TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja precies, daarom speelt het gewoon Relax. Maar Don ga je nou weer serieus spelen of kom je maar heel af en toe online ?
     
  2. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon lastig omdat ik stage loop. S'avonds heb ik nu nog weinig tijd i.v.m. vrienden/vriendin/sporten. Maar ik ga wel weer meer spelen als ik klaar ben met mijn stage. Dan hoef ik maar waarschijnlijk 3 keer in de week naar school en dan vaak maar 6 uurtjes in een week. Nu kan het gewoon even niet, straks heb ik wel meer tijd dus dan word ik weer wat actiever.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2007
  3. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    zolang vigilante maar geen cod4 koopt he:+
    wordt er nu wel moe van dat ik nog geen internet heb,, nu is towel elke dag online en ik niet, automatisch dus geen oefenning.
    hoorde ook dat fearrrr zelfs chagerijnig werd:eek: dat is geen goed teken, want ik heb hem nooit chag gezien8)

    nou kusjes
     
  4. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Vigilante en ik hebben hem gisteren tegelijkertijd gekocht :+ Jij speelt toch Halo? Soms nog CoD?
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Yes, een groter team maar het is nodig om actief te kunnen scrimmen :) Pim is echt wel een goede speler, aanwinst voor het team!
     
  6. Towel

    Towel Guest

    Niels speelt ganzenbord en in de avond bij het kaarslicht een potje mens erger je niet. Daar is niels niet zo heel erg goed in...

    Is het nou TsS Predator of TsS Challenger ? Heeft syco al zn tag veranderd? Het lijkt trouwens wel heel L2K wat aan het cod'en is niet?

    Bij de duizende post wil k een nieuw deel maken maar dan wil ik ook dat de site online staat!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2007
  7. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    TsS Predator is het. Ja L2k lijkt wel compleet met CoD, alleen Jerome nog he ;)

    Ja, laten we ff flink spammen dan, hoe eerder bij de 1000, hoe sneller de site.
     
  8. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook al aan het coden:p
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Maar jij mag niet meedoen :mad:


    :9
     
  10. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    denk je dat:9
     
  11. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Een spion van qG! ;)
     
  12. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik wil die site ook af hebben man, maarja Dat domein :confused: |:- En Sostic ik heb al een Pm gestuurd wat zijn E-mail is dus neem maar contact met hem op als je iets wilt weten over hoe duur enzo want volgens mij weet hij dat wel.

    Later,
     
  13. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu terug,,:D
    gelijk weer dik pak geven, gelijk jullie allemaal in de bolderkar, muahahah voelt goed dat halo3:+
     
  14. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je weet toch, ik moet jullie goed in de gaten houden. Jullie mogen niet te goed worden he:lol:
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin in wat h1 :9?
     
  16. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Op PC?
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Uh nee, we spelen zoals je h1 moet spelen. Dus op de xdoos.
     
  18. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, als je mij een tekst geeft waar ik XBC kan maken, ect wil ik wel meedoen.
     
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    op xbconnect.com

    maar het is erg druk op een of andere manier, dus je moet beetje geluk hebben om mee te doen.
     
  20. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Batties, ik ben volgende week misschien een beetje online. Over 2 weken heb ik alleen examenweek, dus dan moet ik er weer even stevig tegenaan. Ff dat jullie dat weten :), hopelijk kan Airwave me dan tijdelijk vervangen ;). Voor degene die naar die lan in Eindhoven gaan, Jan en Lars d8 ik, laat ff weten hoe goed onze concurrentie is (of hoe slecht ;);)) Sostic zal wel weten dat we ze toch zouden aanvegen ;)

    PS: Ik ben tevreden over ons CoD team :thumbs: Heb zin om met zijn alle te spelen gek. L2k Re- United inderdaad :+

    PS2: (vandaag begrafenis dus niet online denk ik =()
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina