Heb het net helemaal uitgespeeld, alleen online is het behoorlijk moeilijk. In het Forest of Death verlies ik zowat alles.
Ik win alleen maar totdat je in de king of forest of death zit(dan krijg je 1000 punten per win) daar gebruikt iedereen die gaara combo waar je bijna niks tegen kan doen
Gaara is wel makkelijk te verslaan omdat die zo langzaam is. Maar ik kom niet verder dan 2x op rij winnen. Wie vind je lekkerste vechten?
top kan niet wachten totdat ik hem thuis bezorgt krijg.. het blijkt namelijk dat in heel noord-holland bijna geen naruto is geleverd aan freerecordshops & speelgoedwinkels en verdere media winkels.. echt geen een.. ik heb die van mij via bol.com besteld..
Dik kan je nu gemakkelijk zelf uit zoeken als je de game hebt. Download die stemmen en als je ze niet beter vind dan de Engelse dan zet je de Japanse stemmen gewoon af . Maar persoonlijk zou ik hier ja op antwoorden.
Als je de anime kijkt dan is het zeker een must. Alleen vraag ik me nu af waar die shikamaru blijft... :/
dan zouden ze wel gratis worden want shikamaru was gratis toch? forest of death is te moeilijk he ik kwam net zo ver als bartje
Dat klopt niet wat je zegt. Ik woon in Alkmaar en ben de game al meerdere keren tegengekomen in winkels. Ik kom bij MM, FRS, Intertoys en BS, en ik wil niet zeggen dat ze hem allemaal hebben, maar heb de game al een paar keer zien liggen (weet niet meer precies bij welke keten(s) het dan was.)
Ik weet niet waar het aan ligt en hoe het in andere steden is maar hier in Hoorn was hij in ieder geval ook nergens te vinden. Uiteindelijk heb ik er nog 1 bij de Intertoys kunnen vinden maar andere winkels hadden hem dus echt niet. Vind het maar een rare zaak maar ik heb de game, dus nu maar weer lekker spelen.
Hmm, ik zit met een probleem. Heb 99% van de villagers happy, maar de laatste die ik happy moet zien te maken is zo'n secret one helemaal rechts onder in de lijst. Maar kan niet vinden hoe, iemand hulp?
Nou.. Ik vond het.. Kort.. De story mode stelt niet veel voor als je het verhaal snel zou willen volgen. Verder vond ik de gaara scenes een beetje heel kort. Enige wat ik nu kan doen is die andere irritante achievements halen. Vind ze vooral irritant omdat er zoveel herhaling in zit. Vooral die missies waarbij je Konoha moet verlaten.. Pff..
Dat werd dan wel tijd, want als ze nog langer wachten is er niemand meer online te vinden. Zo leuk is die online modus niet. Sfeerloos in altijd dezelfde 2 omgevingen. Het is leuk voor een paar potjes. Daarna gaat het vervelen omdat je maar een paar moves hebt. En je kan winnen door steeds dezelfde combo te gebruiken.
aghja die achievements lukken mij togh niet. maar ik moet zeggen die shadow jutsu is wel moeilijk omdat alles in de tegengestelde richting is en je tegenstander op het puntje moet staan. (kan je trouwens praten in ranked? misschien kan ik dan nog smeke )
Ik ben van de week eindelijk begonnen aan naruto omdat ik een schijf heb en dus in het Japans kan spelen wat een pre voor mij was. Maar wat een super game, het is niet zo heel moeilijk maar het is volop vermaak en er is altijd wel wat te doen. Ook de combo's werken lekker snel en alles. Ik wissel de quest een beetje af met de missie's zodat ik hem niet te snel heb uitgespeeld.