Grand Theft Auto IV [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Mooie trailer, maar wat een framerate problemen, hopelijk wordt dat nog opgelost! Stemmen en sfeer zijn iig top!
     
  2. dery1990

    dery1990 ///M3 Power

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd. De beelden komen een beetje hakkerig over, niet helemaal vloeiend. Ligt dus blijkaar niet aan mijn tv monitor.
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee hoor, het zijn gewoon ingame framerate problemen, verpest het voor mij wel een beetje..
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    leuke explosies, ok graphics verder. Maar heb niks nieuws gezien qua gameplay.. Auto, motor, boot. Schieten (welja weer die ak74 ofzo) en schoppen/slaan.

    Nou fijn.
     
  5. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het weinig ingame en de hype snap ik al helemaal nietO-)
     
  6. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik hoop dat ze die framedrops en screentairing een beetje kunnen fixen..
    zodat ie tenminste niet zo fuck-up speelt als saintsrow * die game had echt ze slowdowns* verder wel brute trailers.. ik miste alleen een coke snuivende advocaat die games verbied..
     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ze de game niet voor nix een half jaar hebben uitgestelt en dat het heus wel goedkomt
     
  8. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Belabberde framerate en franse ondertitels met lettergroote 9999, weet iemand waar je hem gewoon op je pc kan bekijken in goede kwaliteit?

    EDIT: Hij staat al op Gametrailers, ziet er 10x beter uit dan die van marketplace :)
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2007
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    De framedrops vind ik vooral in het begin duidelijk te zien, in die kamer met nico en die andere knakker.

    Verder echt geweldig, heel veel details...heel vet toen dat lichaam op een autodak kletterde en je echt gelijk die schade zag ook.

    Verder vond ik dat water prachtig maar vooral het vuur op het eind...WOW.
     
  10. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik denk dat de framerates meer in de cutscenes zitten..
    want met de actual gameplay *zonder HUD* loopt alles soepel.. en daar gaat het om.. btw de rook en explosies zijn toppp..
     
  11. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, vind het grafisch echt helemaal niet bijzonder, vooral de gezichten vind ik ronduit lelijk. Maar och wat heb ik een zin in dit spel, GTA sfeer druipt er weer vanaf! Geniaal hoe Rockstar elke keer weer een nieuwe soort criminelen als thema gebruikt voor de GTA's. Oostblokkergangsters lijken me veel bruter dan hoodgangsters, niet dat San Andreas slecht was, maar het hood thema sprak me wat minder aan. Ik hoop wel dat er weer heel veel verschillende soorten gebieden inzitten, de afwisseling in SA van uptown, downtown, platteland, berggebied, woestijn etc. maakten het spel echt bijzonder:)
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2007
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Mwah, vind het niet heel super. Vind het grafisch er nog niet heel bijzonder uitzien (op sommige momenten zelfs lelijk). Vooral de dramatische framerate en de screentearing zijn mij echt een flinke doorn in het oog! De maincharacter spreekt me ook totaal nog niet aan. Heb weer een beetje het San Andreas gevoel en die viel flink tegen.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Leuke trailer. We zullen zien. Komt toch wel in m'n collectie.
     
  14. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    agh games zijn ook niet gemaakt voor filmpjes en screenshots.. je moet ze gewoon op je console bewegend zien.. dan vergeet je al die foutjes wel en gaan er zo een paar uur voorbij!
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop alleen dat je al die dingen uit San Andreas ook weer kan doen.

    Overal op klimmen, ik vond dat echt een verademing in die game, op huizen klimmen,over muurtjes...etc..daar wil ik niet meer zonder...en skydiven.
     
  16. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    de trailer is echt typish GTA, niet meer en niet minder en dat is goed. zo zal de game ook wel worden.
     
  17. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vond je zo tegenvallen aan San Andreas dan?

    Het muziekje is trouwens ook echt nice, de soundtrack zal wel weer dik in orde zijn:)

    [yt]A1xpuVvC0KI[/yt]
     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Als de frames maar goed zijn, als die net zo gaan doen zoals in Saints Row zal de game snel niet meer gespeeld worden denk ik..
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nou moet ik zeggen ik ben voorheen niet zo'n liefhebber ervan geweest verwegen het feit dat het zich in de jaren 80 afspeelde,maar deze is in de huidige tijd of?
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het verhaal, de sfeer, de main character, de setting en de drang om verder te spelen. De game greep me gewoon niet zoals Vice City (wat een briljante game) en Deel 3 dat wel deden. Heb GTA 3 en Vice City echt honderden uren gespeeld en ik heb bij San Andreas niet eens de main storyline uitgespeeld. Ik hoop dat dit met GTA4 niet zo zal zijn. Zo zonde zijn. Ben een echte GTA fan, maar San Andreas vond ik gewoon niet zo tof. Heb de trailer inmiddels meerdere malen gezien en ik moet zeggen dat het er toch wel weer erg tof uitziet. Alleen de grafische zaken zoals de framedropes kunnen de game echt kapot maken, hopen dat ze dit fixen. Heb alleen nog niks met de maincharacter. Ik zie het wel als de game ergens een keer uitkomt volgend jaar, tot die tijd volg ik niks meer van de game. San Andreas was toen ook zo gehyped en die viel tegen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina