Guitar Hero III [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had m net gekocht voor 55 eur bij de MM
     
  2. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk wel dat ik steeds beter wordt met solo's, trouwens online doe ik medium en offline hard.
     
  3. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
  4. wibraman

    wibraman Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Om mezelf te quoten:+
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Hmm..Je bedoeld gewoon dat je arm uitgeput raakt? Bij wel nummer heb je dat?
     
  6. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    bijv. bij one, voor de solo, en bij die ene nummer die op misirlou lijkt (bende naam vergeten) eigenlijk bij elk nummer waar je heel snel moet strummen

    maar het is vrij irritant, vooral bij one krijg je dan opeens die dikke solo erachteraan en tja die kan ik nou nie eenmaal zonder strummen moet ik ook constant strummen en dan haal ik het nie:'-(
     
  7. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb moeite met Hard, zit ik het eerste block te spelen, natuurlijk zeg ik "Leave" bij de Encore anders moet ik dat rot nummer nog een keer doen. Ga ik de Encore spelen, wil het niet echt. Gaat het 1x goed, kom ik bij de 96% en fail ik! Echt waar ik schreeuwde het toch 2 seconden uit.

    Nja, tijd om weer te gaan oefenen. ^_^;;

    _0/
     
  8. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik ben dan wel bassiej niet maar ik kan je het ook wel vertellen :+
    Er zijn 2 verschillende manieren om je vingers te plaatsen.

    1) je wijsvinger gebruiken voor groen en rood, zodra je naar rood gaat met je wijsvinger kan jij je pink gebruiken voor oranje.

    2) je pink gebruiken voor blauw en oranje, zodra er een oranje noot komt na een blauwe dan schuif je door naar oranje met je pink. Zo staan je vingers meteen goed voor de rest.

    Daarnaast als je de nummers kent weet je ook wel hoe jij je vingers moet plaatsen. Als je weet dat na een lang stukje rood en groen opeens blauw oranje komt dan schuif je automatisch wel door met je hand.


    Edit:
    Zijn er ook mensen die last hebben van lag bij het offline spelen? Ik heb het vooral bij expert als ik bij bv een solo of een stukje met veel noten mijn starpower activeer. Ik krijg dan een lag van een halve seconde waardoor het altijd mijn x4 of x8 combo verpest.

    Edit2:
    Voor degene die hard hebben uitgespeeld, ga naar je dashboard en sign je gitaarcontroller uit en sign in met je normale controller. Start het spel op en ga naar career -> hard en tadaa je krijgt de achievement voor het uitspelen van de hard career met de controller. Dit is een glitch die iedereen krijgt en hoe flauw het ook is, je krijgt gratis een best lastige achievement.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2007
  9. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heet geen lag maar framerate drop, en ja, dat heb ik ook. Het is niet echt vet. Op Hard is het minder kut dan op Expert uiteraard, maar alsnog zeer vervelend. Word er gek van 8)

    Ik moet nu in de laatste tier van Hard alles behalve Cliffs of Dover nog, en het lukt gewoon niet ! :mad: Ik ben dus maar begonnen op Expert, waar de Tom Morello boss battle maar niet wil lukken... Na 3x failen kon ik out wussen, wat ik maar heb gedaan. Ben nu bij de tier erna, zit nu vast bij The Seeker van The Who. Heb de rest van de tier al gecomplete.

    Expert is niet zo moeilijk als ik had gedacht. Then again, heb maanden op Hard gespeeld (ook op GH2) en het begon echt makkelijk te worden, nooit gedacht om aan Expert te beginnen. :cool:
     
  10. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je "wusst" kan je daarna nog wel weer tegen hem battelen? Want volgens mij heb je 'm wel nodig voor de complete..

    Zit nu bij Tom Morello op Hard namelijk, en dat vind ik al moeilijk, maar ik denk ook dat ik mezelf anders ga leren spelen, en het gewoon vaak oefenen, want ik wil hem verslaan..

    Hoe zal Lou wel niet worden? :mad: Een hel!:p

    _0/
     
  11. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je hebt het idd nodig voor de completion. En je kan na het wussen het gewoon opnieuw proberen. Je kan verder met de tiers, maar om een "completion status" te krijgen moet je alle battles hebben gedaan.
     
  12. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, bedankt. Dan wuss ik straks ook maar even. Om later verder te gaan op Expert, en dan zal die battle wel makkelijker aanvoelen odmat ik het al wat sneller gewend ben dan.

    Ik vind Hard al heel erg "hard". :p

    _0/
     
  13. wibraman

    wibraman Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal manier 1 dan eens proberen, ik doe nu manier 2, maar dan moet je zo snel weer in je brein persen welke vinger je voor welke toets gebruikt dat het bij mij niet echt soepel gaat. Thanks!
     
  14. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook Hyperspeed alleen aanzetten om het sneller te laten gaan, en dan het later weer uit zetten .. Dan is het veel makkelijker, omdat je het snelle bent gewend.

