Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    toch opmerkelijk. ik heb dat stuk op easy, normal en hard gehaald door in dat reuzenradbakje te snipen. niks claymores, gewoon lekker snipen. pas op veteran ben ik achter de botsautootjes gaan zitten en heb me claymores gebruikt.
     
  2. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het volgens mij op verschillende manieren doen, elke level trouwens.
    Als het maar lukt :thumbs:
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is inderdaad niet zo van dat je persé maar via 1 manier een level kunt doen dat is wel beter , maar volgens mij hebben ze dat stuk op one shot one kill wel een beetje te moeilijk gemaakt.
     
  4. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, rember COD 3, ik dacht The forrest, waar je op het einde die barrage moest kapot knallen met die mortier. pfffffffffffff
    En het begin van die level kon je ook zo door wandelen.
    Is een beetje eigen aan het spel, en wel leuk \o/
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    *zucht* wat een kut level echt niet normaal....plaats je claymores btw bij de auto's want dan ontploffen die mee! Geloof ik? Lette nogal half op....en ga bij de bots auto's zitten/liggen/staan (zoals meerdere keren is gezegt! Je moet het echt een paar keer proberen en dan zie je zelf wel waar ze spawnen enz en waar je het best de claymores kan plaatsen! Veel succes ermee! *blijft een kut stukje...* :{
     
  6. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ik raad je aan om even mile high club te doen op veteraan. als je die kunt, kan je de hele single player! haha
     
  7. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er aan de hand met multiplayer, elke keer als ik nu join, maakt hij teams, 3.. 2.. 1.., verdwijnen de namen en dan kome se terug en dan maaktie weer teams en dan is het game lobby closed.
     
  8. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat 'Heat' op het eind, Get back to the Landing Zone.. Heb het al wel 30x overnieuw gedaan.. zucht!
     
  9. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb ik het ook gedaan op veteran. Daarnaast kunt je ook nog dekking zoeken achter de bomen die er staan. Er is een 'looproute' via het reuzenrad waardoor je ze vanaf die plaats met je sniper gemakkelijk kunt afknallen.


    De route die je neemt is belangrijk. Heel erg belangrijk zelfs. Ik liep hier ook vast. Uiteindelijke de juiste route gevonden. Maar daarna ook 1 keer gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2007
  10. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee maar bij mij werkt het vanavond ook niet. Heb maar een potje kunnen spelen. Spelen nu alleen private matches.
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is hetzelfde probleem wat al weken speelt.. komt meestal rondt het weekend de kop opsteken, ze hebben dit dus nog niet gefixed. :{
     
  12. jordtie

    jordtie Xbox360!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Yesss!!! Ik heb het gehaald! Ik ben nu bij het level dat ik die gast moet achtervolgen... Iniedergeval bedankt voor jullie hulp!
     
  13. jordtie

    jordtie Xbox360!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    En inmiddels de hele game op Hard uitgespeeld :) Die laatste missie is wel gaaf zeg..
     
  14. Tommy NL

    Tommy NL Hoi.

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaa:) ik heb het de hele campaign op Veterand uitgespeeld!!\o/ Ik moet alleen de Mile high club nog op veteran en die is erg moeilijk:mad:
     
  15. jordtie

    jordtie Xbox360!

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha,ja dat geloof ik best ;) Maar wordt de tijd dan ook minder als je op Veteran speelt?
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben nu ook bij het einde van Ultimatum. Net had ik One shot, One kill, Heat en Sins of the fathers gehaald op veteran natuurlijk.
    One shot one kill had ik eigenlijk geen problemen, ook het laatste stukje ging best makkelijk.
    Ik ging gewoon in zo'n klein hokje liggen vlakbij MacMillan. Ik werd bekogeld met wel 100 granaten maar als ze binnen het hokje vielen kon ik ze meteen weggooien. MacMillan ophalen en naar helikopter lopen ging ook makkelijk, ik werd bijna niet geraakt.
    Heat was wel moeilijker, maar ik wist goede wegen en goede tactieken. De tanks kon ik snel uitschakelen met de Javelin en toen daarna gewoon airstriker goed inroepen. En Sins of the Father ging ook goed, en ik kon er snel doorheenlopen.

    Achja nu verder met de laatste act. \o/
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hihihi,, 1 minuut!
    Kheb m wel, was wel lastig maar echt meesterlijk gevoel van overwinning als je m eenmaal heb.
     
  18. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    heb al een aantal dagen 1000/1000 punten, en Mile High club was een van de makkelijkste missies
     
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    betekend dit nou dat je heel goed bent? of dat je een noob bent in al die makkelijke missies van de single player :+
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Even een vraagje.
    Heb al een tijdje geleden de game uitgespeeld,maar heb nergens in het het main menu de "cheatmode" staan?

    Hoe kan dit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina