Gears of War - Eindbaas

Discussie in 'Algemeen' gestart door wc-bril, 4 dec 2007.

1. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    Ik vroeg me af of iemand me kan helpen met een tussen-eindbaas van Gears of War. Het gaat om Kraam, dat onwijs irritante berserkerbeest met die Krill om hem heen. Ik vraag niet snel om hulp, maar ik word doodchagerijnig van dat beest.

Bedankt alvast.
    Groeten
    ERik

2. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Het is sowieso de übereindbaas, het beste kan je de Torque en Sniper oppakken in de kamer daarvoor. Daarna moet je de deuren openen en achter het eerste muurtje dat je ziet cover nemen (met die spotlights erop)

Hij kan alleen schade krijgen als de Krill weg zijn, dus om die weg te krijgen moet je met de Torque op hem schieten. Soms stuurt hij die beesten op en kan je hem ook gewoon doodmaken. Als de Krill weg zijn moet je hem een headshot geven met de Sniper, je hebt er 6 nodig op Casual volgens mij.

3. The Disco Mole

The Disco Mole Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gast ik heb nog iets beters voor je pak de torgue, en 4 granaten als dit mogelijk is ga kort bij hem haal de krill weg met de torgue en tag hem gewoon in een keer vier maal, dan is hij ook op insane in een keer dood

4. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thx, ik begrijp dat ik dan de game heb uitgespeeld. Ik vroeg me namelijk echt af of hem wel schade toebracht met al die Torque-headshots.
    Thanx voor de hulp, ik ga het proberen.

5. qusSiaGod

qusSiaGod Registered Wanker

Leuk Bevonden:
    0
    je kan het ook in co-op proberen werkte bij mij simpel een gaat granaten gooien meteen lanceren van afstand als die krill wegzijn ,na 2 á 3 keer is die kapot

6. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    raam is overRated hij is echt te simpel:x (als je weet hoe het moet)

7. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Gewoon even online gaan. Met ze 2'en met een machinegeweer schieten, niet nadenken. Easy! :+

8. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Nuttige reactie dit! Zal hij vast iets aan hebben!

Ik stel voor dat je even op Youtube zoekt, staan genoeg filmpjes van hoe het moet.
    Simpel gezegd: Pak alle ammo. Sniper/granaten/torque. Wacht tot het respawnt en pak het nog een keer, ga hierna ervoor!
    Je blijft achter het eerste muurtje zitten. Knal een torque in hem, dan gaan de krill weg. Maak snel 3 headshots (perfect reloads!). En ditzelfde alsmaar weer.
    Wanneer hij eindelijk te dichtbij is, heel snel proberen naar de overkant te rennen, hier is hetzelfde muurtje ook te vinden.
    Blijf altijd in het licht!

Deel Deze Pagina