Online Gamestore - Ervaringen, prijzen, levertijden.. etc...

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Thijs

    The_Thijs Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat jij hier door GCshop in de ban doet moet jij weten.....:+
    Ik heb niets dan goede ervaringen met ze en zal er ook zeker mijn games blijven bestellen.
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Nou, ik vind het anders wel zo netjes om emails met vragen netjes te beantwoorden. :)
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    iemand ervaring met shop.gameparty.net
     
  4. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Op GCshop.nl staat dat Guitar Hero III een levertijd van ongeveer twee weken heeft. Kan ik er dan vanuit gaan dat dit klopt?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2007
  5. Roché

    Roché GCshop

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg vervelend dat dit gebeurt, maar het kan komen door het feit dat dit door een server verhuizing is gekomen. Door deze verhuizing is onverwacht de site enkele uren down geweest, waardoor er o.a ook geen e-mailverkeer mogelijk was.

    Dit ligt aan de versie; de normale heeft een levertijd van 3-4 weken (zoals hier staat vermeld: http://www.gcshop.nl/product.php?id=4770). De stand alone moet nog uitkomen.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2007
  6. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    www.gamehubs.com

    Ik ben fan :p Games zijn goedkoop en worden goed geleverd :) Heb Mass Effect besteld, en gisteren binnen. Regio vrij. Top!
     
  7. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb sinds enkele weken een nieuwe CC (van de SNSBank) gekregen, maar deze wordt niet geaccepteerd door Play.com.
    Ik heb de bank gebeld en die ziet de verificatie-aanvragen van Play binnenkomen en stuurt een OK terug, maar Play verwerkt het niet goed of iets dergelijks...
    Voordat ik aan de telefoon met Engeland ga hangen, was ik benieuwd of er meer mensen zijn met een nieuwe CC die geweigerd wordt. (verder doet mijn CC het overigens wel altijd)
     
  9. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik nog!}:]
     
  10. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    jah jah geduld je krijgt m wel (ooit) }:]
     
  11. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag PDZ binnen gekregen van van leest :)
     
  12. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0

    Hoeveel heb je ervoor betaald daarzo?

    En zijn de graphics ofzo ook niet minder omdat het ntsc is?
    Dat hoor je toch wel is door je rgb kabel ofzo?
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zit geen verschil in.
     
  14. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Iets van €35 ofzo... Weet niet precies. Je moet even die ponden omzetten in euros ;) Met ongeveer een week had ik de game binnen. Het werd bij mij verzekerd verstuurd (tekenen voor ontvangst) dus met de veiligheid zit het ook wel goed. Qua verschil in graphics heb ik niets gemerkt.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dit gaat niet om een Online Shop maar om Free Record Shop, vond wel handig om hier te vragen.

    Het zit zo, ik heb vorige week Dinsdag FIFA 08 gekocht bij Free Record Shop. Na 2 dagen had ik het allemaal wel gezien en vond het niet echt boeiend meer. Nu wil ik hem eigenlijk graag ruilen voor Skate. Op mijn kassabon staat er; Voor GAMES en HARDWARE geldt ruilen binnen 48 uur, er wordt geen geld retour gegeven. Maar daar onder staat dit; Indien voorzien van orginele productverzegeling en kassabon mogen GAMES binnen 14 dagen worden omgeruild.

    Bij mij zat er geen verzegeling om en de kassabon heb ik nog. Denken jullie dat ik kans heb om hem nog om te ruilen ? Anders ga ik morgen ff naar de FRS :cool:

    Alvast bedankt! :thumbs:
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zeggen gewoon proberen, je hebt nix te verliezen toch?
    en met product verzegeling bedoelen ze zo'n plastic hoesje wat ze er soms omheen doen, zodat je nog binnen twee weken kan ruilen, doen ze in iedergeval wel bij bart smit
     
  17. BULLETPR00F NL

    BULLETPR00F NL Pro

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    vraagje: Ik heb 3 weken geleden wat besteld bij play-asia maar nog niks ontvangen. Stel dat mijn spel onderschept is door de Douane, krijg ik daar bericht over van de douane???

    Of heeft play-asia lange leveringstjiden??
     
  18. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    hij zou al gelevered moeten zijn, grootste kan is dat hij door de douane is onderschept, je krijgt hier geen bericht van maar opeens staan ze voor je deur om je pakketje af televeren en de kosten in ontvangst tenemen
     
  19. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stond om half 8 bij Free Record Shop Leeuwarden in de stad en het was gewoon pikke donker in de winkel gesloten dus :confused:

    Lekker geregeld hoor! NOT :mad:

    Nog meer mensen die vanavond voor een dichte duur stonden bij Free Record Shop?
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    toch niet zo raar dat ze half 8 gesloten zijn?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina