Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Iedereen heeft lag online. Konami zegt eraan te werken.

Keertje hard schot op de keeper. Met de keepers van pes betekende dat, dat de bal weer het veld in vloog. Keeper op de grond uit zijn doel, goal!
    Zo heb ik hem gehaald (in de ML)

2. leslieajax

leslieajax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand al iets over die lag patch ofzo?

3. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Ik had die 35m achievement gehaald met Adriano :p Klaarleggen voor linker en knallen maar... 37 meter was het!

4. notfield

notfield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gisteravond inloggen...hee nieuwe update voor PES...ik dacht meteen YES....maar nee hoor nog steeds die fokking klote lag!ik laat hem nu maar weer in de kast liggen totdat dat gefixt is, want ik wordt echt schijtziek van die klote goals die je niet kunt voorkomen door de lag..gisteren ook gewoon 2x het bal in het netje geschoten en ja hoor daar is ie weer...een doeltrap...gvd..gaat nergens meer over!!!later heb ik de bal over de middenlijn, ineens bal weg en de spits van de tegenstander staat in de zestien met de bal aan z'n voet en schiet hem rustig in.....ik vind het echt schandalig.

Laatst bewerkt: 7 dec 2007
  5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm doordat mijn Xbox360 krassen maakte op sommige discs is dat ook bij PES2008 gebeurd. Had ik Konami gemaild of ze een nieuwe wilden sturen, nou dat wilden ze dus niet. Lekker dan :mad: Ik ga niet nog eens 60 euro ervoor betalen.

6. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet je ook niet bij konami wezen, want het is niet hun probleem. Microsoft ff bellen...

7. leslieajax

leslieajax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel masterleage met arsnenal maar nu heb staat hij op proffesional en ik zit in week 11 maar k heb tot nu toe alles gewonne maar ik kan hem niet op top player zette of moet dat op een speciale manier gedaan worden ofzo??

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wachten tot het seizoen voorbij is. In zomsterstop kan je niveau verhogen.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    leuk spel hoor, maar wat is dit voor een onzin dat serieus 9 vd 10 vrije trappen in de ml erin gaan als ze op een aardige positie liggen (die van de tegenstander he).. echt belachelijk zo kreeg ik er tegen fiorentina 2 om mijn oren vanaf 28 meter en verloor daardoor 3-2 en toen ik tegen world selection speelde scoorde BUFFON (geen idee waarom hij die vrije trappe/corners deed) uit een vrije trap, dit hadde ze wel echt moete verbetere want hiervan schrikt beckham in zijn topperiode zelfs

10. t-ayfun

t-ayfun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben meer mensen problemen met het online gedeelte van pes2008.Want als ik bij de menu xbox live druk dan vraagt hij om een profile. Normaal druk je dan YES en ben je direct bij de menu van ranked en playermatch. Maar sinds vanmiddag lukt het steeds niet.

11. leslieajax

leslieajax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik word er gek van als ik aan de zijlijn ren en hem voor geeft dat ie naar de 2de paal gaat kan je niet gewoon een balkje krijgen met een krachtmeter? zo ja hoe?

12. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Button config. long pass mode --> op type 4 zetten

13. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Of 2xB (3xB is laag voor)

14. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen balkje heb je dan, als hij echt een balk wilt en meer controle over zijn voorzetten dan Type 4.

15. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    dit klopt wel..

maar tip : Janssen van Vitesse is een aanrader voor mensen die weinig geld hebben in de ML, en met ''default players'' zijn begonnen.

16. leslieajax

leslieajax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja vennegoor is ook heel bruikbaar hij is lang en kan goed koppen, hij is in ieder geval beter dan ursaiz. en wat is suarez slecht gemaakt zeg!!!

17. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    is xbox live al gefixt ?

[ze mogen wel opschieten als dat niet is.]
    het is elk jaar het zelfde dat kan konami toch wel weten :confused: of ligt dat nu aan my ?

18. Achillias

Achillias Guest

PES2008 is voor mij helaas de teleurstelling van het jaar :mad: had echt hoge verwachtingen van het spel maar helaas hebben ze dat niet kunnen waarmaken :mad:

19. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook echt hoge verwachtingen maarja..

ps : Jenner is een goede speler zet hem op SS (Rechter kant)

20. leslieajax

leslieajax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ofline vind ik het wel een goed spel hor:) maar het draait natuurlijk meer om het online spelen:mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina