Bij COD 2 ben ik al héél snel afgehaakt, tering dat was niet leuk. Net charlie don't surf en the bog gespeeld en viel me heel erg mee. one shot one kill, heat en no fighting in the war room ben ik 'bang' voor. mile high club vond ik op regular niet moeilijk, maar zal op vet wel lastig zijn...
ik ben nu online, alleen kom nergens terecht door die balancing teams..... snap niet wat er opeens aan de hand is iedereen heeft er last van..
Hoe zit dat eigenlijks met Clans? Ik ben weer begonnen met gamen, laatste game die ik echt serieus speelde was UT haha Is er een beetje een clan gebeuren??
Dit is het ultieme clanwar game echt meesterlijk gewoon Alleen blijft mijn rank sinds vandaag telkens resetten naar de stand van gisteren. Ben vandaag van 34 naar 38 gegaan en nu log ik weer in en zie ik tot mijn verbazing dat ik weer op 34 sta
Ik ben nu 45, maar ik had er ook last van, maar nu niet meer. Ik spawnde net in een 3-0 verliezende game met search and destroy, en uiteindelijk met 4-3 gewonnen, ik had 2x defuse bomb en 1x de laatste kill en de andere deed iemand anders.
Ik zie heel vaak mensen die de perk double tap gebruiken in combinatie met een M14, G3 of een Shotgun. Soms zelfs met een sniper. Dat is toch compleet nutteloos, of kan je daarmee je firerate verhogen als je sneller op Right trigger drukt?
Je moet bij level 55 ook eerst je XP-balk volspelen. Ik had ook even een vraagje. Bij perk 3 kun je ook kiezen uit 'deeper bullet penetration' ofzo, gaan de kogels hierbij door een dikkere muur ofzo? En gaan tegenstander er ook eerder door dood?
kweenie of ze door dikkere muren gaan, maar ze doen volgens mij vooral meer damage als ze door de muur gegaan zijn
ah zo.ik zag gisteren geen balk niet meer.ik zal straks maar is beter kijken.ik denk alleen door dunne muren.Maar ik haat het als ze zo los door die muur schieten.
Damn gisteravond even lekkere partij CoD gedaan met flinke groep NLers! Ging echt wel lekker, aan het einde telkes S&E.. Alles vet snel winnen, iedereen lekker veel XP Super