Wat een dissapointment dat we nog steeds geen films kunnen huren, én geen inside Xbox krijgen. UK, de Duitsers en de fransen krijgen dan weer wel films, hoe moeilijk kan het zijn om gewoon de UK hier in NL beschikbaar te maken? Slaat echt nergens op gewoon, we wachten verdomme al een jaar op die functionaliteit en toch komt het steeds niet. Zo moeilijk is het toch niet om mensen te laten kiezen of ze de US community stuff willen hebben? En het is te treurig gewoon dat we sinds 1 jaar alleen pirates of the carribean een trailer kunnen downloaden. Maarja, wat doe je eraan, een account maken in de USA, jammer dat het zo moet gaan.
En WTF is de gedachte achter het wél supporten van dixv tot een bepaalde resolutie via het dashboard maar het dan weer niet ondersteunen in Media Center. Doe het dan gelijk goed of gewoon niet. Nu kan je dus alleen low-res spul afspelen, leuk voor de mensen met een HDTV. En ok als ik dan de series en films in HD kon downloaden hier via de 360, maar nee. Lekker multifunctioneel noem ik dat.. Ik dacht ik kan transcode 360 verwijderen, maar helaas.
Laatst bewerkt: 4 dec 2007