Ohwkee dus er zijn wat subtiele (goede) veranderingen in de gameplay. Maar het is alles behalve een echte next gen Unreal (ja het is nu current gen ) Zeg nou eens heel eerlijk zijn jullie zo blij met de nieuwe textures dat je dit gelijk een topgame noemt? De gameplay staat nog altijd als een huis maar het lijkt verschrikkelijk veel op de vorige delen. Ze zijn er wat mijn betreft nog makkelijker afgekomen dan Bungie met Halo 3, maar nu hoor ik niemand klagen. Ik vind Warfare ook absoluut geen vervanger voor assault. Het is gewoon onslaught met een andere naam. Maar ik hou wel van Unreal maar ik ga dit een stuk minder spelen dan de vorige delen.
De sniper is echt heerlijk bij UTIII Als je er even mee oefent dan kun je er toch heel wat headshots mee maken in een potje. (Zonder aim dan ) Iemand zin in vanavond een Deathmatch of Team Deathmatch game? Rond 10 a Half 11?
QFT en ik moet nog even kijken vanavond maar anders wil ik wel een potje meedoen De sp vond ik toch nog wel tegenvallen had ergens meer verwacht. Dat neemt niet weg dat deze game ongeloofelijk is. En ik speel hem toch voor de MP.
Klote bots in Single player zeg En dan heb ik het voorral over je team maten. Ze zijn alleen maar iritant. Zo lopen nooit goed samen met je mee. (Tegenstanders lopen wel goed met zn 2en samen) en kunnen niet eens normaal de flag halen. Jij moet in je eentje al het werk doen. Net ook weer, ik had eindelijk de flag.. onderweg 4 blauwen tegen gekomen. Kom ik 2 team maten tegen.. ik denk yes gelukkig. Lopen ze op een grote afstand achter me aan met zn 2en, komt er een blauwen voor me gespawned... baf dood Net als die duitser heel mijn toetsbord kapot geslagen
Ja die teammates die doen maar wat, maar dat vind ik niet zo erg. Verder ben ik ook al aan me 7de toetsenboard bezig ^^ Ik vind de game nog steeds top alleen ik heb wat meer tijd nodig om hem te spelen. Maar op moment is het druk druk druk. Als ik weer wat meer tijd heb dan wil ik best een keer samen gamen met een paar xbw mensen
Die schetsen/moodboards zijn altijd zo vet Degene die de characters/omgevingen verzinnen zijn de echte artiesten!
is er any way dat ik mn 360 controller kan gebruiken met unreal tournament.. ik heb gezocht oftie mn gamepad kon vinden maar ik zie het nergens staan..
De Unreal Engine 3 is werkelijk geniaal. Draai nu Unreal Tournament III met alles op zijn hoogst en ik haal ongeveer 103 fps.
gister demo gedownload, sorrie, maar ik vind er echt geen zak aan! doe mij maar echte realistische shooters =)
Hoe haal je het dan ook in je hoofd om Unreal Tournament III te downloaden als je alleen maar van realistische shooters houdt?
Ik wou gewoon eens een keer kijken hoe het was! Ik heb alle respect voor mensen die het wel leuk vinden hoor, maar die spellen zijn gewoon niet voor mij weggelecht
Persoonlijk vind ik ook niet echt bepaald realistisch Tijd geleden alweer dat ik ut3 heb gedaan heb wel weer zin om te gaan spelen! Maarja zo druk de laatste tijd...
Nee, idd, maar in dit geval had ik het over shooters. Niet dat HALO zo realistisch is, maar ik vind dat toch weer anders snapje. zulke éxtreem neppe wapens vind ik gewoon niets maar nogmaals, dát is míjn mening, ik begrijp heus wel dat anderen daar van houden, anders maken ze niet zulke games