Het zijn toch stukjes staal(ofzoiets) die je afschiet door middel van black energy
Ach, die jongen had gewoon graag gehad dat wanneer je wapens overhitten, dat je dan ook een paar mensenlevens moet wachten totdat je bij de volgende planeet aankomt
Het is toch onzin dat het onzin is dat je wapens overheaten? Wat hadden ze dan moeten doen, dat je gewoon eeuwig kan door schieten? Wordt het wel heel simpel en saai van. Hierdoor heb je nog enige tactiek nodig, vooral op moeilijkere standen. Ook je squad manage vergt tactiek of je kan ze gewoon altijd op 'cover' zetten, dan lopen ze ook niet in de weg.
Maar dat het spel bij jouw zo erg hapert is op zijn minst vreemd te noemen, ik heb er totaal geen last van. Af en toe komt er bij mij in de citadel 'loading' in het scherm te staan (als je bv van de markets na the flux loopt) maar dit is geen fout in het spel neem ik aan. Het is ook niet irritant. Als je er echt zo erg last van hebt bij jouw 360+spel en het leeuwendeel van de mensen heeft het niet, tja... Ik hoef geen analyse los te laten om te bepalen waar ik als eerst naar de fout zou gaan zoeken.
Laatst bewerkt: 5 dec 2007