Jeetje de guide button is haast sneller dan mij Maar wat ik ook mooi vind is dat als je een spel opstart of afsluit hij niet gelijk er is maar het scherm langzaam donker word!!
omg avi playback Jammer dat je een snelle router moet hebben om goed te kunnen streamen ik heb nog een oude belkin
Ben zeer tevreden met deze update ziet er erig gelikt uit en loopt als een trein. PS Het probleem met child account is ook opgelost je kunt nu gewoon op msn met die accounts
Kan ik vanaf nu mijn Western Digital externe harde schijf aansluiten op mijn Xboxje om films (DIVX, XVID) vanaf de harddisk te streamen? En is het mogelijk om met een andere Live account of een Gmail account te koppelen aan je gamertag?
Vraagje....herkent de 360 nu ook NTFS geformateerde schijven?.....dat zou namelijk helemaal top zijn.
Macdrive is mooi proggie hier voor heb zelf 500 GB aan hangen (vol met WMVHD ) werkt perfect met avi moet dit dus ook werken.
^ Waar haal jij al die WMVHD vandaan dan? Enneh hoe stel je nou in dat je arcade trials niet bij je played games te staan komen? Dat zou nu ook mogelijk zijn..?
alle NIEUWE arcade games komen niet meer bij played games te staan en voor flv is flash nodig en flash is van adobe