Naruto: Rise of a Ninja

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 6 apr 2006.

1. Bartje..

Bartje.. Nice

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het net helemaal uitgespeeld, alleen online is het behoorlijk moeilijk. In het Forest of Death verlies ik zowat alles.

2. Dayuum

Dayuum Guest

Ik win alleen maar totdat je in de king of forest of death zit(dan krijg je 1000 punten per win) daar gebruikt iedereen die gaara combo waar je bijna niks tegen kan doen

3. Bartje..

Bartje.. Nice

Leuk Bevonden:
    0
    Gaara is wel makkelijk te verslaan omdat die zo langzaam is. Maar ik kom niet verder dan 2x op rij winnen:9. Wie vind je lekkerste vechten?

4. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    is dit spel leuk voor een fan van naruto.. ik heb hem namelijk besteld

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ja, tenzij je een hekel hebt aan één van de genres die in de game voorkomen.

6. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    top kan niet wachten totdat ik hem thuis bezorgt krijg..
    het blijkt namelijk dat in heel noord-holland bijna geen naruto is geleverd aan freerecordshops & speelgoedwinkels en verdere media winkels.. echt geen een.. ik heb die van mij via bol.com besteld..

7. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    werkt die japanse taal een beetje.. is het waard om toetevoegen

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dik kan je nu gemakkelijk zelf uit zoeken als je de game hebt. Download die stemmen en als je ze niet beter vind dan de Engelse dan zet je de Japanse stemmen gewoon af :).

Maar persoonlijk zou ik hier ja op antwoorden.

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Als je de anime kijkt dan is het zeker een must.

Alleen vraag ik me nu af waar die shikamaru blijft... :/

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Waarschijnlijk releasen ze shikamaru tegelijk met de 3 andere chars. (Jiraiya, Sarutobi en Chouji)

11. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan zouden ze wel gratis worden want shikamaru was gratis toch?

forest of death is te moeilijk he ik kwam net zo ver als bartje:p

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Dat klopt niet wat je zegt. Ik woon in Alkmaar en ben de game al meerdere keren tegengekomen in winkels. Ik kom bij MM, FRS, Intertoys en BS, en ik wil niet zeggen dat ze hem allemaal hebben, maar heb de game al een paar keer zien liggen (weet niet meer precies bij welke keten(s) het dan was.)

13. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet waar het aan ligt en hoe het in andere steden is maar hier in Hoorn was hij in ieder geval ook nergens te vinden. Uiteindelijk heb ik er nog 1 bij de Intertoys kunnen vinden maar andere winkels hadden hem dus echt niet. Vind het maar een rare zaak maar ik heb de game, dus nu maar weer lekker spelen. :D

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Hmm, ik zit met een probleem. Heb 99% van de villagers happy, maar de laatste die ik happy moet zien te maken is zo'n secret one helemaal rechts onder in de lijst. Maar kan niet vinden hoe, iemand hulp?

15. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou.. Ik vond het.. Kort.. De story mode stelt niet veel voor als je het verhaal snel zou willen volgen. Verder vond ik de gaara scenes een beetje heel kort.

Enige wat ik nu kan doen is die andere irritante achievements halen. Vind ze vooral irritant omdat er zoveel herhaling in zit. Vooral die missies waarbij je Konoha moet verlaten.. Pff..

16. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SHIKAMARU IS ONLINE MENSEN
    (Extra achievement bij trouwens)

Laatst bewerkt: 16 dec 2007
  17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat werd dan wel tijd, want als ze nog langer wachten is er niemand meer online te vinden. Zo leuk is die online modus niet. Sfeerloos in altijd dezelfde 2 omgevingen. Het is leuk voor een paar potjes. Daarna gaat het vervelen omdat je maar een paar moves hebt. En je kan winnen door steeds dezelfde combo te gebruiken.

18. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aghja die achievements lukken mij togh niet.
    maar ik moet zeggen die shadow jutsu is wel moeilijk omdat alles in de tegengestelde richting is en je tegenstander op het puntje moet staan.

(kan je trouwens praten in ranked? misschien kan ik dan nog smeke :p)

19. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    shikamaru is nu te downloaden _O_ net even getest, en hij is best vet :)

20. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van de week eindelijk begonnen aan naruto omdat ik een schijf heb en dus in het Japans kan spelen wat een pre voor mij was.

Maar wat een super game, het is niet zo heel moeilijk maar het is volop vermaak en er is altijd wel wat te doen. Ook de combo's werken lekker snel en alles. Ik wissel de quest een beetje af met de missie's zodat ik hem niet te snel heb uitgespeeld.

Deel Deze Pagina