Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is vooral in de citadel sinds die 2 engerds meelopen.
    Ik denk niet dat het aan mijn 360 ligt, omdat meer mensen er dus last van hebben en bij andere games heb ik het niet.

Ik was heeeeeeel positief in het begin over deze game, lijkt me nog steeds een erg goed verhaal.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb echt nog bijna nergens last van gehad qua vastlopen of framedrops:confused:. ik heb toch bijna 50 uur gespeeld dus vindt dat wel ... apart.

en die shoutouts, ik vind het niet zo moeilijk en best wel leuk. je hebt trouwens allemaal heat absorbtion upgrades waardoor ie zowat niet meer overhit kan raken;).

3. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er zelf dus ook in mindere mate last van in de citadel, als het goed is zul je op andere locaties bijna niets tot geen last hebben van framedrops. Het heeft mij ook nog niet belemmerd tijdens schietmomenten.

4. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij valt het ook reuze mee, met die framedrops. Ik had er last van bij gevechten met Arachni, maar sinds ik de disc schoon geblazen had nooit meer last van gehad. Top spel!

Ik wacht alleen nog even op die seks-scene. Ik ben toch al een heel eind, maar nog niks. Wel bijna: komt die Joker ertussen. Hij deed zn naam niet echt eer aan toen :mad:

5. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Met de 360 van me heb ik weleens dat die zo'n oprisping geluidje maakt met het laden,niemand die dat ook heeft?

6. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je met oprisping?

7. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja hoe moet ik het zeggen,ongeveer net alsof die z'n keel schraapt om het maar zo te zeggen dat het lijk alsof die de game ff niet trekt.

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Het is in de toekomst, het is fictie, het is goed voor de gameplay. Drie hele goede excuses voor je probleem. Sorry, maar dat over het verhitte wapen is gewoon zeiken hoor. :{ Als je last hebt van framedrops ofzo kan ik prima begrijpen dat je klaagt. Maar je kunt je best indenken dat wapens die gebruik maken van licht (want dat is een laser eigenlijk) best oververhit kunnen raken, toch? En al kon het niet, het is goed voor de gameplay en dat is imo het belangrijkste. Ik vind de actie in ieder geval wel leuk. Je moet de game ook niet kopen als TPS of als actiegame, maar als RPG. Dus voor de sfeer, het verhaal, de dialogen, etc. :)

9. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ja ik soms, dan blijft hij ook soms hangen/haperen, maar ik heb het echt maar 1x in de week ofzo :+.

10. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    af en toe volgens mij, ik let er nu op, maar merk er nu niks van tijdens het spelen. Maar toch hetzelfde geluid als de xbox opstart?

11. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

Het zijn toch stukjes staal(ofzoiets) die je afschiet door middel van black energy :+

Ach, die jongen had gewoon graag gehad dat wanneer je wapens overhitten, dat je dan ook een paar mensenlevens moet wachten totdat je bij de volgende planeet aankomt :cool:
    Het is toch onzin dat het onzin is dat je wapens overheaten? Wat hadden ze dan moeten doen, dat je gewoon eeuwig kan door schieten? Wordt het wel heel simpel en saai van. Hierdoor heb je nog enige tactiek nodig, vooral op moeilijkere standen. Ook je squad manage vergt tactiek of je kan ze gewoon altijd op 'cover' zetten, dan lopen ze ook niet in de weg.

Maar dat het spel bij jouw zo erg hapert is op zijn minst vreemd te noemen, ik heb er totaal geen last van. Af en toe komt er bij mij in de citadel 'loading' in het scherm te staan (als je bv van de markets na the flux loopt) maar dit is geen fout in het spel neem ik aan. Het is ook niet irritant. Als je er echt zo erg last van hebt bij jouw 360+spel en het leeuwendeel van de mensen heeft het niet, tja... Ik hoef geen analyse los te laten om te bepalen waar ik als eerst naar de fout zou gaan zoeken.

Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  12. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook, hoe langer ik de game speel ( nu 7 uurtjes) des te meer begint de slechte framerate, en texture pop-in me te irriteren.

Om over de besturing van die Mako maar niet te beginnen, afgrijselijk slecht.

Ik weet het nog niet met deze game, soms voelt het echt heel goed aan, maar voor een groot deel ben ik alleen maar gefrustreerd terwijl ik aan het spelen ben :mad:

13. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wapens schieten hele kleine metalen deeltjes met een gigantische snelheid af. Vandaar dat er ook geen ammo/reload in het spel zit, je gun bevat gewoon een blok metaal waar enorm veel kleine stukjes vanaf kunnen worden geschraapt. Staat ook in het boek.

14. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Zonde de FPS kunnen een game maken of kraken.

15. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk echt dat dit spel wat voor mij is.

Ik speel nu assassins creed en vermaak me echt heel erg met dat spel.

Alleen het zoeken naar vlaggen en steeds dezelfde missies voor dat je je kill kunt uitvoeren missen bij mij een doel en ik denk dat je dat in mass effect wel hebt.

Het onderzoeken en de side missies zijn daar toch wel belangrijk?

16. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De herspeelbaarheid is ook geweldig vind ik. ik heb het nu 2 keer uitgespeeld, en ben nu met de 3e keer bezig.

17. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een aantal andere forums gecheckt, en we zijn zeker niet de enige.
    Nogmaals het verhaal is erg vet, maar cosmetisch/technisch loopt het gewoon niet zo lekker.

18. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren heb ik het spel ook uitgespeeld in 36 uur naar lvl47 (op veteran).

Fantastische ervaring van het begin tot aan het eind en wat mij betreft dan ook het beste spel wat er tot nu toe op de 360 te krijgen is.

19. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet er een paar. De beste paar zelfs.

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Baldur's Gate? Planescape: Torment? ;)

@Burnfout: Het was me ook al opgevallen hoe maf die Mako bestuurt. Je geeft een tikje naar links op de stick en dat ding sjeest meteen de linker hoek in. Zo'n kar zou log en zwaar aan moeten voelen, maar het lijkt net een mini.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina