Halo 3: The Live Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Conquistador, 5 nov 2007.

1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de maps en settings via bungie naar binnen getrokken, binnenkort eens proberen. :)

2. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag weer eens een leuke sessie gehad met team doubles. Vaak zijn het irritante tegenstanders en medespelers helaas.

3. Cover

Cover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die de shield doors zoals in snowbound en epitaph erg irritant vind?? Het nodigt alleen maar uit tot campen:'-(. Zonder deze dingen waren snowbound en Epitaph wel heel leuk geweest:)

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik wil nou weleens weten hoeveel van jullie vrij vaak uit de game worden gesmeten. Elke keer "Connecting to new host..." en weg ben ik samen met m'n Rank en EXP. Ik heb met geen enkele andere game connectieproblemen! |:-

5. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    toen nu toe? iets van 11x ik sta volgens mij op het moment -11 EXP.. Ik denk er sterk over om dit spel in te ruilen voor CoD4

6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Is waarschijnlijk je eigen connectie en ligt het niet aan het spel (voor het spel ben je dan gequit).
    Ik namelijk nog nooit gehad dat ik er uit lagde.
    Je hebt wel vaak dat de host quit en dat dan een nieuwe host komt, maar dan verlies je geen exp volgens mij.

Laatst bewerkt: 3 dec 2007
  7. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    gister echt leuke customs gespeeld, en ookal bakte ik er niet echt veel van na de lange pauze in dit spel.. Ik heb wel volop genoten! Die nieuwe settings van de mlg zijn echt heel erg goed in balans en werken echt lekker... Ik hoop dus ook dat de aanpassingen niet al te groot gaan worden maar dat het vanaf nu een beetje fine tunen is.. IIG die 110 % speed en 110 damage bij carbine en BR moeten wel blijven! Hopelijk kan ik vnadaag weer in leuke customs meedoen...

8. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MLG settings. Die heb ik gedownload, en je kunt er dan automatisch meespelen @ customs?

Worden de bestaande levels/moves/guns aangepast? Mij niet echt duidelijk hoe dit precies zit? Iemand die mij dit kan uitleggen?

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ze downed kun je zelf ff kijken.
    Ik ga geen hele was lijst neer zetten wat allemaal anders is vergeleken met MM.

10. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, inhoudelijk is het me wel duidelijk. Wat er verandert en dergelijke.

Maar bijvoorbeeld die maps kun je downloaden, en openen @ custom games? Dus dan heb je The Pit & The Pit MLG oid?

11. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Je downed gwoon de gametypes van de account MLG gametypes.
    Daarna worden de gedowned naar je 360 en kun je in custom games spelen. De namen zijn zoals ze staan aangegeven. Dus the Pit word dan MLG Pit v2

12. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk, thanks.

Speelt wel relaxed @ 110% speed.

13. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren eindelijk weer in tijden heel leuke matches gehad. Eentje was DDAY op Zanzibar of hoe dat level ook heet echt geweldig een team start op het strand de andere op de "loopbruggetjes" daarboven. Er liggen op twee plekken een shitload aan wapens. Op het strand vallen steeds tientallen tonnetjes kapot die ontploffen. Nu moet de team die op het strand staat naar de 'bunkers' toe om daar de tegenstanders af te maken. Was echt een super coole map.

14. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik ook gedownload. Die staat bij de bungie favorites als je op start klikt.

15. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 4 dec 2007
  16. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    kwaliteit ziet er niet zo nice uit, kan je die nog verbeteren?

17. Cover

Cover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
  19. storm69

storm69 Sephiroth X

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje over rankings:

hoe komt het dat als je met vrienden van rond hetzelfde level speelt, en veel achter elkaar wint (gister 19x) , je niet omhoog gaat in rank? We hebben dit al meerdere keren gehad. Ik ben gister in het begin 1 rank omhoog gegaan daarna niet meer, en de rest helemaal niets omhoog (terwijl ze meestal beter scoren als ik).

Gekke is helemaal dat ik vd week 2 potjes zonder hen (dus met onbekenden) speelde op TS, en 2 keer achter elkaar won met matige stats...maar wel steeds gelijk 2 levels omhoog ging....

We zijn overigens niet zo hoog in rank met TS, level 24/25/26 maar zou leuk zijn als we stegen naar waar we eigenlijk horen...want we winnen 95% van de matches. Wil overigens niet zeggen dat we goed zijn, dat bedoel ik niet...we hebben meegedaan met het xpower.be toernooi en daar gelijk door de gasten die nu in de finale zitten genadeloos afgemaakt...=(

als iemand een oplossing weet...hoor ik het graag...anders pech en gaan we gewoon door...(we hebben lol zat).

20. HypnoNL

HypnoNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn man ik win op dit moment alles Met Team Doubles maar ik word maar Geen level hoger want ik heb 5 Potjes achterelkaar gewonnen op lvl 40. licht dit aan mij ? of is er Iets drastisch veranderd met Halo 3 Levelsysteem niet dat level me iets Kan boeien maar toch het is fucking Vaag

Deel Deze Pagina