Test Drive Unlimited 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    als je het succes ziet vasn tdu 1, denk ik van wel
     
  2. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt in 08 uit maar zal wel verplaatst worden.
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze met tanken doen moeten ze het systeem van forza gebruiken , dat het zo gaat met die hoeveelheden dan werkt het goed , wel iets minder natuurlijk want je plankt niet constant en met forza wel , maar het verbruik moet dan ook aangepast worden bv constant 100 verbruikt ie dan minder dan 0 - 150 - 0 -150 snappen jullie?
     
  4. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten gewoon het tenken weglaten en zich op andere dingen storten.
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Heb je daar een bron van? Is het wel zeker dat de game uitkomt?

    Het zou me niets verbazen, maar is TDU wel een echt kassucces geweest op de xbox? Online vond ik het altijd wel een beetje meevallen, en soms zelfs tegenvallen.

    Het zou leuk zijn als we dan eens wat officiële info zouden kunnen plaatsen in plaats van te blijven fantaseren wat leuk zou zijn om in een eventueel deel 2 te maken. :)

    Edit:// Zie inderdaad dat verschillende websites melding maken van een deel 2. Maar veel meer dan een enorme spelwereld met veel auto's komen ze niet.
    Alleen dat er dus waarschijnlijk een dag en nacht cyclus in zal zitten. Ben benieuwd!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2007
  6. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze in deeltje 2 wat meer moters (ktm) mogen doen en zou graag de range rover en in willen zie.

    edit:
    [​IMG]
    prachtig toch?!
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2007
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    sluit ik me 100% bij aan..
     
  8. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens in de startpost :p
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb ik gister nog in mogen rijden \o/ Prachtige wagen!!
     
  10. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik moet ook zeker in het spel.

    \o/100 ste post\o/
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik hoop dat ze wat meer tuning (uiterlijk) erin doen.
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat het grappige is is dat Test drive en Need for speed vroeger elkaars concurenten waren want afgezien het feit dat ze totaal anders aanvoelde waren ze beide de straat racers van het moment.

    Nfs heeft zich laten verleiden door de Tuning wereld wat niet had mogen gebeuren,maar okee het eenmaal zo uitgelopen.
    En Test drive is altijd gebleven zoals de game vroeger was,TDU unlimeted is een soort game wat nfs eigenlijk nu had moeten zijn en daarom geef ik nu voorkeur aan Test drive,omdat deze serie veel stabieler is ondanks je in deze tijd verzuipt onder de Tuning games algemeen.

    Laat deze serie gewoon lekker zoals die is met zijn Sim Arcade achtige stijl,misschien hier en daar met wat upgrades van Bumpers,velgen,bestickering,om je verschil te maken online maar niet te overdone.
     
  13. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    als je 3 bumperkits per auto doen, en een paar spoilers en vinals (of hoe je ht ook schrijft) zou het tuning gedeelte al heel goed zijn, en ze zouden het geld bedrag wat je verdient per race ook veel lager meoten doen, want nu heb je races die je binnnen 15 sec klaar hebt verdien je 75.000,- en 1tje waar je een uur over doet krijg je maar 1 mil
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ik had hem af in 50 min. :p
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    gemiddeld een uur :p
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36

    Met de diepgang van het tuning kan je daar zo diep op ingaan als je wilt maar het ligt aan het principe hoe het in verhouding staat met het geheel van de game.
    Probleem bij nfs is dat je de wagen tuned maar als het ware niet levert aan het gevoel omdat het meer draait om macho stoer zijn,bij Forza bijvoorbeeld tune je uit het race aspect waardoor alles een meerwaarde krijgt.
    Omdat het tunen ook daadwerkelijk het gevoel geeft dat je een racewagen owned en hier zit nu net het probleem bij tunergames,omdat er teveel op geheven word ligt het niet in balans met het racen waardoor je het gevoel hebt dat het racen niet uit het belang bestaat van je talent als rijder.

    Ja het is lastig uit te leggen maar bij nfs draaide het vroeger om de Exotic en de passie,en nu zijn de gewone auto's de sterren,terwijl de Exotic's er een beetje bij hangen zo van --Ojaa laten we die er ook nog maar bijdoen,anders krijg je dat gezeur--snap je?

    Tunen kan zo diep gaan als je wilt,zolang het in evenwicht staat met de game waarvoor die staat.
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    maar het is wel waar, je hebt heel snel al een lambo of ferrari
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier mijn wishlist voor TDU2. De dikgedrukte vind ik het belangrijkst.

    1. Veel betere A.I.
    2. De bandengeluiden wat minder overdreven doen, als je al heel rustig wegreed piepten de banden al.
    3. Mooier en realistischer motorgeluid. In de Mercedes SLR was het het ergst.
    4. Ook minder snelle auto's erin die wel lekker cruisen, en die wat minder bekend zijn.
    5. Meer motoren.
    6. Meer racetracks die door de hele spelwereld verspreid liggen, op die manier creeër je een simulator op racetracks mét free-roaming.
    7. Onder andere om die bovenstaande reden standaard een realistisch weggedrag, en niet een downloadbare die iedereen bagger vindt.
    8. Zo groot mogelijke spelwereld, met racetracks die in het echt daar ook liggen!
    9. Verkeer en politie dat ook in echt bestaande auto's rijdt.
    10. Niet alleen auto's en motoren, maar ook karts, quads, crossbuggy's etc.
    11. Een recordbrekend aantal voertuigen.
     
  20. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0

    Die banden die wegpiepen vind ik vreselijk + meeeer motoren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina