Geen flauw idee. Zit op stage dus heb nog geen update. Maar ik dacht gelezen te hebben dat de mogelijkheid er is. Dus dan interpreteer ik het dat je het handmatig moet doen.
Het is niet mogelijk om die te verwijderen alleen als je vanaf nu een arcade game speelt oid. Dan zal hij er niet meer bij komen
Hehe, maarja me hele Xbox 360 loopt wel veel beter nu met deze Update, Veel sneller, niet dat hij blijft hangen wanneer ik de Guide knop indruk(dat had ik enorm vaak).
Ik moest even die naam wijzigen van die film en nu kan ik hem weer in die lijstje zien. Hij doet het echt perfect. Ik hoop dat je in de volgende update met ondertiteling kan afspelen
Eeh, geen Inside Xbox? En de games library geeft alleen mijn arcade games weer? Verder reageert de guide duidelijk sneller en mooie update
er zijn wel Volledige oude Xbox titels te downloaden voor 1,200 Microsoft Points per titel, maarja wat heb je daaraan als je al die titels al Origineel hebt
en wat als je zo`n arcade game nogmaal download? dus je hebt hem al voor de update gedownload en doet het nu nogmaals, haalt die hem dan misschien wel weg?
Al mijn muziek die in wmp 11 staat komt niet te voorschijn op mijn xbox. Precies alleen de muziek die op mijn c schijf staat. En er is te weinig plaats op mijn c schijf om al mijn muziek er op te zetten
Ik heb geprobeerd om de srt files te converten naar andere subtitle filesoorten maar de Xbox360 herkent ze ook niet . Hopelijk ontdekt een slimmerik binnenkort hoe het wel kan...
ok een avi is dus hetzelfde als een divx en of xvid, ik heb een film avi file in dezelfde map als mijn andere gedeelde movies gezet maar die avi files ziet hij niet. iemand een idee?
Probeer wat ik heb gedaan ? Ik kon ook eerst een xvid bestand niet zien maar toen ik de naam wijzigde en de xbox360 opnieuw opstartte toen deed die het weer .