Dat vind ik echt ZWAAR kut.. Dat wil ik juits vet graag, gwoon voor 3eutjes filmpje huren en dan lekker niet je huis uit hoeven Edit: Dat films downloaden he Kga nu updaten en daarna nr school Edit2: Is er bijm ij nog niet hoor..
Komt omdat de rechten van de films per land anders geregeld is. Daarom is het jammer dat Nederland zo'n klein landje is
What the heck ? De films doen het niet met ondertiteling en ik heb vobsub al geinstalleerd. Normaal deden ze het wel. En er is 1 zo een film die onzichtbaar is in het lijstje. Het is ook een xvid filmpje...
zo dat is wel heel erg snel gepiept.. helaas staan er idd geen videos in de video store.. verder ziet het er goed uit..
Ahaa dat is wel een beetje jammer en weet er iemand ook waarom ik die andere xvid filmpje niet in het lijstje zie staan ?
Vanavond ga ik 'm rustig installeren. Ga vanuit m'n stage direct de stad in om even te shoppen met m'n vriendin. Dus als ik vanavond thuis kom dan installeer ik 'm.
Kan je de films kijken vanaf een usbstick via de controller aansluiting of moet je een pc verbinding maken?
Ok top ik heb ook de update net gedownload. Het ziet er erg goed uit lekker over zichtelijk. Ben nu ff aan het porrelen met die divx files maar daar kom ik wel uit.
Hmm, wel jammer dat me Xbox Live Arcade Trial titels niet uit me Achievement lijst is, ik heb er nogal veel, ook van die OXM demo's maarja