Mooi, kan ik eindelijk m'n sterren van m'n Wii en games gebruiken. Enig idee hoeveel sterren je moet hebben voor x punten?
Zoals ik dus al zei: 400 sterren voor 100 Wii Points, een beetje teveel als je het mij vraagt. Dus ik heb maar een Mario Kart poppetje besteld voor 2000 punten en voor de rest koop ik wel een mooi NES game op de VC
Jah, maar niet voor ik deze pagina open deed . Ben toen ff weg gegaan en heb dan m'n post geplaatst. Oh, typisch dit belgie... altijd achter lopen. De site van nintendo.be is nog niet in orde .
die poppetjes van mariokart kosten maar 5 euro per stuk bij de gameshop.. maar tof dat de nieuwe website online is!
Ik heb nog iets van 6500 punten dus ik ben wel blij dat ik ze eindelijk voor iets nuttigs kan gebruiken*)
Achja, 4:1 was al bekend. Ik heb genoeg sterren en in feite is het gratis. Ik heb nog 5x 250 sterren die ik nog moet invullen. Lijkt me nu een perfect moment voor (als ik eenmaal op de site kan komen...)
Ik denk dat maar dat Mario spellen rek koop, nog steeds geen Wii dus de boel inruilen voor Wii point is een beetje onzin..
tsja, irritant. Heb punten genoeg, maar de grote puntenkaarten zijn al weer op (hoe kunnen ze op zijn, het is een code?), en van die van 300 punten kan je er maar twee per dag nemen. Oftewel, ik heb nu 600 punten. en daar kan je dus niks van kopen. Maar ja, het is een begin.
Ik wide er niet een apart topic voor openen. Maar heeft een van jullie SSX blur voor de wii? Heb hem namelijk op de kop kunnen tikken en ging eens spelen. Maar hoe doe je in godsnaam die ubertricks? Ik begrijp dat je daarvoor de A button moet indrukken en vervolgens een icoon "na te tekenen" alleen wil het maar niet lukken! Moet je het snel doen of langzaam? Iemand?
Wel tof van nintendo dat ze bij de nieuwe site ook gelijk de sterrencatalogus hebben geupdate. Ben nu mooi mijn sterren kwijt (aan een bowser kart en wariosleutelhanger) die anders zouden vervallen, ik heb geen wii, maar ben nu wel de gratis sterren kwijt aan spullen die ik nooit zou kopen.
Nog 2600 punten, sinds 2002 nooit iets mee gedaan Moet mn wii nog registreren, komen er nog paar punten bij en 2 games, kan ik vast wel 2 games voor halen. Mario 3 en Mega man ofzo
je kan oefenen in het pause menu ergens als het goed is. Het gaat om de feeling.. ik speel het al tijdje niet meer maar toendertijd kon ik het vlekkeloos succes, veel oefenen. Mooi spel trouwens!
Die hele sterrenzooi gaat nergens over. Hoeveel WII's moet je wel niet kopen voor 1 download N64 game. eh...8 WII's of 16 games............nou dat schiet op, ik heb al een ds lite, een gameboy en een WII..........mooi dus nog geen downloadgame......misschien net een sleutelhanger.