Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien had ik het verkeerd uitgelegd, of heb jij het misschien verkeerd begrepen. Ik had 20 van de 21 keepers gescand. Bij geen van alleen kreeg ik examine. Behalve diegene die naast Avina staat. Maar die had ik dus blijkbaar wel al gescand. Want middels een lijstje ben ik ze allemaal afgegaan. Op zoek naar de ene ontbrekende. Bleek dus dat ik in de Citadel Tower er één vergeten was. En naast de keeper die bij Avina staat, staat er bij geen enkele andere examine. Heel vreemd vind ik het dat alleen bij die dat is.

Maakt verder ook niet uit. Ik heb 'm nl. gehaald die sidequests. Nu lekker verder gaan met nog meer sidequests. Die wil ik eerst allemaal halen voor ik met het verhaal verder ga.

Wauw. Wat een te gek spel is dit!!!

2. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weetje wat ik dom vind.. Soms heb je textur epopup teriwjl de textures eerst al goed waren. Bijvoorbeeld in je squad menu dan heb je een halve seconden die corex met zn grote kop met jusite textures dna worden ze weer blurred en dan weer scherp, onnodig opnieuw geladen :/

Wat ook jammer is is dat wanneer je op een trap ofzo loopt die camera nogal gaat schokken waardoor je denkt dat er lag is, of het komt iig buggy over.

Dit zijn 2 kleine dingetjes die ze makkelijk kunnen fixen, ik hoop echt op een patch snel dan.

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Nee ik snap dat je rustig aan gedaan hebt:)

Maar wat ik bedoel met vasthangen was dat je bij sommige levels even niet verder kwam,zo heb ik bij KOTOR 1 lang vast gezeten op die waterPlaneet waar je je op een gegeven moment moest infiltreren bij de Sith.
    Ongeveer zoiets bedoel ik met vasthangen.

4. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik geen last van gehad, ik heb de game zonder moeite kunnen doorspelen. Het was allemaal vrij logisch en begrijpbaar. Mischien dat KotOR in die zin wat uitdagender is.

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet eens hoe je van guns kan wisselen. Wat een gedoe. Druk op LB, en dan toggle ik op een gun, en dan switch ie niet...Lmao.

6. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Je drukt op LB en dan kies je je gun en dan druk je op A.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Yes, morgen komt de nieuwste guide in mijn collectie binnen: Mass Effect van 's werelds beste guidemaker Prima Games. Dit word een dikke pil die ik helemaal uitlezen wil. Ik had moeten dichten voor Sinterklaas. ;):9

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mijn Mass Effect van Play-Asia is vandaag binnengekomen! Eindelijk kan ik deze game spelen! :cool:

9. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ik moet nu een schip boarden waar Biotic terrorists iemand gegijzeld hebben, maar ik ben binnen 30 Sec dood. iemand een idee hoe ik ze snel dood?

10. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je iemand met tech bij hebt, die hebben een ability waarbij anderen in een paar meter geen biotic/tech kunnen gebruiken. En anders gewoon veel cover gebruiken en je team dat ook laten doen (d-pad onder).

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Damn wat een game! Dit is de eerste RPG die ik speel en ik vind het geweldig. De dialogen zijn geweldig, de graphics zijn heerlijk en de sound is om te smullen. Dit wordt een verslaving! :cool:

12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik weet niet. Ben nooit een man van de RPG's geweest. Ik had Kane & Lynch gister gekocht, maar het was toch niet wat ik er van verwachtte. Een vriend van me vond 'm zo vet, en bleef er maar over praten, dus ik was verrast dat het spel zo slecht gedesigned was en het schieten lachwekkend is.

Dus toen heb ik die vandaag maar geruild voor Mass Effect, al de andere nieuwe titels heb ik ongeveer al. En ik weet niet, al die keuzes, keuzes en keuzes zijn echt overweldigend als je voor het eerst een supergrote RPG als dit gaat spelen.

Ff wennen, maar misschien wordt het nog wat.

13. Ashavan

Ashavan Guest

Ren terug de hal in en neem dekking aan de zijkanten bij de deur. En begin te schieten als een gek. Gebruik een Tech iemand om eventuele biotics te stoppen.

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Kan me best voorstellen dat het lastig is als je nooit een RPG hebt gespeeld. Misschien helpt deze beginner's guide van Gamespot je op weg? Vooral het eerste stuk is best nuttig. Ik zou de rest nog even links laten liggen, want dat zijn puur spoilers.

Click.

Laatst bewerkt: 6 dec 2007
  15. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Hey bedankt. De Tips & Hints zijn zeer behulpzaam. Die site zal ik zeker vaker opzoeken.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb er nu 1,5 uur opzitten. Ben zojuist bij de Council in de Citadel Tower geweest. Zit vooral nog veel te zoeken. Ik verdwaalde al in de Normandy! :+
    Maar zeer toffe game!

Hebben jullie de Film Grain aanstaan? Ik heb 'm nog wel geactiveerd, vind het wel wat hebben! :)

17. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn er zo fantastisch aan guides? Het ziet er altijd leuk uit met plaatjes enzo, maar meestal is het heel erg basis en kun je dezelfde informatie en nog meer info gewoon vinden op internet.

Rivanov @ Ik heb het Grain effect uit staan. Het heeft wel wat idd, lijkt soms wat realistischer enzo. Maar de reden dat ik het uit heb gedaan is omdat het er zo onrustig en onscherp uitziet.

Laatst bewerkt: 7 dec 2007
  18. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er nu 38 uur op zitten.. meeste sidequests gedaan, ik moet geloof ik nog 2 planeten in de main quest en dan is het wel gedaan denk ik zo... zal er dus over de 40 over doen, dat is rustig aan doen en de tijd nemen met de sidequest enzovoort, maar het is wel degelijk een redelijk lang spel.

19. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, die missie op de maan is echt moeilijk.
    De 2 "bij-gebouwtjes" lukken me wel, maar dan kom ik in het gebouw waar die rocket-turrets rondvliegen en die maken mijn party binnen no-time dood. :mad:

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    neem tali en garrus mee , of ieder geval 1 van hun want die robots kunnen niet tegen tech ( en juist wel tegen biotics).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina