HET GERUCHT gaat dat hij is ontslagen door deze review omdat Eidos nu (tien?) duizenden dollars aan advertenties heeft geschrapt omdat ze niet tevreden waren met de review.
Het is niet meer dan een gerucht en zover is er nog niks officieels bekend. . Zowel eidos als gamespot ontkennen en de reviewer zelf zegt ook niks dus er zal voorlopig niks concreets over gezegd kunnen worden. Op joystiq.com kan je er meer over lezen als je geintresseerd bent
Maar goed, reviews zijn vooral een mening en daarom kan een review die je leest helemaal niet aansluiten bij jouw mening of juist wel. Ik lees ook reviews maar zoek dan meer naar de feiten die er instaan dan dat de review zegt "oh de graphics zijn mooi", kan misschien voor hem zo zijn maar misschien verwacht ik wel meer. Als ze dan vertellen dat ze bugs zijn tegengekomen zoals het lopen door de grond dan zijn dat gewoon feiten en daar kan je niet om heen.
Ik ben zelf ook reviewer geweest en maakte dan misschien 'saaie' reviews maar wel gebaseerd op feiten en onderbouwde altijd mijn eigen mening zodat de lezer een duidelijk beeld kreeg waarom ik die mening dan precies had.
Laatst bewerkt: 1 dec 2007