    Voor Hyperspeed moet je effe googlen naar "Guitar Hero 3 Hyperspeed cheat" oid. Options -> Cheats -> Enter Code en dan invoeren, en op 2-4 zetten. :cool:
     
  15. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag Morello(hard) verslagen: Zorg gewoon dat je goed blijft spelen, al je spul verzamelt tot het einde(broken string...), (naar het einde toe komen er namelijk steeds langere solo's voor beide). En op het einde al je zooi op hem loslaten.


    Zit nu trouwens vast op Miss Murder, krijg het loopje maar niet in mijn vingers.
     
  16. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat stuk dat het zeg maar zo gaat (rond 75%):
    (effe spoiler, anders vet grote post)
    Code:
    G R Y B O
               .
             .
           .
        .
     .
               .
             .
           .
        .
     .
    
    
     .
       .
         .
           . 
             .
     .
       .
         .
           . 
             .
    
    etc.

    Dat kan ik echt wel, maar daar mis ik er ook wel veel - En daar gebruikt hij dan altijd Double Notes of Whammy op me, en dan ben ik dood.

    Ik snap dat ik alles tot 't einde moet opsparen, want dan krijgt hij nog een vet moeilijke solo.. Maar ik ga daarvoor al dood.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2007
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Oh, sorry, niet gelezen. :9 Maar ik snap niet precies wat je bedoeld. Ik schuif altijd met m'n hand. Bijvoorbeeld dan heb je je hand op GRYB, en dan verschuif je je hele hand naar RYBO. In het begin nogal lastig, maar het went redelijk snel.

    En nu...wat achievements:

    [​IMG]
    Too Many to Count
    Hit 250,000 notes in Career 25G
    Verkregen 1-12-2007

    [​IMG]
    Always Hard
    Complete Career on the Hard difficulty 15G
    Verkregen 1-12-2007

    [​IMG]
    Shredder
    Earn 5 stars on all songs on the Hard difficulty 30G
    Verkregen 1-12-2007


    Maarre, 500K wil nog ff niet lukken. Ik kan het misschien met Stricken halen, of met Number of the Beast. Enne, Raining Blood is de enige die ik nog 5* moet halen op Expert. En hij wil niet echt meewerken...Ook heb ik m'n 18e nummer 100% gehaald op Expert. :) Anarchy to the UK. Dus nog maar 2. :D

    I'm pleased with my progress!

    305 van 1000G
    25 van 59 prestaties
     
  18. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer nice BassieJ! *aanbid*

    Ik zit er trouwens over te denken ergens een faceplate (goedkoop) vandaan te plukken en hem te painten. :cool: Gewoon die zwarte, shinende als het kan, maar dan met een wit vet logo erop ofzo.
     
  19. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor als je Les Paul gitaar niet goed werkt, omdat er meters speling tussen je hals zit heb ik hier de oplossing! 1 minuut werk en het werkt perfect ( zelf getest )

    Stap 1: Wat ben je nodig
    = Een torx schroevendraaier om de schroefjes in de hals los te draaien.
    = Iets om de schroefjes in te stoppen zodat je ze niet kwijt raakt.

    Stap 2:
    Nu gaan we hem repareren, We beginnen bij het begin. Koppel de hals van je gitaar los.

    Stap 3:
    Draai alle schroefjes los op de achterkant van de hals ( is niet persee nodig het kan ook tot de helft van de hals )

    Stap 4:
    Kijk nu naar het gedeelte van de hals dat met de gitaar verbind.
    Je ziet een printplaatje met 8 gouden puntjes erop. Dit gedeelte van de hals gaan we verplaatsen zodat hij een goeie verbinding maakt met de gitaar.

    Stap 5:
    Haal het printplaatje voorzichtig los op het stukje waar hij vast zit.
    Waar hij heeft gezeten zitten 2 kleine stukjes plastic waarmee hij op z'n plaats werd gehouden. Zet nu het printplaatje voor dat stukje waar hij eerst zat. zorg wel dat je hem goed en veilig terug stopt!.

    Stap 6: Als je dat eenmaal gedaan hebt, en het zit allemaal goed vast klik je de hals weer inelkaar, het kan lastig gaan maar wees niet bang om een beetje kracht te gebruiken. draai de schroefjes weer vast.

    Stap 7:
    Klik de hals terug in je gitaar, en je bent klaar om te rocken! ( het terug plaatsen van de hals kan wat lastiger gaan, bij mij was dit wel het geval je moet dat clipje waar je hem mee vast en lost zat op de achterkant ff aanduwen en hij zit perfect zonder speling en je kan weer lekker rocken!

    Hoop dat jullie er wat aan hebben :)
    als je het niet begrijpt...
    hier staat het in het engels heb het ff simpel vertaald
    http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=939093&topic=39773364
     
  20. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina