Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.838
    Leuk Bevonden:
    860
    Vandaag AC gekregen, vind het het beste spel ooit ofzo :eek:. Ga hem meerdere malen uitspelen. Ookal moet je de heletijd hetzelfde doen voor die assasination.
     
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Uitgespeeld, Al Mualim was een eitje. Assassin's Creed is naar mijn mening een topgame met de eentonigheid als enige minpunt.
     
  3. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had niet verwacht dat Al Mualim tegen Altair ging keren. Ik had meer het gedacht dat hij iets probeerde te verbergen. Het einde is best wel vreemd. Spijtig dat het nu al voorbij is :'-(

    Spel uitgespeeld in 2 dagen. Ik kan me eindelijk wat bezig houden met andere dingen ;)
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Na de 4e/5e assasination kreeg ik al zo'n gevoel. Het is ook eigenlijk best voor de hand liggend dat zoiets gebeurt. Tenminste, dat gevoel heb de hele tijd gehad.
     
  5. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook al zo'n gevoel, maar wle iets later. Omdat ik de achievements had gelezen. Ik ben nu met de vlaggetjes bezig!
    Ga hem wel 1000/1000 halen. Dat probeer ik bij elke leuke game :D. Behalve the Darkness omdat die MP zuigt:mad:
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Dat is waar. Ook ik heb bijna geen tijd voor andere games, maar nu ik Assassin's Creed uit heb gespeeld is Mass Effect aan de beurt.
     
  7. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Nummer 14 is goed verborgen die had ik als laatst over.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.022
    Leuk Bevonden:
    9.583
    Klein vraagje: respawnen de guards weer? Dus niet dat je ff zit te klooien en een hele stad uitmoord, en die stad opeens saai is omdat er geen guards meer lopen? Of komen ze gewoon terug?
     
  9. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij komen ze altijd terug, ze zullen er altijd zijn in ieder geval.

    Van welke mensen kun je trouwens trowing knifes jatten want dat is ook voor een achievement?
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.838
    Leuk Bevonden:
    860
    Ja, net had ik ook een stuk of 50 guards gekilled toen waren er bijna geen meer voor een half uur, daarna stopte ik.
     
  11. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag net in een filmpje een move dat je iemand van achter op ze rug sprong en hem dan doodde.
    Dus ook een assasination.

    Hoe moet deze move?
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.838
    Leuk Bevonden:
    860
    Op iemand afsprinten met RT dan X met Hidden Blade.
     
  13. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dat is een erg mooie kill, ik moet zeggen dat ik dat filmpje sowieso al prachtig vind
     
  14. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is net gelukt, idd mooie kill.

    Zijn er nog meer speciale kills die je niet zomaar ontdekt?

    En van wie kun je trowing knifes stelen voor de achievement?
     
  15. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    als je hoog genoeg level bent van thugs, dat zijn die gasten die je net als de guards kan selecteren.
     
  16. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je precies met hoog genoeg level?
    Die thugs zijn die mensen die soms willen vechten toch of je opzij duwen?
     
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hij bedoelt gewoon als je genoeg missies achter de rug hebt dan zie je ineens in het straatbeeld 'thugs' verschijnen. Het zijn die stevig gespierde kerels met riem en 2 zakjes eraan die je ook kan herkennen aan de hun witte 'target aura' zoals je bij guards hebt. Als je op hen lockt kan je ze 'pickpocket'ten' waardoor je Throwing Knives krijgt.

    Het zijn alvast niet die half-naakte 'gekken' die soms willen vechten/je opzij duwen als je die bedoelde. Je herkent die thugs snel genoeg als ze effectief verschijnen.
     
  18. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Je kan ook mooie kills maken door het Counteren met de Hiddenblade.., Meeste weten dit heel vaak niet, ik kwam er ook wat laat achter. Maargoed, je lokt dus op dat gassie, paktie automatisch zwaard, dan druk je op hiddenblade, en dan moet je op taktische momenten counteren, want het is wel wat lastiger alleen met die hiddenblade, want je verdedigt jezelf niet. Je krijgt daarentegen wel mooie actie's zoals dat mesje in neuzen steken:thumbs:
    De Combo kill met het Half kromme zwaardje, de kleine dus, vind ik ook wel meesterlijk. Af en toe dat ie dat lichaam breekt, of dat het mesje boven in z'n hoofd steekt en je vervolgens die fijne kraak hoort:)
     
  19. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Counter kill bedoel je toch:p combo kill is gewoon erop los rammen toch?

    Ik heb met dat kromme zwaardje ook al wat mooie kills gemaakt maar ga nu met de hidden blade die counter kills proberen. Klinkt goed namelijk!
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    In welke situaties is eigenlijk het kortzwaard aangewezen boven het gewone zwaard? Een keer tijdens het laden, als je altijd zo een gesproken 'tip' krijgt zei ze eens "... is when you should use the shortblade" maar ik heb het dus niet verstaan aangezien ik niet echt aan het opletten was tijdens dat loading screen.

    In het begin gebruikte ik ze meestal door elkaar, maar nu gebruik ik meestal dat shortsword in 'echte' gevechten gewoon omdat ik de animaties meer assassin-like vind. Nog geen verschil opgemerkt eigenlijk... zowel niet van damage als attack speed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina