[Algemeen] Vragen Xbox 360 en MSN

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 9 mei 2007.

  1. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Om die email te wijzigen die aan je GT gekoppeld is, kun je natuurlijk ook telefonisch de klantenservice gaan lastig vallen. Dan wijzigen hun hem maar. :p
     
  2. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde probleem.

    Ik heb ook iets in m'n naam staan van een dikke maand terug. En dat veranderd ie niet. Ook al verander ik m'n naam op de laptop, dan blijft hij evengoed die oude naam op de 360 gebruiken..
     
  3. Rolopo

    Rolopo Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    2
    dan moet jij hem oop op e-buddy veranderen
     
  4. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    elke keer als ik mijn e-mail adres probeer te wijzigen. Dan zegt hij dat het aan een andere gamertag is verbonden. Hoe kan ik nou mijn oude gamertag wissen en dus me e-mail adres gebruiken voor de gametag die ik nu heb ?

    EDIT: ik weet het al.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2007
  5. Menos

    Menos Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik heb sinds kort ook een xbox 360 aangeschaft (2 dagen geleden:D)
    Hang ook al een hele tijd op het forum rond, ben alleen meer een lezer dan
    een poster ;)

    Ik heb veel replies in dit topic gelezen, maar ik ben mijn eigen vraag nog niet tegen gekomen.

    Ik wil niet dat als ik naar live connect msn zich ook op de xbox aanmeldt. hierdoor wordt ik op de pc afgemeld. Heb gezocht waar ik het uit kan zetten, maar vindt het niet ...

    Msn moet gewoon offline blijven @xbox dus

    thanks alvast
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Sorry maar die vraag is al wel meer dan 20x gesteld, maar goed:
    Dashboard > gamercard > auto sign in off
    (Search)
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2007
  7. Menos

    Menos Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok thanks :)
     
  8. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    als je op MSN zit op je 360 dan staat er nast je naam wat je aan het doen bent. bijv. Tijmen | Playing Call of Duty 4 MP
    zoiets..
    Kun je dat ; playing call of duty 4 mp niet weghalen op een of andere manier.
    staat zo stom :p

    gReetsz
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    nee kan niet
     
  10. pinobot

    pinobot Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 14 dec 2007
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat uis een instelling in je pc .. gewoon doorgaan klikken :)
     
  12. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Waar kan ik de opties van msn in op de xbox veradneren hij signed nu auto in
     
  13. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Die vraag is echt al wel 100x gesteld maar dashboard > profile > auto sign-in
     
  14. Fant

    Fant De opperfant

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    de kans is groot dat de vraag al vaak is gesteld, maar ik ben te lui om 15 pagina's door te lezen.
    Ik probeer nu al 2 uur op m'n 360 in Live/MSN te komen, maar het lukt compleet niet.=(

    Al maanden kijk ik elke keer als ik m'n 360 opstart tegen zon irritant popup-dingesje aan van 'can't sign into messenger', maar ik heb er al die tijd niks aan gedaan.
    Nu wou ik dat echter wel eens doen, en ik ging dus kijken of ik op de PC wel op dat adres in kon loggen.
    nou, zo gezegd zo gedaan, en ja hoor, op de PC kwam ik er gewoon in.
    Nouja, datzelfde wachtwoord nog eens op de 360 geprobeerd, maar nog steeds Can't sign into messenger.

    Dus na tientallen mogelijkheden geprobeerd te hebben beslis ik een @live.nl in plaats van een @gmail.com te maken, want andere dingen dan live en hotmail werken soms niet had ik gehoord.
    dus ik helemaal een nieuw @live.nl adres gemaakt, met de verwachting dat die eindelijk zou werken.
    maar helaas, toen ik had gewisseld van Live ID(wat perfect ging) probeerde ik in te loggen, maar alweer kreeg ik een 'can't sign into messenger' bericht.
    Ik word hier dus echt ongelooflijk pissig van, dat ik gewoon 2 uur zit te kloten, nieuwe MSN adressen aan zit te maken, en dan allemaal voor niks!:mad:

    Weet iemand een oplossing? want ik wil nu toch wel eens MSN'en op m'n 360!
     
  15. PartyPooperX

    PartyPooperX Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik wil even vragen hoe je je leeftijd kan veranderen van je gamertag? Ik wil namelijk een spel kopen van Games On Demand en het is alleen mogelijk om met Microsoft points te kopen via de Xbox website. En om digitaal te downloaden moet je 18 jaar en ouder zijn. =/
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan moet je een 18+ e-mail adres gebruiken. Dit kun je aanpassen op je Xbox 360 bij Manage Account of online. :)
     

Deel Deze Pagina