Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Ding ding ding! Winnaar \o/

Ik vind de Mako wel grappig rijden eigenlijk.

2. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    jade empire is ook erg goed, maar kotor is toch wel de beste.

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, true. Ik heb meestal een toxic of chemical upgrade zodat het meer op een laser lijkt. Maar daarnaast staat dus ook het woord 'rounds' dus het is inderdaad geen laser maar gewoon een gun met stalen/metalen deeltjes. :9

Maar goed, het boeit me niet. Hoe hadden ze het inderdaad anders moeten doen? Het is maar beter dat het zo is en het komt de gameplay ten goede. :)

Overigens heb ik ook niet al teveel last van haperingen. Zo af en toe wel eens, vooral als ik net een game laad en begin met spelen. Vind het echter niet heel storend ofzo.

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    "Wel grappig" haha... ja, het ziet er inderdaad maf uit. Dat ding heeft echt geen massa. Maar het bestuurt wel gemakkelijk als je er gewend bent aan geraakt.

Als je nog op zoek bent naar een meeslepend RPG, probeer dan eens The Witcher op de PC. Komt binnen korte tijd een demo van uit + 1.2 patch voor het volledige spel die de laadtijden verkort. Er zijn ook geruchten dat ie naar de 360 komt.

Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  5. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister uitgespeeld. Dat einde is echt net een film. Zo vet, beetje heroïsch ook ;). Het ziet er echt heel mooi uit, en de hele opbouw is gewoon tof.

Ik heb alleen Ashley niet kunnen versieren. Ik heb alles gedaan within my powers maar ze hapte niet echt. Daar gaat mn zelfvertrouwen ;) Li'iara wilde maar al te graag. Ik moet en zal dr krijgen. Nog maar een keertje spelen dus }:]

6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb de game vandaag van Gamehubs ontvangen. Start hem net op. Can't wait!!!

7. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik leeg voordat ik begin altijd eerst mijn cache.

Heb ergens gelezen dat ME dan minder hapert en ik moet zeggen dat ik nergens last van heb :b:

8. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe leeg je je cache ook al weer precies?

9. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mmm. ga ik ook eens checken.

10. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Go to the system blade and then select memory.

Press Y on the HD symbol and then press X,X,Left Bumper, Right Bumper, X,X. Once you do this a messsage will appear saying: Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices?

Performing this function will also clear any software updates.

11. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dan is die fall update ook weg of dat niet?

Waar is dit spel het goedkoopst ik bestel hem deze week gewoon, assassins creed en mass effect en call of duty 4 deze winter is geweldig!

12. Shizzel

Shizzel Guest

Nee, dan zijn alleen je game updates weg, de Fall update blijft gewoon :).

13. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok naja game updates die zijn niet zo erg ik speel mijn oudere games niet meer dus.

Gaat er voorderest niks weg?

14. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog één zo'n kutkeeper. Geen idee waar die is, die Examine keeper zal er wel niet bijhoren..

15. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    hoe scan je trouwens die keeper die bij zo'n route pop staat in de citadel? Die pop blijft maar zeggen "please do not disturb the keeper".

En dan nog 1 ding wat ik vandaag wel erg kut vond. Ik zat op een planeet met een raffinaderij. heel dat fucking planeetje rondgereden, gewandeld, iedereen uitgeschakeld. En dan ineens komt er een filmpje dat er een grote slechterik aankomt, zo'n robot/spin... die schiet 1x ik dood, en toen kon ik helemaal vooraan dat planeetje beginnen.. ik had daar verdomme 45 minuten overgedaan!!! aaragrahgh ik had toch verwacht dat die autosave voor of net na dat filmpje wel zou saven...(meestal na of net voor een plot ontwikkeling saved ie wel!)

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    dat is met saven van die lïaara ofzo? tsja, dat is een side missie en daar savet hij bijna niet ;). Ik ben gewent om veel te saven door oblivion omdat die in het begin zomaar kon vastlopen en alles weg was... jammer maar waar.

17. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah dit is zooo kut. Als je dus Vermire hebt gedaan, moet je naar de Citadel en vervolgens kan je alleen daar blijven. Als je weggaat, wat moet na verloop van tijd, kan je niet meer terug! Opletten dus! Want dat is dus echt heel heel vuil!

Doe Vermire pas als je klaar bent met de side-quests van de Citadel, anders kom je bedrogen uit!

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Als vermire de laatste planeet is van je main quest dan wel, anders kan je nog gewoon naar andere planeten. (als je Noveria bijvoorbeeld nog moet doen)

19. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er vuil aan? Het wordt duidelijk verteld hoor.

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wrex family armor side quest vraag.

Ik moet ergens in de Argos Rho Cluster een turian vinden die Wrex's family armor gestolen heeft, hij moet ergens verstopt zitten in een base.Ik kan echter maar op één planeet landen in de Argos rho cluster en dat is Atgos...en daar kan ik geen base vinden, alleen een soort sensor...waarna er vijanden verschijnen en that's it, iemand enig idee?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina