hoe bedoel je naam wijzigen kan je een voorbeeld geven? watvoor software gebruik jij om je file te sharen. thnx
Op de computer die bestandsnaam ffe wijzigen in iets anders. En ik gebruik gewoon windows media player 11.
Eh.. iemand dit ook gehad? Als ik een .avi (Divx/Xvid) wil afspelen krijg ik een unplayable content tabje te zien met status code 51-C00DF236 te zien. De tekst die erbij hoort is Klik je op download update, kom je op een tabblad met More information. Leuk, maar ik kan dus niks downloaden
lol psychonauts is 5.3 gb groot, meteen je halve hardeschijf vol. het is goed dat ze alles nu wat overzichtelijker hebben gemaakt, maar ik kan nu niet meer videos streamen en mijn xbox is al 2 keer vastgelopen. en zoals eerder aangegeven waar is insidexbox?? dit is toch niet weer zo een exlusief amerikaans ding?
DivX/XviD afspeel probleem gefixed Het verwarrende is dat zodra je op download update klikt je alleen de iPod plugin update krijgt. Omdat ik die al had gedownload dacht ik, waar is de andere update dan? Het blijkt dat je het gewoon opnieuw moet downloaden omdat de update nu ook AVI afspeelmogelijkheden bevat.
Iemand? Heb dernet geprobeert om een bestand van mijn andere schijf dat hij niet vond dan op c schijf te zetten en dat vond hij. Vind het maar raar dat hij geen enkel bestand vind van op die andere hardeschijven.
Kan die update voor die i pod dus echt niet vinden heb op marcetplace ales overhoop gehaald. iemand een idee.
Ik ben blij met de snelheids verbetering, maar voor de rest stelt de update me erg teleur en irriteerd me zelfs op een aantal punten. Ik had de volgende vragen: -Waar is de beloofde 'whats free' sectie in marketplace???? -waaorm is de exit addon beschrijving en naam in Duits?? Sense and simplicity, dat motto is duidelijk niet van MS... hoe de game tab indeling nu gedaan is vink ik rommelig en onnnodig complex. Alles is ook kleiner geworden terwijl het beedl nu enorm breed is. Deze dingen irriteren me echt, ik zou haast bijan de snelheidverbetering willen inruilen tegen de oude layout...
Open WMP11. Ga naar Tools, Options, tabblad Library en dan klikken op Monitor Folders. Daar kan je aangeven welke mappen (of schijven) je wilt sharen. Edit: Ik meen ergens gelezen te hebben dat het ook mogelijk zou moeten zijn om met de nieuwe update je vriendenlijst te sorteren, en zelf groepen te maken... Maar ik kan het niet terug vinden? Klopt dat?
Zodra je een .avi wil afspelen dan geeft ie aan dat ie het niet kan afspelen zonder te updaten. Kies dan voor Download update.
Dashboard is echt super snel geworden . Heerlijk zoals het nu beweegt en doet. De overige optie werken ook allemaal naar toebehoren alleen vind ik het jammer dat die arcade games er nog in staan.