[XOne] Two Worlds Achievements

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 6 dec 2007.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    @ Fardo: Volgens de klantenservice van Microsoft ben jij het wonderkind van XBW. Ik zou het heel fijn vinden als je me hier bij kon helpen.

Ja, deze post heb ik al meerdere keren geplaatst. Maar ik wil nu zo langzamerhand wel dat iemand even een antwoord geeft op mijn vraag en probleem. Ik wil de game echt graag verder spelen, en helaas reageert die Duitser ontwikkelaar niet, of Poolse. Kan iemand mij nu eindelijk please eens helpen?

Nogmaals:

Even een vraagje:

Zoals jullie weten heb ik, zonder erbij na te denken, per ongeluk een cheat gebruikt. Nu stond er op gamewinners dat als ik die cheat zou gebruiken dat ik geen achievements meer kon unlocken voor dit spel. Nu heb ik al een berichtje gestuurd in het Engels naar de uitgever, maar ik hoop dat jullie me sneller kunnen helpen dan hun en de klantenservice van Microsoft.

Het is namelijk zo dat ik die gecheate savegame weer helemaal weg heb gehaald en helemaal overnieuw ben begonnen, maar ik heb nog geen achievements gehad op mijn nieuwe savegame. Het had wel gemoeten, aangezien ik The Relic en level 20 allebei al gehaald heb. Kunnen jullie me misschien helpen met een oplossing en uitleg daarvan?

Ik wil heel graag die achievements halen, ook al moet ik er nog honderden uren voor in het spel steken. Ik hoop zo dat jullie me kunnen helpen?!

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Misschien is er iets in de cache van je hd blijven hangen en moet je die eerst legen?

edit: probeer cache leegmaken in memory tab XX LB RB XX

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat heb ik volgens mij ook al eens geprobeerd. Ik krijg echter geen bevestiging dat het geleegd is. Ik zal eerst mijn savegame maar eens verwijderen voor de zekerheid, en daarna dat cache eens doen. Maar moet ik dan die code invoeren als ik bij de savegame van de game ben, of moet ik dat doen als ik alle savegames bij memory kan zien?

Ik weet namelijk niet precies wanneer ik die code van jou moet invoeren. En kan je me misschien ook vertellen wanneer ik, want ik moet helemaal overnieuw beginnen, zeker weet of het gelukt is? Middels zeg maar een achievement pop up zoals ik beschreven heb in het postverhaal? ;):eek:

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik zou ook de game cache legen :) .. Ik wist niet dat de klantenservice van Microsoft mij het wonderkind van XBW noemt en ik ben al 32 :+ Moet ik toch eens met Mr X gaan praten voor een baan :D

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat wonderkind heb ik alleen gezegd, zei niet hoor. ;):9 Maar kan jij als wonderkind mij dan ook vertellen hoe ik weet wanneer die cache leeg is en of ik dan ook weer Two Worlds achievements met zekerheid kan halen? ;):eek:

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    De cache leeg je door naar het system blade te gaan, vervolgens je hdd, dan klik je op Y om naar memory te gaan en vervolgens toets je: XX LB RB XX in. Dan kun je dit accepteren en dan leegt hij je cache. :)

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie antwoord van Dazlindragon

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Bedankt voor je antwoord. Echter heb ik nog één heel klein vraagje. Als jullie mijn verhaal hebben gelezen is alles per ongeluk gegaan. Ook, als jullie hebben opgelet, zouden jullie weten dat alle achievements geblokkeerd worden of je nou expres of per ongeluk zoals ik een cheat hebt ingevoerd. Nou zag ik op internet, op een vage pagina, staan dat dat voor altijd was. Iemand op XBW vertelde mij ook ooit eens over de cache, maar dat was niet direct voor mij bedoeld toen. Kunnen jullie mij dan zeggen met zekerheid dat ik weer achievements kan halen voor Two Worlds als die cache leeg is?

Ik weet nu wel wat ik moet doen, ik wil alleen graag een bevestiging anders heeft het geen zin. Vandaar dit lange verhaal. ;):9

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik weet niet of ze direct geblokkeerd zijn, lijkt mij niet. Maar jij zag op een vage pagina dat dat wel zo is? Probeer anders een forum op te zoeken van Two Worlds, de maker zelf of op het Xbox.nl forum. Misschien vind je daar je antwoord, en anders is het toch weer even contact opnemen met MS.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het lijkt me sterk dat het systeem het onthoud. Het had al moeten werken met een nieuwe save (though), maar goed cache schonen kan geen kwaad

11. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Of het wordt opgeslagen in je Gamercard dat je een cheat hebt gebruikt. In dat geval kan je er niks aan doen. Ik zit met een soort gelijk probleem met de intel van Cod4. Als je rondspeelt met de cheats en daarna de laatste of de 15de intel koffer oppakt krijg je geen achievement en aangezien de intels worden opgeslagen in je gamercard kan je het niet opnieuw halen.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat zou natuurlijk een worst case scenario zijn. In ieder geval lukte het cache legen nu wel, dus het is te hopen dat ik nu wel achievements zou kunnen krijgen voor Two Worlds. Ik ga natuurlijk volledig eerlijk spelen nu, never cheaten. Ik hoop dat de mods de topic open willen laten zodat ik ff vlug naar level 20 kan levelen in de game of de relic kan pakken als ik éénmaal weer overnieuw begin. Wat morgen zo ongeveer zal zijn. Ik wil jullie in deze topic wel op de hoogte houden, dan kunnen we namelijk gelijk zien of het werk en of meneer iglo misschien een ander probleem heeft. ;):9

13. Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    0
    welk ander probleem?

14. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Waarschijnlijk bedoelt hij het probleem dat je 3 berichten hierboven zelf aanhaalde...

15. Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah ik dacht dat hij met die zin en twee smileys een soort negatieve assumptie maakte. Daarom vroeg ik om verheldering. Wordt niet graag voor iets uitgemaakt ;)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik ben gewoon een beetje gek om emoticons, dat is het. Je hoeft je nergens druk om te maken, ik bedoelde er niks mee. Het was inderdaad het probleem wat die gast boven je ook bedoelde. ;):9

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    @ Fardo: Het werkt. Het legen van het cache geheugen heeft ervoor gezorgd dat ik weer achievements kan halen voor de game Two Worlds. Ik heb inmiddels weer één achievement erbij, die van het vinden van een reliek frame. Het werkt dus. Mr. Iglo heeft dus of een ander probleem of moet hetzelfde eens proberen.

Het staat ook allemaal fout aangegeven op de cheat sites, maar ik zal Microsoft even doorgeven dat alles nu prima is en dat zij zo de oplossing misschien kunnen doorvertellen aan anderen die er last van hebben. Misschien kunnen zij gelijk aangeven dat het allemaal fout op internet staat, maar dat zien we wel.

Thanx allemaal gasten!!! ;):9

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ah, daar ben ik blij om. Een happy end. :cool:

Deel Deze Pagina