Team vK I Virtual Killers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Team vK I Virtual Killers, 13 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    LoL, slechte verliezers...

2. RL Battleking

RL Battleking Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Nemesis

:confused: verloren gaar=( Maar dat is wel gaar wat vK doet ja. Als je verliest moet je dat accepteren en niet van de ladder af en dan opnieuw en dan dat 10x ofzo.

3. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je aanvullende mening Shaquille! Baanbrekend :D

4. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ze hadden ook van NF1 verloren door hun gedrag etc.

En nu zijn ze van CG gebanned, dus.

5. RL Battleking

Leuk Bevonden:
    0
    Voor altijd of 1maand?

6. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 1 maand, maar vK is gewoon een zielige clan aan het worden in het begin had ik nog een beetje respect voor ze, maar volgens mij heeft niemand meer respect voor vK, alleen de members zelf waarschijnlijk!

En na de match allemaal berichten sturen van: Je gaat dood, ik ga je steken, wacht maar in eindhoven!

En wat ThaliX zei vond ik wel mooi: vK = vervelende kleuters:D

7. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha ik steek je neer in Eindhoven:9...

Echt weer van dat gepraat waar sowieso niks van terecht komt in t echt:+

8. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee mensen, Heb me er beetje in verdiept in deze hele "strijd". }:] Ten eerste wil ik zeggen dat 't alleen het Cod team betreft en niet 't Halo team. Dan hoor ik ook van onze kant af hele andere verhalen... Dus wat is waar? Hoor dat wij Voorstonden igg! En Thalix wat ik over jou had gehoord... :x Maar wil alleen duidelijk maken dat je in je eentje geen ruzie kan maken he! \o/

Laatst bewerkt: 7 dec 2007
  9. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Voorstonden:D Whahah kom op zeg: Jullie weten zelf ook wel dat je zuigt in CoD 4 en eigelijk ook wel in H3! En wij hebben foto's dat we gewonnen hebben, dus ik zal ze zo opvragen bij een clanmember:)

De eerste map:

De tweede map:

De laatste foto: Vacant is niet gelukt maar daar was thalix bij en het werd 4-2 voor envy

Geloof je vK members niet altijd:)

Laatst bewerkt: 6 dec 2007
  10. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook wel hoe ik foto's kan maken: Zij zeggen namelijk dat jullie 'm gestart hadden toen wij een referee gingen halen... en volgens ons is Thalix beetje pro-envy... Begrijp me niet verkeerd, zoek geen ruzie, maar iedereen weet ook wel dat een foto niet altijd overtuigend is... Maar je hebt gelijk, jullie hebben "gewonnen", wij gebanned eerlijk toch?

11. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of echt alles is weggehaald, maar check het EnVy topic, kan je zien dat ik alles behalve pro-envy ben.. Daarbij is vK de meest kinderachtige, trieste clan die ik ooit heb meegemaakt. Ok?

12. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, jullie verdienen het niet om op een ladder te staan inderdaad!

En iedereen kan foto's maken? Zet jij dan ff de foto neer waar op te zien is dat vK voor staat! Je gebruikt nu gewoon smoesjes omdat je niet geloven dat je eigen clanmaten je voorliegen!

En een foto is zeker wel overtuigend, en ik kan moeilijk voice recording op de XBW zetten!

Je weet net zo goed als ik dat vK niet voorstond en dat zullen ze ook nooit doen:D

13. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik niet... Geloof ze ook niet altijd, maar toch. Zeg alleen dat er meerdere kanten aan het verhaal zitten. En nogmaals het is het Cod team, en thalix je snapt nu denk ik wel wat ik net bedoelde he?

14. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik snap je niet. Je zegt dat ik Pro-EnVy ben, terwijl dat totaal niet zo is. Ook was je niet bij de match. Ik was referee en EnVy heeft gewoon eerlijk 3-0 gewonnen. Na de match kreeg ik gelijk berichten met alleen maar schelden van vK. Ook veranderden vK hun naam naar EnVy op ConsoleGaming en zetten ze het k woord als tag voor hun username. Erg, erg triest. Die ban is meer dan terecht, als de beslissing aan mij zou zijn zou hij voor het leven zijn, helaas is hij nu maar voor een maand.

Hoewel ik en EnVy verschillen hebben, speelden zij wel eerlijk in de match tegen vK en heeft niemand van EnVy ook maar 1x iemand van vK uitgescholden, terwijl vK alleen maar aan het schelden waren.

Dus ik weet niet wat je bedoelt, maar zou je het anders even willen uitleggen?

Daarbij, foto's niet overtuigend? Hoe bedoel je dat? Wou je foto's photoshoppen? Aangezien een foto het beste bewijs is, op een video na dan.

Laatst bewerkt: 6 dec 2007
  15. RL Battleking

Leuk Bevonden:
    0
    Thalix heeft gesproken:thumbs: Maar vK was toch ook Dts en sOs? Tenminste bijna alle members maar bij sOs zij jullie ook 3x opnieuw gereset. Ik mag sommige van vK's members wel maar dit wat ze deden kan gewoon niet.

16. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    s0s, Tx en DtS maar in DtS zaten voor de helft tenminste normale members die nu OBK heten

17. battlefiel31 nl

battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

Leuk Bevonden:
    0

lol kijk mn deaths elke keer gren/spawn kills :9

18. da master

da master Kill Without Honor

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat alleen jij geen respect hebt want ik heb wel respect voor ze , en als je zo`n bericht krijgt van ik steek je dood dan ga je naar politie voor bedreiging

19. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er respect voor een clan die steeds overnieuw begint op consolegaming, iedereen uit scheld! Berichten stuurt met we gaan je steken, kk dit je kk dat! En ze scholden zelfs thalix uit voor kk .....! terwijl hij het juiste deed!

Ik kan moeilijk respect geven aan een clan die iedereen liever dood of ernstig ziek ziet, maar als jij dat de normaalste zaak van de wereld vind, dan blijf jij toch lekker vK respecteren! En wilt iedereen ff zeggen wie er respect voor vk heeft??

20. Towel

Towel Guest

Ik heb respect voor vK:) Het probleem is dat jullie gewoon hun de kans niet geven om goed te worden. Zoek eerst clans van je eigen niveau ipv ruzie maken met een clan van minder hoog niveau_0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina