Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag nog de miles club geprobeerd... wat een frustatie. Vaak blijf ik ergens aan hangen en loop ik niet door, of als ik de shotgun op pak er dan geen ammo in ligt.. |:- maar ik heb de hoop nog niet opgegeven... het gaat me lukken
     
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    1 dag 22u.heel de tijd domination gespeelt.dat vind ik het beste
     
  3. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Search and destroy is ook wel chill als je snel wilt ranken, maar ik wil juist leuk spelen dus ik speel ook veel team deathmatch, en daar heb je misschien 300/400 en als het een goed potje is 600, dus dat gaat niet zo heel snel
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    maar bij team deathmatch haal je wel weer veel sneller de weapon challenges,... ik denk eerlijk gezegd dat het niet zo heel veel uitmaakt welk gametype je speelt. Als het goed gaat level je snel en als het kut gaat niet :D
     
  5. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ik wou dat er een rank 40+ TDM was
    Het is nu gewoon te makkelijk om eerste te worden in TDM
     
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Daar heb ik geen last van, het is vaak erg moeilijk xD
     
  7. Dayuum

    Dayuum Guest

    Sinds ik rank 40 ben (ben nu 43 ) heb ik alleen nog maar boven aan gestaan
     
  8. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Nou ik niet, maar daar gaat het niet om.
     
  9. Dayuum

    Dayuum Guest

    heb net de hele match een helicopter actief gehad(3 keer neergehaald en 3x weer opgeroepen)
    Had een score van 300 en de person die 2de was had 166

    In search en destroy lukt het me bijna nooit om eerste te worden omdat daar meestal alleen maar 40+ spelen
     
  10. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Oh, daar ben ik juist wel vaker eerste, ik had net ook 11/2. Maar bij search and destroy heb je soms last van campers, maar daar ga je ook heel vaak dood als je bijvoorbeeld een bom wilt defusen of plaatsen.

    Nog ff tot M14
     
  11. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ben nu van matyrdom naar last stand geswitched
    En wow ik wist nooit dat je het dubbele aantal punten per kill kreeg in last stand en met de desert eagle maak ik ze meestal af voordat ze weten dat ik nog leef
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    als je veel hardcore speelt en dan opeens weer gewoon zeg maar, gaat het echt veel slechter, ik ben gewend dat ze veel sneller dood gaan,
     
  13. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Headquarters is best relax,
    had net echt een goed potje: 42 kills en 11 deaths
    en later nog 32 kills en 8 deaths :)
     
  14. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag een chille challenge gehaald , 2 man killen met een sniper met 1 kogel.
    Damn 1 headshot en die andere daarachter viel ook neer _O_
    Level 51 , ben bezig met me ratio opkriken hij is momenteel 1,27 op naar de 1.30
     
  15. GeneraalR

    GeneraalR xbox360 gamer!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0

    hmm, misschien ga ik dat ook wel doen. Bij een gewone pistool lukte me het nooit om een kill te maken bij last stand. Nu ik een desert eagle hebt en soms daarmee speel en ook kills mee maak ga ik effe matyrdom switchen en met last stand spelen.*)
     
  16. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Die desert hé , je het gewoon geen overkill meer nodig die desert is te goed gewoon.
    Ben nu bezig met alle sniper challanges , heb de m21 en de dragunov vol .
    Nog ±10 kills met de M40
     
  17. Mattor

    Mattor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot en met Heat op veteran gehaald. \o/ De levels waarmee ik verwachte veel moeite mee te hebben (One Shot One Kill en Heat) gingen eigenlijk best makkelijk, maar bij Safehouse had ik wel bijna me controller door de ruit gepleurd, maar uiteindelijk wel gehaald.:) Zo nog even Sins Of The Father en dan ben ik al een heel eind op weg.
     
  18. Dayuum

    Dayuum Guest

    Straks samen TDM doen?
    Wil zien hoeveel ik ben verbeterd sinds de laatste keer dat ik met jou speelde
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk de 150 headshots gehaald met de MP44, best een klus
     
  20. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat ik dus mee maak net, ik ben week of twee terug de prestige mode ingegaan dus ik ben nu weer level 46, vanmiddag was ik lekker aan snipe challenges bezig, kill ik ineens 2 man met 1 kogel, terwijl die challenge nog niet geunlocked is, dat was best zuur, maar ik ga nu niet weer de prestige mode doen ik wil namenlijk die gouden wapens, vooral die ak47 :D Btw, ik had eerst een ratio van 1,09 en nu zit ik op 1,54.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina