Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

    Remco Guest

    Klote bonus mission, ik rush steeds iets te snel:9
     
  2. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: wat een match, had nog nooit zo iets met die bom gedaan, niet search and destroy maar iets anders, ik eindigde met 1950Xp :confused: nog nooit gehad, plots kwam er de laatste minuut zo suddendeath ik dacht wat is dat nu :confused: en ik kill iemand en plots komt er +261 :) echt leuk, ga ik meer spelen
     
  3. Remco

    Remco Guest

    lekker duidelijk:9
     
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat het een samenhangsel van challenges en geluk was,

    nu ik einelijk die desert eagle heb heeft last stand veel meer nut werd een x gewallbangd door een metalen geval dingetje, ik schiet maar wat door dat hek heen en huppa weer kill, en niet eens extra bullet damage of deep impact als perk,
     
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Sabotage waarschijnlijk. Als je veel defused en plant kan je heel veel punten halen. Nadeel is alleen dat het irritant lastig is om die bom te planten als je tegenstanders een beetje fatsoenlijk kunnen spelen.

    Nog irritanter is dat voor de Sabotage challenge alleen de potjes meetellen die je vanaf het begin af aan hebt meegedaan, en dus wint. Join je half in een potje, dan heeft dat geen nut voor die challenge. 9 van de 10 keer verlaat de host na een potje de room, en kan je weer een nieuwe zoeken. Kom je weer in een kamer die al begonnen is, en etc etc.

    Potjes duren vaker erg lang dan kort, en het is dan al helemaal irritant als je na 20 minuten verliest. Ik heb me dood geërgerd aan die etterjes die doodleuk blijven campen als ik de bom ga planten. Meestal heb je zo'n 4 man in je team die doodleuk achterblijven omdat ze alleen maar kills willen maken. Erg irritant

    50 van die matches moet je dus winnen wil je de challenge completen. Zorgde bij mij voor veel frustratie. Maar ik heb em inmiddels al een tijd gehaald.

    Ik moet alleen nog de Invincible challenge bij Elite, dan heb ik ze allemaal, op een hoop headshots na dan.
     
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Doh wel grappig dat mensen blij zijn met een score van 320... Ga Search en Destroy spelen jij!!
    Zelfs met Domination ofzow heb je nog hoger dan dat..

    Maargoed, ik had net prestige gedaan en toen was ik na 2 potjes alweer level 8! :9
    Eerste pot 12 kills/4 deaths andere 14kills/3deaths.. Search en Destroy. Jahwell!

    Trouwens FOKKING mogolisch dat er geena chievements zijn voor de challenges.. Ik had er wel veel, maar doe ze echt alleen voor de Xp eigenlijk..
     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat eigenlijk helemaal niet erg dat de achievements niet voor
    multiplayer zijn, weer is wat anders.
    nu speel je niet voor de achievements, maar de beloning van de challenge, vind ik eigenlijk veel leuker, anders krijg je toch alleen maar van die achievement matches, en mensen die lame doen alleen voor die achievements,

    vind het veel beter zo:)
     
  8. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Hadquarters of hoe je dat ook niet noemt haal je pas veel exp points!!
    Zelfs als je dood ben haal je nog punten door de camaraden in je team..
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gister leuk potje gehad met MXS en SVS. We stonden telkens zwaar boven de rest, wij hadden vaak 20+ kills, en de rest kwam er maar zielig achteraan met 4 of 3 kills 8) Noobs :+
     
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Waar blijft de update voor CALL of DUTY 4??????
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke update?
     
  12. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Die patch, dat je first person kan spectaten en oldcore is dan anders enzo. Wanneer komt die eens.
     
  13. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Er zou tegelijkertijd met de FALL Update een patch komen voor Call of Duty 4.
     
  14. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hoe het zit met de mockup cargoship achievement? Het is een beetje onduideiljk vanaf wanneer en hoe. Is dit het stukje nadat je bewustloos bent en vervolgens moet rennen naar de helikopter of juist dat stukje vanaf de deur in laadruim tot aan de kernbom?
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee, het is de tutorial missie. Dus meteen in het begin in die loods.
     
  16. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ah..duidelijk. Dat moet te doen zijn als ik al die filmpjes op youtube mag geloven. Even potje rennen en goed schieten. :thumbs:
     
  17. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Jeetje wat is dat altijd triest zeg... dat hele n00b gezeur vind ik altijd zo triest. mensen zijn n00bs als ze niet veel kills hebben...|:- / Misschien hebben ze de game net of hebben ze niet veel tijd om te spelen (zoals ik zelf) omdat ze druk zijn met hun baan of hebben daarnaast nog veel andere dingen moeten doen.
    Ik moet zeggen, ik beschouw mezelf niet als een heel goede speler maar vooral omdat ik er weinig tijd voor heb maar als ik net als de kinderen die
    n00b schreeuwen ook hele dagen zat te spelen...waarschijnlijk wel :thumbs:
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat 99% van de menden die noob roept niet eens weet wat het beteken. :+


    (en nu niet snel op google opzoeken noobs)
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad. Ik ben groot fan van de COD serie, en ik ben misschien niet zo heel goed als de rest. Ben ik dan ook meteen een noob? Ik speel het voor de fun. Soms kán ik het gewoon enkele dagen niet spelen omdat ik ook andere verplichtingen heb, dus dan ben ik er even "uit". Heb dan weer paar potjes nodig om erin te komen. Ben ik dan noob omdat ik dan wat minder kills heb? :{
     
  20. TC Biertje

    TC Biertje Ehhh! Biertje?

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om een potje te knallen? Stuur me dan effe een invite! :) Ik wordt gek van al die Amerikanen... =(

    Edit: Gamertag is TC Lutser... Wel handig om te vermelden natuurlijk... ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina