Het is niet technisch mogelijk omdat de servers van Xbox live geen delete functie kent. Kost te veel tijd om dat te implementeren.
Ik geloof dat ze in de UK wel weer Inside Xbox hebben, misschien alleen voor de landen die ook video marketplace krijgen?
Kan je trouwens ook ergens op de PC je Bio aanpassen. of moet dit op de 360 zelf. ik heb er 34, valt dus wel mee
Achievements laat ie niet meetellen. Kijk ik op Xbox.com staat er: 28 game(s) gespeeld 3652 van 17850 gamerscore Kijk ik op de Xbox zelf, staat er maar een totale gamerscore van 12500 (o.i.d.) Dus daar rekent ie de Trials dan kennelijk niet mee.
Hoe kan je nou je Hotmail (live id) veranderen? Want bij mij staat nog steeds het oude hotmail adres en de balk is grijs dus niet aanklikbaar.
Argh, ik heb hetzelfde, nouja, ongeveer. Heb de 360 overgenomen van iemand inclusief bijna een heel jaar Live. Maar ik weet zijn wachtwoord ook niet HELP ONS!!!
weet iemand hoe ik kan instellen dat niet elke keer als ik mijn xbox aanzet hij meteen ook op messenger gaat op de xbox... nogal vervelend als ik opde pc ook op msn zit
Je moet het password verwijderen van je MSN. Ik weet niet meer waar het kan, maar zo heb ik het gedaan.
Gamercard >> Personal setting >> auto sign in uitzetten voor msn. Je moet in ieder geval Auto sign in even ergens zoeken, dacht dat die bij personal settings stond.
Dashboard > gamercard > turn auto sign in off Edit: Iemand was me blijkbaar voor, in elk geval je zal het wel gemakkelijk vinden.
In de jaren '60 konden we een paar kerels op de maan zetten en nu 40 jaar later kunnen ze dat bij M$ niet implementeren. Tja....
Bestaat er volgens mijn computer dus wel. Heb er even een print screen van gemaakt om je te laten zien dat het wel bestaat. Deze bestanden ziet mijn xbox dus ook niet. Hij zou ze toch wel moeten zien of ligt dat aan mij?