Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb je volgens mij fout, want ik heb 1000+ dacht ik :eek:
    Enne, wat krijg je als je alle keepers hebt gescanned? Iets bijzonders of niet?

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nope, wat credits en xp. En max is bij mij echt 999 :9

3. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Heb zojuist een Infiltrator aangemaakt en de sfeer sprak me meteen aan. Alles ziet er prachtig uit en de verschillende rassen zijn zeer tof.

4. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las trouwens een goede tip op de officiële site. In de galaxy map zijn er systems met geheime locaties, meestal asteroids. Als je even niks doet met je cursor, zie je een lichtje flitsen op de map, daar zit die dan :).

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja, ze zitten altijd in die metroïdencirkel (die met al die rotsen).
    ik gaa gewoon die cirkel langs totdat ik scan zie staan.

6. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over die keeper die je kan examine. Ik ben gister met mijn 2e save begonnen en even gekeken en die keeper kan je wel scannen, daarna komt er examine te staan.

7. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    net AC uitgespeeld...

dadelijk beginnne aan mass effect heb er zin in}:]

8. Ashavan

Ashavan Guest

Zit nu weer rond de 750. Zodra ik weer bij de 1000 in de beurt kom zal ik er extra op letten.

Vind het op moment wel kut. Heb ik me Rifle upgrade met zo'n ding wat +500% heat veroorzaakt. Schiet niet op, want om de 3 tellen is het overheated. Haal ik hem er uit heb ik geen fatsoenlijk upgrades over om damage te leveren. Grrr ik had wat niveau 7 zooi moeten bewaren. Dus nu ik die +500% heat er uit haal kan ik oneindig door knallen, maar de damage die je doet is niet veel. En damage heb ik nodig met al die Arachni nadat je de neutron purge activeerd rofl. Straks proberen met me pistol grr.

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    volgens mij benn je lang bezig met deze game of niet?

10. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vette shit hebben ze weer afgeleverd \o/

Zelfde gevoel weer als toen met KOTOR & then some :) & die geluiden van die wapens... echt heftaG.

Ben begonnen als soldaat en ben in de storyline voor de 2e keer "weggevlogen" uit de citadel & heb nu zo goed als alle sidequests afgerond.

Enige waar ik echt geen RUK van snap, dat zijn de prijzen van wapens, armour en andere gekkigheid. Ik zie af en toe suffe stats die tig keer meer opbrengen :confused:

Kan je overigens ook die laserguns met die rode straal te pakken krijgen van die robots...., ik heb er wel eentje met die groene straal maar die is suf.

Kortom... Heerlijk spel.

11. Ashavan

Ashavan Guest

Ik deed er nog net geen 28uur over. Deed alles en op mijn gemak.

12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    das raar... ik deed ook alles op mijn gemak, maar ik heb er maar 11 uur over gedaan. (zonder sidequests)

13. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Thanks man!

Ik ga vanavond maar eens kijken of het me met die lijst wel lukt om de laatste ook te pakken te kunnen krijgen.
    Nadat ik eerst nog van Feros gevlucht ben. Ben nu bij het stuk waarbij ik het Geth-ship naar beneden heb laten sodemieteren.

Even tussen haakjes. Ik ben nu al dik 28 uur bezig. Maar ik ben nog lang niet klaar. Die robots op de maan bij de aarde vond ik wel lastig. Even links laten liggen. En dan de vele sidequests. Dit is net als beide KoTOR's echt mijn spel. Lekker alles op je gemak doen. Heerlijk. Wat een spel dit zeg. Galaxymap is ook bruut!

14. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, afgelopen week (eindelijk) ook het spel binnen gekregen.
    Als ik op een planeet zit die nodig is voor de main quest, kan ik daar dan nog af om eerst nog wat te lvllen en equipment te zoeken, of zit ik daar dan vast en moet dat perse doorlopen?

15. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die missie gister gedaan en het is eigenlijk vrij simpel. Zelf ben ik level 28 nu en heb 't als volgt aangepakt:

1e keer: met z'n drieën naar binnen stormen (Ashley + Kaiden bij me) en zien hoe we overhoop geschoten worden :+.

2e keer: Naar binnen stormen, aandacht trekken en terugtrekken in de gang waar je vandaan komt. Je hebt geen cover, maar je kan met z'n drieën de relatief kleine opening vol lood pompen en ze zo allemaal afmaken. Paar dingetjes: gebruik wel die armor piercing rounds of andere kogels die effectief zijn tegen 'synthetics' (selecteer ze ook bij je teammates), een shotgun of assault rifle zijn ook wel handig. Een of twee van die robots komen niet naar je toe, maar die maak je gewoon af.
    Zo heb ik alle drie die basissen (correct meervoud?) schoon geveegd.

16. Ashavan

Ashavan Guest

Tactiek is inderdaad belangrijk. Maar op den duur wordt het ook overbodig. Als je een hoog lvl hebt met de juiste equipment kun je als Rambo bijna overal tussen door rennen.

Zoals die Cerberus facilities. Met een shotgun rond rennend feesten ;)

Dat terug trekken leerde ik al snel. Op Noveria als je terug gaat moet je paar guards doden. Werd de eerste keer in gemaakt. Daarna stukje terug getrokken over dat smalle gangetje en achter wat containers gaan zitten. Maar als je bij de tweede run hoog lvl bent met biotics kun je Rambo spelen en containers op ze gooien :p

17. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fantastiche game maar ik heb nog twee vraagjes:

Ashley en Tali hebben bij mij de skill first aid maar waneer healen ze mij dan? ik merk er niks van.

Waneer weet of zie ik waneer me schild down is zodat ik de skill shield booster kan gebruiken?

18. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand in je party een hoge FA skill heeft healen je medipacks je meer. Zij healen jou niet direct.

Naast je health staan blauwe (??) blokjes. Dat zijn je shields. Als die leeg zijn zijn je shields op.

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    :)

20. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Echt waar?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.