Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben nu bij War Pig op Veteran.

    Ik had eigenlijk verwacht dat ik het best moeilijk kreeg bij het level "Charlie don't Surf" in dat tv-station. Maar ik was er echt zo doorheen, nog sneller dan op Normal. Ik rende aan de rechterkant helemaal naar achteren, gooide toen een flashbang, schoot snel wat gasten kapot en toen ging ik meteen rechts in die lege ruimte. Dan gewoon schuilen en wachten totdat je maten je volgen.

    Ik had net wel wat problemen bij het level "Hunted", dan moet een maat van je op een bepaald moment een deur van een kelder open maken. En dan moest je dus in die kelder komen. Elke keer werd ik gewoon in mijn rug kapot geschoten, of werd ik geblokkeert door mijn teamgenoten. Ik was wel ff blij toen ik eindelijk in die kelder zat.
    Voor de rest is het tot nu toe nog aardig makkelijk.
     
  2. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm voor de update was het een kwestie van maximaal een minutt om een online game te joinen nu duurt het echt lang om potential matches te vinden. Iemand anders hier ook last van?
     
  3. Apartment

    Apartment Villa

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Act II zul je het pas gaan voelen ;)

    Bij mij duurt het ook best lang om een game te vinden, voor de update was hier nog geen sprake van. Ook had ik best vaak lag.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2007
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Muten is zo machtig daarvoor.
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    online is het maar triestig deze avond.het duurt lang voor je een lobby in gaat.en als je erin bent start het niet
     
  6. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon net met een maat ook niet samen een party vormen en dan een game zoeken enzo.
     
  7. Mattor

    Mattor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Act 2 wordt moeilijker, maar met een goede tactiek zijn de veelbesproken levels (One Shot One Kill en Heat) heel goed te doen. Persoonlijk vond ik Safehouse nog het moeilijkst van Act 2. Ben nu bij All In, maar sinds het weekend geen tijd gehad meer om te spelen.:'-(
     
  8. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    die vallen nog best mee Act III is het lastigst denk. Daar heb je No Figthing in the War Room
     
  9. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond Veteran uitgespeeld. HOERA! Toen ik het spel kocht ben ik meteen op Veteran begonnen om te voorkomen dat het misschien te makkelijk zou zijn. :lol: Op sommige stukken is het erg erg taai (helicopter en No Fighting in The War Room had ik 'wat' problemen) maar zeker een voldoening wanneer je het haalt. Wat een brute game!


    En gister op Live was geen succes dus toen ben ik maar weer Gears gaan spelen.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  10. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag die gouden guns, is het mogenlijk om met tweeen in een server te gaan en elkaar headshots te gaan geven, in cage match dacht ik?
     
  11. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet ranked match zijn.
     
  12. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er nog meer mensen zijn? Met z'n zessen in Team tactical?
     
  13. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister een paar rondes Headquarters gespeeld. Een erg leuke modus en vooral die hele kleine map met al die containers erin. Dikke chaos daar :-D
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Shipment heet dat level. Dat is altijd totale chaos inderdaad! Soms frustrerend, maar meestal wel cool!
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Shipment speelde ik gister nog, spawnde gewoon precies voor tegenstanders. Overal vliegen granaten, echt een map om wapen challenges te halen! :)
     
  16. Dayuum

    Dayuum Guest

    Dat heet stat padding en dat word niet echt gewaardeert
     
  17. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer krijg je een gouden gun dan?
    Ik zou best een gouden ak47 willen!
     
  18. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle challenges in die categorie (assault) halen en dan krijg je een gouden wapen. :D
     
  19. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Paling , ga je dalijk nog cod spelen?
     
  20. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag voor het eerst CoD4 gespeeld online. Echt geweldig. Ik had de beta al gespeeld dus ik had wel al wat ervaring. Maar het was toch mooi om in mijn eerst potje TD meteen 2e te staan. Heb nu een kill/death ratio van 1.85. Probeer hem op 2 te krijgen maar dat is wel moeilijk. Ik had eerst 2.15 maar toen had ik een slecht potje en toen had ik weer 1.78 ofzo:9 Verandert heel snel natuurlijk omdat ik nog niet zo veel kills heb. Leuke mappen, vooral Bog geloof ik, wat een chaos!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina