Wil eigenlijk ook weer gaan beginnen. Nu 2 maanden niet meer lopen spelen, maar ik heb nu toch al een aantal keer gehad dat ik zat te dromen over de eerste aantal maanden van wow. Hoe mooi en leuk het allemaal was. Ik ben niet van plan om weer full time te gaan spelen. Heb er ook geen zin in om weer te gaan grinden en rushen naar 70. Wil gewoon op mijn gemakje, beetje kloten, tv kijken, muziekje op lekker levelen met een character.
Maar toen kwam het weer. Wat voor character zou ik dan moeten pakken. En wat voor class. Ik had al een mage, priest en hunter 70. Rogues heb ik er ook al 3 van boven de 50. Ik speelde voordat ik stopte horde.
Dus zou alliance een goede keus zijn. Ik begon hier tenslotte mee. Class zou dan waarschijnlijk paladin worden, aangezien ik nooit een paladin boven de 28 heb gehad. Of natuurlijk een warlock of een druid... Rogues zijn ook altijd wel erg leuk geweest.
Maar ik vraag me af, is het nog wel leuk om te levelen. Voordat ik stopte vond ik het levelen van alts meer een verplichting omdat ik niks te doen had irl of op me main. Maar ik vond het eigenlijk aardig saai. Dus ik weet niet of als ik begin het levelen dan wel weer leuk vind.
Moeilijk, moeilijk.
Laatst bewerkt: 4 dec 2007