Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    ECC en ja er zit verschil in want die tacktiek van man utd speelt zo lekker. en je kan niet zelf met poppetjes schuiven(wat wel in de sp kan en ik vind dit ook een blunder van ea) dus heeft ieder team een eigen tacktiek.

2. Drogba

Drogba Guest

Kun je net als in pes ook de namen veranderen dus ECC in Champions League?

3. Vriendloos

Vriendloos Guest

Het lijkt me dat Fifa 2008 dat al heeft

4. Dayuum

Dayuum Guest

Koop fifa 08 nou maar gewoon want het is het best footie spel van dit jaar
    En online is zeer verslavend :+
    Als het je niet bevalt dan koop ik hem persoonlijk van je over

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    volgens mij kon je wel schuiven:confused:
    s
    iemand een league match? ik ben al klaar tegen Peez, soccerfanboy, SinterklaasNL, Warplayer en leslieajax

Laatst bewerkt: 3 dec 2007
  6. leslieajax

leslieajax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik voel me genaaid ik heb 3 x tegen soccerfanboy gewonne 3-1 3-1 en 3-0 en toen wa shij real madrid nu heeft hij bayern en mijn overwinningen staan er niet meer:mad:

hoe kan dittt!!!!!!???

7. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    volgens mij tellen ze nog steeds met de uitslag mee hoor...
    ik heb een stuk of 20 potjes staan maar dat past niet op de lijst dus staan er maar 5 van mij

8. leslieajax

leslieajax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee want eerst stonden ze er en ik stond 2de achter jou nu sta ik inene weer 5de:mad: en eerst stonden die wedstrijden erook op en kijk maar bij mijn naam en dan lt dan zie je hoevaak ik heb gewonne en nu staat er 1 terwijl het er 4 zijn maja, volgens mij is die soccerboy met zen real eruit gegaan en weer derin gekomen met bayern

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, dat moet het dan wel zijn. Hij is dan gewoon uit de competitie gestapt en vervolgens een ander team gepakt. Ik vind dit niet kunnen. Ík zelf ben ook geswitcht van Liverpool naar Real maar dat was toen ik nog geen wedstrijd had gespeeld. Dus niemand had er erg aan.

10. Soccerfanboy

Soccerfanboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry, ik wilde een ander team kiezen en ik wist niet hoe dat moest. Toen ben ik er uit gegaan en er weer opnieuw met een ander team ingegaan. Als je nog een paar speelt dan wil je ik je wel een paar overwinningen schenken. Ik ben de kwaatste niet hoor!:b:

Edit: Legt het nou aan mij of doet het competitie scherm het niet??:mad:

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    jammer:mad: ik hoop niet dat iedereeb het nu gaat doen omdat ze allemaal willen winnen=(

maar soccerfanboy wist het misschien niet

edit:// klopt het competitie scherm doet het niet, ik mijn ethernet kabel er 50 x uit en indoen en de xbox aan en uit:p maar ranked kan wel gewoon

12. leslieajax

leslieajax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee hoeft niet ik wil wel nog tegen je spelen maar dan moet je mij zeker niet late winnen, en ik kan aan je reactie zien dat je het niet expres deed dus het maakt mij nu niks uit;) en ik kwam een uur gelede ook niet in de competitie

13. Kaap

Kaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch heb ik wat frustraties en mischien dat iemand hier wat tips heeft.

Ik speel altijd gewoon seizoen tegen de AI, op amateur, lekker relax. Ik ben niet supergoed en vandaar dat ik ook op amateur wel eens gelijkspeel of verlies.

Ik speel met een 4-2-2-2 opstelling, custom dus. Ik heb een vreselijk irritant probleem maar dat ligt niet aan de opstelling want ik heb hetzelfde probleem met andere basic opstellingen.

Als ik een aanval opzet en zodra ik nog maar balverlies in de 16 lijdt, rennen mijn verdedigers en middenvelders meteen terug naar eigen helft. Zodoende kan ik bij balverlies van achteruit nooit druk zetten om de bal terug te winnen. Ik heb zelf al bij teaminstelling aangegeven om druk op het hele veld te zetten. Iemand nog een tip of is dit gewoon een mankement van Fifa?

Verder vind ik zowiezo dat de aansluiting van het middenveld en verdediging soms zwaar ruk is.

Je hebt bij dat teaminstelling ook nog een instelling voor de verdediging die je kunt instellen op laag, normaal en hoog, maar wat doet dit dan?

Ben gister een nieuw seizoen gestart met een eigen speler. Had voldoende punten om de Creation Zone boosts te kopen. Eric Cantona Junior gemaakt, met de minimum leeftijd. 201CM en goede puntverdeling. Zijn rating is nog maar 61 maar scoren doet ie wel al bij de vleet.

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    daar heb ik geen last van:confused:
    ik heb wel last van dat mijn aanvallers uit zichzelf buitenspel lopen..

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Heb hem net in de winkels gekocht, stuur me een vriendenverzoek dan zal ik soms mischien online met die gene kunnen gamen! :thumbs:

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    goede keus:thumbs:

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Eerste online potje verloren met 4-1. Was Feyenoord, andere gast was Inter. Ging niet slecht voor mijn eerste potje maar maakte soms een foutje waardoor hij er hem in kon schieten. Had bijna de 3-2 gemaakt maar de bal werd nog op de lijn onderschept door de verdediger :)

Vind hem trouwens wel lekkerder spelen dan de demo!

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    klopt dat viel mij ook meteen op. hij is ook wat makkelijker.

heeft iemand trouwens 1 van de challenges gehaald (ik bedoel niet 1 challenge maar 1 regio)? ik kan die nummer 12 van regio 1 maar niet halen, die is ronduit onmogelijk. 2x scoren met een mid en verdediger in 4 minuten per helft op professional

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Net tegen SinterklaasNL gespeeld, hij heeft me met 5-0 verslagen! :x

20. leslieajax

leslieajax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alle challengesen

mijn gamescore is ook 930:p en touwens ik heb een nieuwe tactic met inter dus we moeten maar weer ff een keer spelen:) misschien morgen?

Laatst bewerkt: 4 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina