Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    die link werkt niet
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de linker een Amerikaanse, maar dan nog van voor de laatste dashboard update...
    Lijkt me dus ook niet dat jij dit echt meent of wel?
    In ieder geval,, op 4 December krijgen we de 'Fall update 2007'. Hiermee word je dashboard weer anders. Dus wees maar gerust, dan heb je beide hetzelfde ;)
     
  3. Mikkumburg

    Mikkumburg Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Mystic2010

    Mystic2010 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals eerder gezegd, verschil in dashboard update. De rechter heeft een marketplace blade, die toegevoegd werd in de spring update van dit jaar. De linker lijkt nog van voor die update te zijn. Kwestie van updaten als je hetzelfde wil als de rechter.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Sorrie misschien een erg domme vraag, maar hoe update je dan? :eek: Ik zie nergens een update knop zitten, of gaat dit automatisch. Ik heb me Elite pas enkele maanden, maar zoveel game ik niet vandaar de vraag. :)
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Gewoon automatisch als je met xbox live verbonden bent.
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ah okeej thanks, en je ziet vanzelf dan als hij aan het updaten is? Heb het namelijk nog niet gezien, dus dan zal het ook wel niet nodig zijn. Maar dacht van omdat de BC lijst geupdate was dat je 360 dan moest updaten.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Op 4 december zal je geprompt worden voor een update (Dashboard update) Als je een originele Xbox game in je xbox stopt wordt je geprompt voor de BC update
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik weet genoeg, bedankt Fardo! :thumbs:

    Ben benieuwd naar de Dashboard update!
     
  10. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje over een luxe probleem:

    Ik ben eraan gewend om mijn 360 met de remote aan te zetten en daarmee de diskdrive te openen en sluiten.
    Maar nu heb ik sinds kort 2 360's in mijn kamer staan en ze reageren allebei op de remote, Wat dus niet de bedoeling is.

    Mijn vraag is dan ook: Hoe zorg ik ervoor dat de 2de 360 de signalen van de remote negeert of niet meer ontvangt?

    Alvast bedankt voor jullie hulp.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de 360's op een andere plek zetten (niet naast elkaar)
     
  12. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien hoe je als locatie gewoon Nederland kan hebben, maar dat je games toch gewoon Engels zijn? Mijn account stond standaard op UK, en had ik alles gewoon fijn in het Engels, maar toen ik mijn profiel aanpaste en als locatie Nederland invulde, veranderde de taal van bijv. Viva Pinata van Engels naar Nederlands. Aangezien de vertaalde versies meestal echt tergend zijn, wil ik gewoon Engelse tekst.

    Mijn vraag luidt dus: Hoe kan ik als locatie Nederland hebben, maar toch mijn games in het Engels blijven spelen?
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat kan niet.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je kan toch op het rechtertabblad in je dashboard je local veranderen naar UK bijvoorbeeld. Als het goed is werkt dit ook voor games als viva pinata. Aleen staat er dan wel in je profiel dat je uit UK komt.
     
  15. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Weet iemand wat dat licht betekent van die adapter voor je xbox 360? De ene keer is het lichtje oranje en soms groen. IK merk dat dat kastje van de adapter erg heet wordt... Is dat normaal?
     
  16. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt toch als je de helpdesk aan de lijn hebt en je stuurt je 360 op z'n nummer. Moet je dat op UPS checken of waar?
     
  17. leeton

    leeton Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    optillen tijdens spelen

    Off topic:
    Ik heb mijn 360 opgepakt om iets te kijken aan de achterkant terwijl me broertje aan het spelen was. Maar toen ik hem vast had maakt hij een afshuwelijk vastlopend geluid (ongeveer zo grrrrrr)iemand een idee wat dat was.
    De schijf zeggen sommige maar is de lens ook door deze actie beschadigd ik heb me xbox 360 primium sinds zaterdag 1 dec. dus wil niet dat er nu al iets aan mankeert.
    Weet iemand antwoord op mijn vragen
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    8) regel 1: Pak nóóit (!!) je Xbox vast als hij aan het spelen is. Je disc is nu kapot en je lens is hoogstwaarschijnlijk ook beschadigd.
     
  19. leeton

    leeton Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    maar alles werkt nog wel optimaal maar kan het later allemaal nog verergeren?
    Er zit toch een rubbertje tussen de lens en eht schijfje dus kan het elkaar toch nooit aanrakken>?
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2007
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als je je Xbox kantelt, komt de lens tegen de disc aan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina