Klein vraagje... Ik heb dus wat divx video's alleen heb je ook van die subtile bestanden. (SRT bestanden) Iemand enig idee of ik dit ook kan toepassen als ik video's open? (zodat ik dus video's kan checke met ondertiteling)
Jammer dat je alleen geen divx dvd in je xbox kan stoppen, en alleen kan streamen... maargoed daar zal zeker niks aan veranderd worden. Maargoed heb toch een divx spelert, dus aan de 1ne kant is het niet zo heel erg. Voor de rest wel goeie update, me Elite is niet geƫxplodeerd ofzo!
Je kan gewoon DivX bestanden op een DVD branden en dan afspelen in je 360, als je dat bedoelt. Wat wel technisch mogelijk was geweest, is spelers de keuze geven om games te verwijderen uit je lijst. Snap niet waarom ze dat niet erin hebben gedaan
Huh raar heb het geprobeerd met een dvd (met .avi's/divx), bij mij zegt ie Mixed Media disc ofzo en dan kan ik uhm niet aanklikken. Naja zal het nog wel een keer proberen dan!
Ik heb redelijk gezocht en volgens mij is het nog niet gevraagt dus bij deze In het filmpje zien je dat hij bij 28 sec. messages en friends op 1 lijn heeft staan. Bij mij staat er echter nog steeds: Messages Friends En geen friends - messages. Ook heb ik nu bij messages continu 0 staan i.p.v. niks. Hoe zit dit?
Jawel, dat was gevraagd door mij! Antwoord: Wij hebben geen InsideXbox. De Amerikanen wel, dat filmpje is Amerikaans. Die 0 geeft gewoon aan dat je geen nieuwe messages hebt.
Dat cijfer geeft het aantal ongelezen messages aan. Ik heb ook heel veel messages in m'n Inbox, maar er staat gewoon 0.
Wow dus i.p.v. dat er niks stond, staat er nu 0, lekker update Maar dan weet ik dat het niet aan mij ligt, danke
Omdat wij in Nederland wonen. EU heeft dat niet. Ik keek gister op mijn japans account en daar stond dat ook van, inside xbox etc. Message staat bij mij ook op 0 *Edit: OMG te slome reactie van mij
Serieus? (ik gebruik anders ook altijd vlc player dus'ja kan het ook niet weten...) Nou zonde is dat xD meende omdat er subtile optie bij stond dat het wel mogelijk was maar dus niet... <.<
Zal vanavond 's op m'n US account kijken. Ben wel benieuwd naar dat InsideXbox! En mensen, doe nou 's niet zo spastisch over die 0! Vraag aan iemand of die een message wil sturen, en het zal heus wel veranderen in een 1.