Ik heb er geen last van, en mijn FW staat meestal gwoon aan als ik XBC speel. Je hebt gisteren wel wat gemist
ik kan wel tot 9 uur spelen ongeveer. ik moet wel eerst ff eten, ben rond half 7 on. Mn XBC is Airwave_NL, heb je veel h1 ervaring realistiq?
Echt klote dat jullie telkens avonden kiezen dat ikniet kan... Kunnen we niet gewoon op een maandag of woensdag of een zondag overdag spelen... Want die andere avonden ben ik uit dus kan ik niet meedoen...
Ik kan bijna altijd, ik ben lekker flexibel Ik wil best deze zondag overdag spelen, maar dan moeten we wel minstens 2v2 hebben
ik doe zo ook mee,gister tegen esco werd ik geslacht ,daarna had ik zelf host en na een potje of 5 was de feeling weer terug 4vd5 potjes gewonnen
Host is ook zo'n voordeel wil je niet weten. Maar dat zeg ik niet omdat ik nu esco en darkwing probeer te dissen . Ik weet wel dat ze beter zijn dan mij.
haha bitch, ga zelf maar eens hosten . Als je aan mensen vraagt die veel tegen me gespeeld (bijv jensss) hebben zullen die zeggen dat ik matig ben onhost en een h4x0r ben offhost Komt omdat ik van alle games op xbc 90% gejoined heb en afgezien van een enkele lan nooit zonder lag speel
Het feit dat sommige mensen beter offhost spelen heeft alleen te maken met dat je dan op een andere manier speelt. Als host vertrouw ik veel meer op aim, maar PAL op een Xbox 360 speelt zo kut dat dat toch niet verstandig is.
vandaag en morgen kan ik ff niet spelen, heb morgen tentamen dus dinsdag t/m donderdag zou wel kunnen, vrijdag ben ik op wintersport
Ik wil dit weekend wel weer wat spelen, blijf maar posten wie er speelt Gister halo1 op lan gespeeld. Best wel vet maar na een paar potjes stemde de meerderheid voor h3
Beetje doodgebloed topic dit. Maar nu het vakantie is, misschien weer eens een tijd afspreken voor wat H1XBC?
Lijkt er op dat niemand meer weet waar dit topic staat ofzo . Mods, kan deze thread misschien verplaatst worden naar het xbox games forum? Het is en blijft tenslotte een Xbox 1 game...