Is toch raar dat het de gewone versie is? Zou hier een reden voor zijn? Heeft Lost Chapters backwards problemen ofzo?
Ik hoop dat de library snel wordt uitgebreid met games als NG:B en Conker dat zijn games die het waard zijn.
Waarom raar? Lost Chapters is een uitbreiding op Fable. Sommige mensen hebben Fable nog nooit gespeeld, dus dan laat je die mensen toch niet beginnen met een uitbreiding. Middels de normale versie maken ze kennis met het verhaal.
Volgens mij zouden er wel achievements in deze games moeten zitten, en anders komen ze er wel. Er staat namelijk wel gewoon shit in je gameprofiel en bij played games staat gewoon een 0, en je kunt ook gewoon in het menu komen waar je achievements kan bekijken alleen staan die er nu nog niet. Ik denk dat ze er wel komen.
Er zitten geen achievements in. Dit is technisch onmogelijk, omdat in er geen "hooks" zitten bij originele Xbox gamesN (zelfde geldt voor xbox live matchmaking met Halo CE- kan ook niet). Deze funktie was nog niet geimplementeerd.
Nooit lost chapters gespeeld? Is gewoon FABLE + extra sidequests enzo. Dus nix een uitbreiding. Is net als Ninja Gaiden en Ninja Gaiden Black
Nee want het zijn gewoon de originele games. Daar zit geen Achievement functie in. Dan moeten ze de complete game gaan verbouwen en dat gaan ze écht niet doen.
Zou ik ook wel willen weten, zo lastig kan het toch nie zijn om die games erop te gooien? Giv Conker: Live & Reloaded!\o/
Dat zou een reden zijn om punten tekopen! Geweldig is dat spel! En eh? Waar zien jullie trouwens die download mogelijkheid van ouwe games