Als je lees zie je dat het niet eens gaat om films of series. Zelfs trailers en doodnormale content, extra's, acties etc hebben we hier veel minder (lees: nooit). Je gelooft toch niet dat dat zoveel moeite is?
Het gaat gewoon om geld en domme regels. Microsoft wil vast wel, maar ze willen er NU voor Nederland nog geen moeite in steken, en daarom ben ik pissig. Zoals ik zei, haal dan die video/trailer optie maar gewoon weg in ons dashboard, nu sla je er alleen maar een dom figuur mee. Daarnaast betaal je als Nederlander evengoed voor dezelfde service, maar krijg je dus minder. Lijkt me zowieso niet fair, het minste dat je mag verwachten is dat er gewoon inzet vanuit gaat, dat ik content zie voor mijn markt. Dat is dus niet het geval. Nu zijn de demo's gelukkig wel altijd goed geregeld maarja dat zou helemaal erg zijn natuurlijk. Tevens is soms dat Nederland zo knullig in sommige beschrijvingen, dan denk ik, zit er uberhaupt een Nederlander op de content hier? Soms voel ik me dus achtergesteld ten opzichte van de mensen in de VS, die minder betalen zelfs en toch meer krijgen. Maarja zo gaat het altijd , wij betalen veel, krijgen weinig / worden genaaid. Wanneer heb je nou zoiets van wow dat is in Europa en niet in de VS? Precies, nooit.
Laatst bewerkt: 5 dec 2007