Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Zeker hoe hoger je level is, hoe meer geld je verdient ofzo? :+ ik heb denk ik alle Side-quests nu gedaan op Insanity maar als ik elke keer een steen vind ofzo krijg ik elke keer 10k cash :+, dus mja toen haalde ik de 1 miljoen zomaar natuurlijk ben nu al bijna op de 2 miljoen :+ lol.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja klopt idd. Voor die stenen krijg ik nu iets van 50.000 :eek:.

Morgen ga ik denk ik maar even WEER het verhaal completen en dan WEER opnieuw beginnen voor die level 60 8)

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Word dik geowned door die dingen op de Maan in het 3de huisje. Kom later wel weer een keer terug, ben nu level 22 en ga zometeen maar naar Peak 51 :cool:

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :9 die zijn best irritant rond lvl 20.ik ben nu 48 en echt niemand heeft meer kans om al naar me te wijzen. :+ als ik hem heb uitgespeeld maar op hardcore spelen , hopelijk is dat wat moeilijker.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    En hoe maak ik die nieuwe buis dan? Ik heb twee savegames, een auto en gewone, maar ze zijn allebei gemaakt in de laatste missie. Kun je me ook uitleggen hoe ik die buis maak voor de laatste missie of op één of andere mogelijk manier?

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    je gaat naar start nieuw career en dan excisting ID ;)

7. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, wat ik nu ga vertellen is geen spoiler meer 8)
    Gewoon nieuwe game maken in main menu;
    Main menu --> Start new carreer --> Select Existing ID --> Savegame kiezen waarvan je het acc wilt
    En klaar is kees.
    Oja, als je de moeilijkheidsgraad wilt veranderen moet je dit volgens mij ook in het main menu doen, voor je 2e x uitspelen als je achievments wilt. Maar dit weet ik niet zeker, maar ik heb het wel gedaan voor de zekerheid :D

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Iemand een idee hoe je die puzzel oplost in Peak 15, dacht dat dat ding Mika ofzo heette. :)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik snap het nu, maar wat bedoel je precies met die achievements en de tweede keer uitspelen?

Ik heb trouwens een relatie met een blauwe vrouwelijk alien. ;):9

10. Ashavan

Ashavan Guest

Net op Ilos. Ben ik bij dat stuk dat je door the conduit heen mot. Maar er staan 4 gasten in de weg. En sterf ik. Want je hebt nog geen 10sec. om daar door heen te komen. Dus besloot maar te racen als een gek en hopen op het beste.

Kon ik Ilos weer van voor af aan beginnen terwijl ik er net een uur mee bezig was geweest :mad:

11. Jeroentje NL

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn achievments voor de 2e keer uitspelen, eentje voor 2 keer uitspelen op wat voor moeilijkheidsgraad dan ook, en een andere voor uitspelen op hardcore. En voor die uitspelen op hardcore staat erin dat je niet van moeilijkheidsgraad mag veranderen, dus moet je het doen voordat je begonnen bent [mijn logica :p]
    Dus voordat je die nieuwe buis begint, moet je alvast de moeilijkheidsgraad veranderen, want tijdens het spelen mag je hem niet veranderen. Anders ben je 5 secs aan het spelen en dan veranderen, en dat telt hij miss niet omdat je hem niet mag veranderen.. Snap je? Anders speel je hem uit in 20 uur, maar krijg je de hardcore achievment niet omdat je de eerste 5 secs op normal hebt gespeelt ofzo.

Mss beetje moeilijk om uit te leggen, maar snap je het zo =D?

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    er zijn achievements dat je het op hardcore uitspeelt en insanity dat kan alleen als je het spel al gespeeld hebt.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik snapt het. Hartelijk bedankt. De andere ook bedankt mensen. Voorlopig wil ik eerst ff lekker genieten van ''het leven'' in het spel. Heeft iemand al een vriendin toevallig? ;):9

14. Jeroentje NL

Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem :)
    Enne, nu je het zegt..
    Ik had in mn vorige buis iets met Ashley (Williams) - ze hadden zelfs het bed gedeeld met elkaar =o

15. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, bedoel je die met die met X, Y en B en dan 4 van die dingen die je kan verschuiven? Ik snapte m ook niet. Ik heb m maar 'gekocht' met die gel.
    Maar volgens mij moet je alle vier de schuiven onder X zien te verdelen onder Y en B. Dat kan maar in één volgorde, maar ik kwam er niet uit :)

16. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu ergens op een treinstation waar je bommen moet ontmaskeren. Best lastig deel, na 4 keer nog niet gelukt!

Is nog helemaal begin van het spel ...

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Lol, ging net naar Flux ging ik met Ashley dansen!

Rezne Thanks, zal morgen is checken wist niet dat je het ook kon doen met Omni Gel :)

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Had niet genoeg Omni-gel, dus heb het (helaas) op moeten zoeken in een walkthrough. Normaal gesproken heb ik daar een hekel aan, maar het moest even. Als het jou helpt, hier het antwoord:
    X, B, X, Y, B, Y, X, B, Y, X, Y, B, X, B, X, Y, B, Y, B, X, Y, X, B, Y, X, B, X, Y, B, Y.

19. Ashavan

Ashavan Guest

Die puzzle is dat het activeren van die VI? Ik heb maar wat knopjes in zitten drukken om te proberen alles in buis 2 te krijgen. Nog geen walkthrough of iets gebruikt. Heb wel nog 2 incomplete side-quests. Bij 1 moet ik nog wat Turian medailes vinden en nog steeds 2 keepers scannen die nergens te vinden zijn.

20. FC2

FC2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks dat die ruimte wereld totaal niet mijn ding is, ga ik deze game wel kopen/ruilen. Puur omdat het concept Shooter met RPG elementen me juist wel aanspreekt, zeker als het goed uitgevoerd is en dat lijkt wel het geval! Net als Bioshock al is dat FPS en dit TPS...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina