Team vK I Virtual Killers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Team vK I Virtual Killers, 13 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, respect voor vK, de ene keer dat we tegen ze gespeeld hebben ging het er allemaal vriendschappelijk en gezellig aan toe. :thumbs:

2. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf towel/DDE hier ben ik het echt niet mee eens, ik begrijp dat vK nu de volle lading krijgt en dat dat miss niet altijd terecht is maar vK ziet zichzelf als een goede clan. Ze bepalen zelf of ze tegen EnVy gaan spelen en als ze dan verliezen dan zijn er altijd wel een stuk of 3 smoesjes waarom ze wel niet verloren hebben. Ook hun hele gedrag op CG is belachelijk, als je verliest dan accepteer je dat en report je de loss, daarna gaje gewoon verder.

3. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn maar 2 meningen hoor, wij hebben er verder geen gedonder mee gehad. Daarom hebben wij ook geen reden om onze mening aan te passen naar dingen die wij horen.

4. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me, het is meer dan terecht. Zieligste clan die ik ooit heb meegemaakt.

5. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gaf ze de kans, ik had er 3 in mijn vriendenlijst zat gewoon vaak te gamen, en vond ze wel aardig en goed! Maar het zijn gewoon schreeuwende kleuters, en het ergste is nog: Piepstem:D

En de clans die even hoog als ons zijn is qG en HLH en hun doen gewoon normaal, dus hoe kunnen wij ruzie zoeken met iemand van eigen niveau als we geen problemen hebben!

6. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O-)
    Sorry Thalix maar dit vind ik niet echt objectief :+

En wat boeit ons het nou of jullie ons respecteren, wij zijn in elk geval bekend :+

Oke maar ff serieus, zoiezo is het ook echt focking triest wat "we" op consolegaming hebben gedaan, ben ik het ook mee-eens en dat heb ik ze ook gezegd. Ook spreken we hier enkel over het Cod team en zou het heel fijn zijn als iemand van het Cod team mij beetje kon ondersteunen want ik weet er ook niet het fijne van :b:

Over die foto's kan ik duidelijk zijn, natuurlijk is een foto bewijs, maar ik hoorde van onze kant dat jullie die tweede match niet opnieuw wilde doen terwijl jullie de host ofzo iets verkeerd hadden gezet? :confused: Any way toen gingen wij een referee halen en starten jullie de game terwijl wij niets deden. Dat is alles wat ik gehoord heb en als dat waar is kun je foto's niet echt overtuigend bewijs noemen _0/

Mja Tss bedankt voor jullie steun in deze harde tijden O-) Jullie zijn ook oke! Doen we zeker nog een keer over zodra ons halo team op gang komt! :b:

Edit: hoorde ook nog trouwens dat er een andere speler van jullie naar "ons" team ging en ons ging afknallen...

Laatst bewerkt: 7 dec 2007
  7. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm...de 2e map ging verkeerd:

Op een moment joint iemand uit duitsland en speelt met jullie mee, dus wij sturen chat en vragen: Zullen we terug naar lobby daarop zeggen de kleuters: Nee dan heb je verloren! Dus wij doorgaan maar toen joinde nog 1 of andere duitser ofzo, en die vond teamkillen leuk! En dan wel zeggen van: Terug naar lobby!

Na hoop zeiken en schreeuwen toch overnieuw gedaan met overleg met vK Flex die zei in een chat: Begin maar, en dan na de match als ze verloren hebben gaan zeggen: Je mocht niet starten is ook zo kinderachtig! En jullie hadden het fout want wij zeiden we halen een referee, leavde jullie de game!

Maar je merkt dat het goede altijd naar voren komt want wij hebben de win en jullie een slechte naam, en dat verdien je ook als je zo doet!

Ik vraag mij af wat er zondag gaat gebeuren, want ik wordt 17x gedood, volgens vK!

8. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    En nog iets: "wij zijn teminste bekend"?

Willen jullie bekend staan als een noobclan die alles doet om aandacht, altijd andere clans probeert te naaien niet tegen hun verlies kan en iedereen dood als ze worden geownd!

Als jij dat leuk vindt, of als je er trots om bent! Wens ik je veel suc6 en ben je vanaf nu ook member van de vervelende Kleuters (vK)

9. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me stug dat ze zondag alleen daarvoor komen, want er is nu nog niemand van vK ingeschreven.

10. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, gaat ook niet gebeuren denk ik!

TsS doet ook niet mee aan het toernooi, dus tot nu toe zitten iedereen bij de beste 3:D

11. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn niet mijn woorden en zover ik weet is zelfs Lenny niet zo stoer :+
    En over die match: Er ging ook van alles fout, logisch toch dat ie opnieuw wordt gespeeld? :eek:

Hee man, ik probeer er gewoon over te praten, verlaag jij je dan ook niet tot zo'n niveau? Nergens voor nodig man :thumbs: Btw het was eik ook een grapje maar dat zal wel aan jou leesvaardigheid liggen dat je gewoon over deze :+ heen leest. Verder natuurlijk niets mis mee hoor! :b:

Daar weet ik ook nog niets van, zal ff vragen of ons Cod team daar aan mee doet...O-)

Voor de rest die nu allemaal denkt vK is kut clan enzo, Het valt allemaal wel mee :+ Het slaat gewoon nergens op dat wij hier op zo'n manier worden afgerekend! Dat op CG was fout en dat heb ik ze ook gezegt, dus blijf niet als zo'n idioot overal op doordrammen!

Zie jullie wel op Live :b:

12. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Is goed, maar je maakt het erzelf wel naar, en iedereen denkt het niet alleen, iedereen weet het! Want vK is een kutclan...!

En alles bij die match ging fout door vK! Maar we hebben gewonnen gelukkig;)

13. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vraag jezelf dit af: Waarom zou je **jeweetwel in een consolegaming clannaam zetten gewoon belachelijk..

14. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik toch ook gezegd Nano dat dat niet erg netjes was? En lightnezz, we weten 't nu wel. Of argumenteer fatsoenlijk of ga je eigen hok vol spammen! :+

15. dimanto

dimanto Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke envy leuke foto's maar waarom zetten jullie dan niet een foto er op met al die mensen die joinde in de tweede match. en dat halen jullie Thalix er bij die niet eens naar ons luistert hij heb alleen jullie verhaal gehoord. en jullie winnen dan vind ik het wel genaait voor ons of niet dus deden wij ook genaait op cG met de namen.

16. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je gamertag? Ik heb namelijk een tijd met vK in de lobby gezeten. En daarbij hebben ze eerlijk met 3-0 gewonnen. Jullie waren gewoon slechter.

17. dimanto

dimanto Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vK MaGnuM NL ja je was er een tijdje maar je zij bijna niks alles wat je heb gedaan is envy gelijk geven maar oke.

18. dimanto

dimanto Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar ja ik vind het wel goed zo laat het maar zo lang de mensen van envy waar we tegen gespeeld hebben weten dat hun hier kinderachtig zijn maar oke dat gaan ze toch niet toegeven zou ik ook niet doen want voot ze jou invite ThaLiX zijden ze al ThaLiX geeft ons toch gelijk jullie heben al veloren dus ja wie is hiet kinderachtig.

19. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 15 minuten ofzo met Hitman in de chat gezeten.

20. RUTTIEE

RUTTIEE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jemig vk, jullie blijven zeiken he, jullie hebben al de reputatie dat jullie altijd maar met smoesjes te komen, of echt iets zoeken waarop de tegenstander gepakt kan worden en dan de win opeisen, maar EnVy heeft jullie eerlijk verslagen, we hebben de foto's, dus gewoon BEWIJS dat we gewonnen hebben, en t valt me ook op dat jullie telkens met iets nieuws komen, zo van, shit dat lukte niet, nu maar smoes nr 100 uitproberen, echt triest jonge...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina