Dashboard update 4 december 2007 - Rumors

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door EricGOD, 8 jul 2007.

1. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke :).
    Wel stom dat er geen Inside Xbox is, dat leek me juist wel vet...

2. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd ik vind Winamp remote veel beter dan de divx support van MS, je hebt ook ondertiteling. Alleen jammer dat je niet kan doorspoelen of achteruitspoelen anders loopt die helemaal vast.

3. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch veel slechter dan de support van MS... Ik zat midden in een film toen die van mij vast liep...

4. wingsofgold

wingsofgold Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok die inside xbox functie werkt wel als je een amerikaanse account hebt. Echt typisch een ik haat Europa functie.

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Kan iemand me uitleggen hoe ik mijn media van me pc kan streamen naar mijn 360?
    Hij geeft bij de foutmelding aan "Make sure that media sharing software is running on the computer,and that sharing with your console has been enabled"

Hoe zet ik dat aan?

En mijn 2e vraag:
    Hoe verander ik mijn Live id hotmail adres?

6. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt? Tjemig wat stom inderdaad, alsof wij in Europa niet graag het laatste Xbox nieuws lezen :confused:.

7. double u 2

double u 2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar ondetitels meestreamen werkt dus nog niet?? aaaaah, dat vind ik echt klote.

8. Dayuum

Dayuum Guest

streamen gaat wel heel langszaam bij mij en mijn 360 en pc staan naast elkaar kan het aan de router liggen?

9. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat super vet, kan nu eindelijk mijn avi's streamen!

Moest alleen even de naam .avi in .wmv veranderen, maar heb al Fight Club en Lost in Translation aan de praat gekregen vanaf mn macbook.

Werkt super!!

10. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net even geprobeerd te updaten maar het ging nog niet :confused: kreeg een of andere error waarna ik werd doorgewezen naar xbox.com/support ofzo. Later nog maar eens proberen mischien is het nu te druk.

11. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Dashboard is nu wel tyfussnel na die update :D

12. Dayuum

Dayuum Guest

het openen en dichtdoen van de guide als je midden in een spel zit nog niet echt

13. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg een network sharing error op mn PC als ik een film wil kijken op mn 360. Alles staat toegestaan op mn PC.

14. EdgeNumber

EdgeNumber Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem geupdate, maar divx en xvid spelen ho maar.
    verschillende bestanden zijn geprobeerd maar zodra ik op spelen druk slaat hij vast. Hij laat als tumbnail wel de eerste frame zien.

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Wat een dissapointment dat we nog steeds geen films kunnen huren, én geen inside Xbox krijgen. UK, de Duitsers en de fransen krijgen dan weer wel films, hoe moeilijk kan het zijn om gewoon de UK hier in NL beschikbaar te maken? Slaat echt nergens op gewoon, we wachten verdomme al een jaar op die functionaliteit en toch komt het steeds niet. Zo moeilijk is het toch niet om mensen te laten kiezen of ze de US community stuff willen hebben? En het is te treurig gewoon dat we sinds 1 jaar alleen pirates of the carribean een trailer kunnen downloaden. Maarja, wat doe je eraan, een account maken in de USA, jammer dat het zo moet gaan.

En WTF is de gedachte achter het wél supporten van dixv tot een bepaalde resolutie via het dashboard maar het dan weer niet ondersteunen in Media Center. Doe het dan gelijk goed of gewoon niet. Nu kan je dus alleen low-res spul afspelen, leuk voor de mensen met een HDTV. En ok als ik dan de series en films in HD kon downloaden hier via de 360, maar nee. Lekker multifunctioneel noem ik dat.. Ik dacht ik kan transcode 360 verwijderen, maar helaas.

Laatst bewerkt: 4 dec 2007
  16. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het werkend dat ik .mp4's in mijn wmp11 video library heb, alleen ziet de 360 ze niet (wel de divx in dezelfde map), iemand die weet hoe dit moet?

17. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Omdat ik die ehh.. als dat type in een keer op mijn computer verschenen.:+ Op me computer kon ik ze wel afspelen dus nooit moeite gedaan om ze om te zetten of iets. Ik neem aan dat dit nu dus wel moet wil ik ze met mijn 360 afspelen? Waar kan ik ze dan het beste mee om zetten?

18. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dashboard is een stuk sneller, dat is echt top! de rest van de update is ook wel aardig.

19. rain

rain Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dvd`s met divx speelt hij die ook af?Ik heb de update nog niet gedaan??

20. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik las toevallig net dit:

dus het antwoord is ja.

Deel Deze Pagina