Ze zeggen bij mij elke keer dat ik als Arnold Swarzenegger klink, als ik dan I'LL BE BACK zeg hoor je ze allemaal over de grond rollen van het lachen
elke keer als ik mijn e-mail adres probeer te wijzigen. Dan zegt hij dat het aan een andere gamertag is verbonden. Hoe kan ik nou mijn oude gamertag wissen en dus me e-mail adres gebruiken voor de gametag die ik nu heb ?
Je email adres is al gekoppeld aan een gamertag ... je hebt 2 opties ... 1 recover met dat email adres je silver account en vervander daar het email adres van. Vervolgens kan je hem aanpassen 2 bel de helpdesk en vraag of ze je oude gamertag (silver account gekoppeld aan email adres dat je wilt gebruiken) kunnen verwijderen/cancellen etc
Nou ik heb de update gedownload, maar nog steeds hetzelfde verhaal! Hij ziet de iPod nog steeds niet, en videobestanden speelt hij nog steeds niet af..
Ik heb een probleem met het afspelen van een divx bestand. Het zit zo: mijn xbox ziet de bestanden wel, maar als ik ze dan wil openen vraagt hij achter een update (die installeer ik dan). als ik dan de divx wil openen krijg ik de melding: Can's play this content because it contains audio or video with an unsupported codec" status code : 80-c00df242 weet iemand hier raad mee ?
Melding spreekt toch voor zich? Het bestand bevat een audio/video codec dat zich niet bevind in de update, dus kan hem dan ook niet afspelen.