TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    switch kan je mij even toevoegen op msn? ik pm je mijn adres even :)
    Oh wacht ik heb je al 8)!
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2007
  2. Towel

    Towel Guest

    Haha:), njah misschien moeten we er inderdaad aan denken om de hoop op te geven. Maar een hand op mn schouder zegt tegen mij "Just have little faith".

    Wegens gebrek aan mensen die wille spelen, misschien kunnen we tegen jullie wat spelen? Moet dan wel een 3v3 worden aangezien niels is verhuisd naar het land nowhere waar geen modem te bekennen is. En we moete nog is lannen in zyl's,roman's crib! kunne we wat cod4en, halo3en, marble blasten ultraen etc..

    @ Broken, Ik wil ook wel cod4 spele op die lan hoor, maar weet niet of jullie dan nog winnen:+

    En de site? site? site? k wil site...

    PS. K heb airwave maar in het cod4 team gezet, volgens mij kunnen we geen betere aanwinst hebben toch? Volgens mij speelt eddy nietmeer echt, dan kan basebal piemel er in? Anders hij als substitute? Najah Nemo jij moet maar ff melde wat je ervan vindt, jij hebt de leiding erover:).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 dec 2007
  3. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Wes site:+

    ik zet net mn xbox aan en daar zie ik xboxoriginals staan met oa Halo CE
    meteen downloaden dus voor 1200 micropoints,hij schijnt online te zijn en ben dus ZEER nieuwsgierig

    groetjes FreaK in zijn nopjes
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2007
  4. Towel

    Towel Guest

    Die tering dikzakken moeten ook overal geld voor vragen. Test gelijk voor me of het spel zo traag is als een naaktslak of op voldoende frames loopt...
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Pff als jij komt quit ik de clan :+

    Airwave in het team is prima, maar hoelang gaat het nog duren voordat hij het spel heeft? :{ Ik wil echt beginnen met dit team, Jan wanneer krijg je nou cod? :mad::b:

    Over pim, ik vind dat we hem een kans moeten geven, een member erbij is altijd handig als we short handed zijn met members voor een war oid. Al blijft het wel een raar mannetje :+

    En die site inderdaad, ik wil hem deze week online hebben. Die host schiet ik wel voor als het nodig is, kan iemand die gast even opbellen ofzo zodat we weten wat voor host er nodig is voor onze site?

    Volgens mij loopt halo1 op ntsc snelheid :D
     
  6. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    stelletje n00bs Towel en Sostic)
    download m gewoon dan kunnen we h3 en cod4 meteen de prullenbak in mikkenO-)
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    We zitten in de finale, het is slechts een kwestie van tijd hehe.
    Maar Ik heb em nooit voor die lan. Als jullie echt niemand kunnen vinden heb ik er wel voor over om mee te gaan en dan ff mn ruige halostijlo op CoD los te late gaan.

    Laat maar horen

    En h1 op ntsc snelheid :eek: (is het echt?)
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Halo1 is al gedownload, nu nog apen zoeken om mee te spelen :) Heb net even 10 tellen op campaign gedaan, die pistol gepakt en hij schiet sowieso sneller dan in de pal versie, nu maar hopen dat het in de mp ook zo is :D

    Probeer dat spel zsm te fixen, dan kunnen we actief meedraaien op de ladders :)

    TsS ook maar even h1 team maken? 8)
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Check snel de MP, kijk of de rocket op dere elke 30 sec spawned, als dat zo is, is het de NTSC versie.

    Ik meld me aan voor het H1 team _O_
     
  10. Towel

    Towel Guest

    Jah dan wil ik daar zeker bij gek, dan pak ik mijn oude halo1 blinddoek met mickey mouse motiefje weer tevoorschijn! Hoe kom ik aan gamerpoints?:confused:

    Airwave het is niet de ntsc versie maar het kan aangepast zijn zodat het ntsc lijkt:p hihi betweterig:)
     
  11. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    ik kom er zo aan sostic ik zit al op 80 % ofzoiets
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    alles beter dan de PAL versie.
    Gaan jullie connecten? dan kom ik ook zo ff downe die zooi
    (jammer van die gratis gamerpunten van mn vriend, zouden nu goed uitkomen 8))
     
  13. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    ok Sostic heb ik in mn lijst ,airwave voeg me even toe FLK FreaK en Towel fix even wat punten!!!

    De rest van TsS komen ook???
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Het gaat niet via live he ;) Moet nog steeds via netwerk
     
  15. Towel

    Towel Guest

    Ja tering hoe moeilijk kan het zijn om een live support erin te gooien? XBC werkte ook zo verneukt herriner ik me nog. Dan kan de 1 elkaar nie joinen etc, en je kunt nie met elkaar praten... Of je lagt eruit om de zoveel tijd....:'-(drama

    360 Live 2100 punten kaart = 25 euro! ZIJN ZE GEK GEWORDE! Dus dan moet ik fockin 15 euro dokke voor een spel wat ik gesealed origineel heb ingelijst voor de 360 die nog geeneens live functie bezit?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 dec 2007
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had nog 800 over dus hoefde maar 500 te betale :p

    En ik ik ben op XBC maar ik zie niemand on, en ik ben nog aan het downe.
     
  17. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    wtf?
    dus ik moet m via xbc spelen/???

    nou ik ga xbc ff downloaden en installeren dan
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Het is volgens mij ntsc, al is het moeilijk te zeggen op de kuthost van Freak 8)
     
  19. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    lul niet n00b je kan nog niet eens een game maken volgens de juiste settings:+
    en je woont in mn broekzak bijna
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe de makkelijk respawn test die ik net voorstelde.
    Ik ben nog aan het downe :mad: al 2 uur lang. Ik ben nu op 80 %. Als we vanavond gaan spelen ben ik er zeker bij, dus laat ff weten als jullie vanavond gaan spelen :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina