[XOne] Assassin’s Creed Hulp Topic

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 15 nov 2007.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je hoeft niets, maar als je niet alle onderzoekjes doet, citizens bevrijdt en high points bezoekt (zodat de dna bar zo vol mogelij kis) voordat je een moord pleegt, dan loop je 1 achievement mis.

Plus, als je ook nooit alle citizens redt of high points beklimt, dan loop je er nog twee mis.

2. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Neej, ik doe wel alle citizens redden en view points bezoeken. Heb tot nu toe ook altijd ALLE onderzoekjes gedaan, maar omdat dat best veel tijd kost, vroeg ik mij af of het handig zou zijn om alleen de benodigde te doen, en de rest van de onderzoekjes te laten zitten..

Maar als ik dat dus doe mis ik dus een achievement? Oftewel, ik moet gewoon alle onderzoekjes doen?

3. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Jeej ik mag eindelijk de grote baas corrigeren!!!\o/
    Citizens redden is 3 achievements:) Voor elke stad één!
    Voor de rest klopt het wel!

Je moet er ongeveer 80% van doen.

4. DeventerNL

DeventerNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er is een acchievement voor high points en een voor citisens, dus m.a.w. je hoeft niet alle onderzoeken te doen.. zodra je target zichtbaar is, kun je hem killen en doorgaan na de volgende...

5. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet de complete Sync Bar!

6. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Zit een beetje vast
    Maar even in een spoilertje:
    Ik ben nu bij een assassination opdracht waar ik een begrafenis bijwoon, dat is dus een valstrik om Altaer te grijpen. Daarna komen er dus tig soldaten op me af en wordt ik steeds afgemat, ik heb het nu al 10 maal geprobeerd.

Is er een dirty trick om dichter bij je target te komen?
    Of om die guards te omzeilen?
    Dit lijkt me de laatste kill of niet? *Kombat realiseert zich dat het spel best kort is.. *

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    gewoon het eerst een mesje gooien, dan ren je naar de (linker?) hoek, en blijf je counteren, als je geluk hebt worden sommige templars geraakt door de boogschutters.. mr blijf gewoon de templars neerslaan

8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ze gewoon verslagen, de hele groep. Maar ik ben dan ook elite-goed inmiddels. :p

9. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die achievement is trouwens wel een beetje bugged, kreeg hem gewoon een keer toen ik een memory block startte. En 1 van de save citicens kreeg ik ook toen ik nog niet klaar was. :confused:

Vluchten is natuurlijk ook een oplossing, maar ze allemaal killen is ook best te doen. Ook zonder in een hoekje te gaan staan *)

10. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Vond het hele spel bizar makkelijk moet ik eerlijk zeggen. Niet dood gegaan in gevechten, alleen als ik een beetje overmoedig van een gebouw afsprong :+

Maargoed, uitgespeeld dus, vraag me een beetje af of ik alles wel gedaan heb op het einde?

Je kan vrij rondlopen in de kamer en terug in de aninogwat.. is er meer, of kun je alleen terug om het spel echt uit te spelen en wachten op AC2?

11. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik nou m'n werpmessen bijvullen?
    Ze zijn echt supercool om mee te killen, maar ze zijn op en kweet niet waar ik meer haal :mad:

12. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    De makkelijkste manier is het te krijgen in de Bureau of Bij Al Muhalim himself.
    De andere manier is door het te stelen van 'Thugs'. Thugs zijn de stevige (dikke) mannetjes. Die wel eens de neiging te hebben om je uitteschelden als je tegen hun aan botst. Je kan ze ook herkennen aan de twee zakjes die ze aan hun kont hebben hangen. En bovendien kan je ze net als Guards locken door op 'L' te drukken.

De mesjes stelen is net als stelen van een kaart voor een investigation.

13. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Dat is alles, maar dat is toch redelijk veel?

14. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K ik snap het, ik kon nu zelf kiezen welke assassination ewn ben voor WIlliam montferrat gegaan, maar ik snap niet hoe ik het rich gedeelte inkom, er zit zo'n blauwe muur omheen van memory not yet loaded ofzo.

15. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Die regio's zijn pas later in het spel open en speelbaar.

16. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik die gast dan killen als ik daar moet zijn lol

17. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Huh, ah ok, wel dan moet je volgens mij gewoon een viewpoint, ook al heb je het misschien al bezocht, vlakbij die scheiding opzoeken en nog eens synchronizen. Dat is nochtans alles wat ik moest doen.

18. DeventerNL

DeventerNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand al een idee hoe je die acchievement van lucy krijgt? kan nl niet meer met haar praten. hoop niet dat ik weer overnieuw moet beginnen.

19. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Elke keer als je in de 'toekomst' bent gewoon net zo lang doorpraten met haar tot ze je een paar keer gezegd heeft dat je moet gaan slapen...

20. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem hebt uitgespeeld moet die opnieuw :|

Deel Deze Pagina