Guitar Hero III [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja idd, al die irritante noobs die dat kiezen. Grappig genoeg heb ik 9 v/d 10 gassies die Dragonforce hebben gekozen gruwelijk geowned.\o/
     
  2. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    jij wel :+ haha ik kies meestal het nummer van de killers :) super band ( naar mijn mening ) \o/
     
  3. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand me effe willen boosten door de achievement van 150 note streak op Battle Mode online? Doen we gewoon effe een nummertje Hard (met mic pl0x), en dan zien we wel.

    :thumbs:

    (Ik zou hem legit halen als er mensen Battle Mode zouden spelen, en niet alleen op Medium >.>)
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2007
  4. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    tweak, je mag me toevoegen :) dan sluit ik mijn 360 aan online ;)
     
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij een Sudden death bij Battle, wat moet je in godsnaam doen om te winnen? Ik snap er niks van.

    Speelde net 2x dat nummer van the Killers, maar zodra we bij het gedeelte komen waar geen noten worden gespeeld (bij Sudden death) dan zakt mijn meter naar beneden, en die van de ander niet, en ik speel tot dan toe foutloos.
     
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Hier ook. Ik snap er geen klote van! |:-
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Het kan alleen met Ranked matches hea? Dus je kan niet inviten. Anders waren de achievements wel heel makkelijk.
     
  8. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook online co-op met iemand doen ? en zo die career mode halen ? en de achievemtns die eraan verbonden zijn?
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wel de note streak en score achievements. Maar niet de 5* easy/medium/hard/expert achievements. Die moet je toch echt offline in co-op carreer halen. :)
     
  10. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm dan ga ik maar een co-op maatje zoeken, wie zich geroepen voelt mag me toevoegen op live, ik ben alleen niet echt super in dit spel :+
     
  11. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    ...Crap.

    EDIT: Heeft iemand anders ook dat als je headset in de Les Paul zit, je wel kan praten en versturen enz, maar niets kan horen? Dus als iemand anders op een gewone controller zit, kunnen zij jou wel horen maar jij hun niet, en andersom als zij op een Les Paul zitten en jij op een normale controller. De headset is dus prima, het ligt aan de Les Paul :/
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2007
  12. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind die les paul best een kut controller. Soms onderbreekt ie noten en de strumbar gaat zwaar dreunt bijna als ik hem aansla. Verder zijn de fretknoppen ook zwaar en ik weet nou nooit wanneer ik ze goed indruk. Ik ben uit verdriet maar weer met mijn Explorer gaan spelen en toen gingen de liedjes opeens wel goed :mad:
     
  13. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    wie er als eerste een power-up in Sudden Death gebruikt, heeft gewonnen
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Het is echt gewoon ff wennen. Ik had het in het begin ook, maar nu gaat het gewoon prima. En het strummen vind ik best meevalen, X-plorer was harder. Dus nog ff wennen. :)

    [​IMG]
    Higher Than Most
    Score 700,000 on any song in a Co-op match 20G
    Verkregen 6-12-2007

    Met Xerofox op Expert hehaald. Het ging eigenlijk nog best slecht van mij kant. :9 Volgende keer beter hoop ik. :) Op naar de 1.000.000!
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2007
  15. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik hoor me eigen muziek niet eens door dat gedreun van mijn strumbar. Maar ik probeer er aan te wennen en ik denk dat het idd wel meevalt. Gefeleictireerd met je achievement btw x)
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Lol? Dan is het wel heel erg. Hij dreunt dus nog ff een paar seconde door als je strumt. :9

    Maarre, zie GH2 topic, misschien heb je weer zin om je gitaar te mollen/repareren? XD
     
  17. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik eentje moest gaan halen. Welke moet ik dan nemen: GH2 of GH3? En de originele gitaar of degene die bij het spel komt?
     
  18. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond helemaal los gegaan met een vriend van me :D

    vind het spel harstikke tof. Ik heb nog geen problemen gehad met de Les Paul, geen haperingen in t spel, wel eens dat die bij een lange noot heel zelden afbreekt. tot nu toe heb ik alleen nog maar co op gespeeld en het ging erg soepeltjes allemaal.
    naast dat ik echt gitaar speel vind ik dit spel harstikke leuk om te doen, vooral met vrienden. (natuurlijk hoef je niet te verwachten dat je echt gitaar kan spelen via guitar hero :+, mr denk dat je je vingers er wel op traint )
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    @ BassieJ: Op welk nummer heb je die achievement gehaald? Mss kunnen Rbz NL en ik 'm dan ook eens gaan proberen :D
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    One. Allebei Expert. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina