Het Grote "Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen" Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Normaal niet hoor, maar nu eenmalig omdat we zo lang moesten duren. Is een hele dure verzendmethode (duurt maar 2-3 dagen)
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ah oke! :)
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Bij mij is AC ook verzonden, had hem vorig weekend besteld. Niet via UPS als anderen hier jammergenoeg :+

    Hi mate,

    Your X360 Assassin's Creed has been sending out on 04.12.07 with the
    reference number RR100818662MY

    Please allow for 7 - 14 business days maximum for the delivery as we are
    using REGISTERED AIR-MAIL to deliver your order. This is because in the
    past we have received complaints that the local postage system of the
    delivered sometimes held the product in their custody for a short period
    of time.

    On the norm, our product usually arrives 10 business days. Thank You


    waar kan ik deze Referencenumber checken dan?
     
  4. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast kijk hier even voor de antwoorden op je vragen http://www.douane.nl/particulier/reizigersbagage/reizigersbagage-06.html#P115_7012
     
  5. Cocopuff

    Cocopuff Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    33
    Had 30november

    Mass Effect gekocht bij gamehubs

    vandaag binne:D
     
  6. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt slimmerds bij de douane dan...
    Heb 'm ook zo :). Slim van die ' Mate ' bij GameHubs.
    Toch maar vaker er bestellen denk ik :).
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    bij play asia doen ze er niks op dat het lijkt dat de waarde onder 10 $ zit zodat je niks gene import belasting moet betalen
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ook AC binnen van Gamehubs, met de waarde van 5 dollar. De volgende keer zou ik echt 5 dollar moeten betalen ;)

    Moet zeggen dat de site me positief verrast.
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Geen idee, ik had eerst ook zo'n nummer, maar kon het nergens invullen. Bij de ups werkt het nummer iig niet. Dus misschien is het gewoon een nummer voor hun administratie
     
  10. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Kan iemand mij vertellen hoelang je precies moet wachten op een spel als je hem bij Play-asia besteld?
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat geeft Play-Asia zelf bij benadering aan, zoals je vast gelezen hebt. Verder is er geen exacte datum te noemen.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoe werkt eigenlijk dat hele coupon gebeuren bij Play - Asia? Stel, ik wil een game van 20,- kopen bij Play-Asia via Paypal. Wat doet zo'n coupon dan precies? Alvast bedankt. :)
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    welke coupon want meestal moet het $50,- of meer zijn voordat die coupon werkt
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik weet niet precies wat een coupon inhoudt. Oke, dan maak ik er een bedrag van 60,- van.
     
  15. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    welke coupon heb je? -10 dollar op 50 dollar? of -8 dollar op 50 dollar of -12 dollar op 100 dollar?
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oke, ik snap nu dus al wat een coupon inhoudt. Ikzelf heb geen coupon, mijn vraag was eigenlijk wat een coupon was, maar daar ben ik nu al achter.
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    totnutoe heb ik bij alle games exact 7 dagen hoeven wachten, ook mass effect verwacht ik komende maandag,

    wel 7 dagen sinds je een mailtje krijgt dat ie is verscheept

    gewone dagen he, dus maandag besteld volgende maandag in huis,
     
  18. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat is dus niet bij iedereen zo. Vandaag is al de 15e dag dat ik wacht op mijn call of duty 4. Het ligt er dus gewoon aan of je geluk hebt of niet dat de douane je game onderschept of dat het soms gewoon iets langer duurt. Ik heb ookal gelezen hier dat sommige mensen hun spel precies na 5 dagen binnen hadden. Dit verschilt dus gewoon per persoon en is er geen vaste tijd te noemen hoelang een game erover doet.
     
  19. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Bij de 'Help' van Play-Asia staat dat het tot 4-5 WEKEN kan duren. Inmiddels wacht ik ook al 15 dagen op m'n CoD4. Bij mijn vorige bestelling had ik het spel binnen vijf dagen binnen. Toen was ie op een maandag verstuurd en ik had hem vrijdag in de bus liggen. Waarschijnlijk is die van ons dus gewoon onderschept. |:-
     
  20. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    4-5 weken!:mad: Ik weet heel zeker dat op het moment van versturen (23 november) er stond 5-15 dagen. Dat is wel heel genaait dat ze als ons spel onderweg is de levertijd gaan veranderen. Voor ons geld dan tog nog steeds 5-15 werkdagen. Zouden ze misschien gezegd hebben dat ie verstuurd is maar dat dat helemaal nog niet zo was? Het viel me wel op dat ik nadat ik een mail had gestuurd om te vragen wanneer hij weer in stock zou zijn een mail terugkreeg met antwoord dat ze niet wisten wanneer, en een half uur later te horen kreeg dat hij verstuurd was. Ook stond hij op dat moment nog steeds out of stock op de site. Nouja ik hou het er gewoon maar op dat de douane hem heeft omdat ze er tijdens deze feestelijke tijden goed opletten op wat het land binnenkomt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina