Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drogba

    Drogba Guest

    Moet je 3 gebieden veroveren en de team met de meeste punten wint, het is gewoon hetelfde als Annex met Gears of War
     
  2. leslieajax

    leslieajax Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    wajooow wat een potje net online
    ik speelde headquarters in het kleinste landje en ik had 97 kills en ik was maar 23 x dood gegaan
    wat een lekker gevoel is dat man!!
     
  3. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon de mannetjes achter de heli met rust laten, ze kunnen je toch niet raken omdat de heli ertussen zit. en die terroristen rechts afschieten en heel snel die piloot pakken en weglopen. op veteraan gingen mijn teammaten gewoon die gasten rechts killen en werd geen ene keer geraakt. en als het niet lukt, kun je ook nog een flashbangetje naar die gasten rechts gooien als je goed kan mikken;)
     
  4. Drogba

    Drogba Guest

    Ja nu is het gelukt bedankt, ik werd 30 keer geraakt of zo in de rug maar ik ging niet dood gelukkig
     
  5. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ook, maar heb een flauw vermoeden dat je, wanneer je haar draagt, niet dood kan gaan. op veteraan werd ik elke sec geraakt in me rug maar ging niet dood:D
     
  6. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Denet ook een paar ownende potjes met waaronder 11-1 , 20-4 enzo ging chil , in zon 30 seconden tijd 4 sniperkills.
    Ook gelijk me ammo op:):
     
  7. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik had ook wat owned potjes, 32/5 en 12/1 in search and destroy en net 33/11 in Sabotage
     
  8. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Denet ook even de 100 kills met de m21 gehaald , nu op naar de barret.
     
  9. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Hoevaak kan je na lv 55 weer opnieuw beginnen?

    Ik baal wel dat ik overnieuw ben begonnen, zit nu weer op lv 15 maar ik had bijna alles in de barracks gehaald. Ach, het blijft leuk die barracks alleen zijn sommige gewoon op goed geluk te halen.
     
  10. Achillias

    Achillias Guest

    WTF ik ben vandaag van 34 naar 36 gegaan en nu log ik weer even in in cod4, en het is weg sta weer op 34?? Terwijl als ik op de scoreboard kijk het er wel vermeld staat!!:mad:
     
  11. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    8 of 9 keer dacht ik , of barracks heb ik ook alles.
    Ik ga zeker niet opnieuw beginnen , wil van elke categorie de sterkste in het goud;).
     
  12. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk mijn kreupele teammaat in de heli gekregen (veteran)! Whooo! Eindelijk verder!
     
  13. Mattor

    Mattor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Singleplayer op regular gecomplete. \o/ En de eerste 2 levels even op veteran gedaan. Ongeloofelijk vette campaign, wel wat aan de korte kant, maar erg vet. Benieuwd hoever ik kom met Veteran, ga echt niet tot frustratie aan toe het blijven doen, het moet wel leuk blijven. :)

    Net ook wel een ownende MP match waarin ik even 2 levels omhoog ben gegaan. Had 2 challenges gehaald, X-Ray vision part 2 en 150 kills met de M4, was genoeg om twee levels omhoog te gaan.
     
  14. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 50 :cool: , net een potje sniper only headshot only , wat een goede oefening zeg.
     
  15. Dayuum

    Dayuum Guest

    Al de lobbies komen steeds vast te zitten bij balancing teams
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    yep, misschien patch inc? :b:
     
  17. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou ik hoop het, anders word het wel een hele saaie zaterdag hehe
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Inderdaad , speciaal niks gaan doen dit weekend om CoD 4 te playen.. mja er is altijd nog Halo
     
  19. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    zoveel frustratie zal je er niet aan ondervinden vergeleken met cod 2 en 3. hier kill je een enemy veel sneller door de goede wapens en flashbangs( wat zijn die flashbangs nuttig zeg! pas na mile high club ben ik er het nut van in gaan zien). act 1 stelt geen ruk voor. act 2 eigenlijk ook niet....en act 3 eigenlijk ook niet.:+
     
  20. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    yep, het is een beetje bagger vanavond... kan haast geen enkel game goed spelen... iedere keer blijft ie hangen op balance team
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina