The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Oke dus je krijgt gewoon altijd dezelfde quests? Waarom moest ik dan een poort kiezen in het begin?

2. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omdat je 2 mogelijkheden heb, daarom moest je kiezen ,

maar de linker grenst net aan mania, en de rechter aan dementia

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Het maakt geen ruk uit welke poort je neemt. In het ene land is het wat mooier weer dan het andere, maar voor de rest lijken ze erg veel op elkaar. De quests zijn hetzelfde maar helpen je wel sterk op weg in levels. Je kunt vanuit mania net zo gemakkelijk naar dementia lopen als van je buurman naar je buurvrouw. ;):9

4. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had trouwens verwacht dat je 2x dezelfde personage zag rondlopen dus 1 kloon in mania en 1 in dementia, maar dit is me helemaal niet opgevallen???
    eerlijk gezegd genoot ik meer van oblivion toen ik het voor het eerst speelde, dan later toen ik SI Kocht,

5. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    @ (Smart)ass,
    Dat is alleen in het dorpje Split.

6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja die stad zegmaar waar ook die sheogorath is, maar het was me gewoon niet echt opgevallen, ik denk dat ze er wel iets leuks van hadden kunnen maken dmv een quests ofzo,
    heb het al een paar maanden niet gespeeld, maar de quest die me nog steesd bij blijft is die ene met die groep avonturiers in die ruine,
    zo vermakelijk gewoon, :p
    en die ene suicidale poes, en dan die droge opmerking van die bewaker dat het al de zoveelste zelfmoord was :p

7. Exulin

Exulin Leap of faith

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de game hier al een paar weken liggen. Keertje mee begonnen en wilde een orc warrior maken. Vond er werkelijk geen klap aan, vond dat vechten er helemaal niet tof uitzien enzo. Hoe die magie gebruikt moest worden wist ik ook niet, dus was er maar weer mee gekapt.

Vandaag toch maar even opnieuw begonnen, toch zonde om zo'n game niet niet een kans te geven. Nu als Breton begonnen, magiër-achtig gemaakt. Weet nu eindelijk hoe je dat moet gebruiken, en vind het toch wel erg tof. Bezig geweest met Arena en zo, paar potjes gewonnen en nu tot 'warrior' rank gekomen? Ook zo'n hele simpele quest gedaan waarbij je een kasteel moest redden door een paar ventjes te mollen, en heb direct dat kasteel cadeau gekregen?! 8)

Al met al toch een leuke game denk ik, ga het maar eens wat vaker spelen.

8. Hova

Hova Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik heb een probleempje.
    Ik heb namelijk een bounty van 25000. Nu heb ik me weleens naar de gevangenis laten brengen alleen raak ik hiermee skill points kwijt. Ik wil gewoon weer door de stad lopen zonder gauerds te killen. Heeft iemand tips, zodat ik niet skills kwijt raak??

Thnx in advantage:thumbs:

9. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Geld betalen :9 maar neem aan dat je dat niet hebt.. nee dan is er geen andere oplossing :+
    Je kan trouwens wel bij mensen van de Thieves Guild je bounty afkopen voor minder dan bij de guards

10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor de helft kan je het afkopen bji de thiefs guild,
    ik weet niet of je bounty dan weggaat, maar jek an altijd nog uit de gevangenis ontsnappen, je hebt altijd nog ee picklock tussen je kiezen verstopt.
    vergeet niet je spullen terug te jatten.

11. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal heb je dan als je eruit komt weer een evenhoge bounty :+

Oke geen 25000 ofzo maar wel iets van 200(?)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, één keer zitten en daarna goed je best doen. In het begin is het meestal niet zoveel, maar daarna droppen ze soms met 8 punten tegelijk. Ik moord er nu ook gewoon rustig op los en laat me mooi niet oppakken, ook de guards rijg ik aan mijn zwaard. ;):9 Investeren in lockpicken helpt ook nog wel, of waar die skill ook maar onder valt. Oja, security. ;)8)

13. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    man lockpicken heb ik nooit gedaan, eigenlijk vrijwel meteen de skeleton key gepakt en kan alles openmaken

ben overigens overnieuw begonnen als pure mage, nog geen zwaard vastgehad, eerst de arena gehaald om mijn skills te boosten en daarna mage guild uitgespeeld voor de fijne werk uniformen die je daar krijgt. ga hierna denk ik dark brotherhood doen omdat je daar als je het goed doet ook mooie mage dingen krijgt.

gaat een stuk beter als je een pure mage bent, zeker als je destruction en summoning skills hoog zijn. ga nou ergens naar binnen summon een dremora lord of hoger en dan met 75 pts fire balls erop in gooien, moet nog wel mijn destruction tot 100 dan kan ik tenminste echt harde damage doen hehe.

maar werkt echt goed.

Laatst bewerkt: 16 dec 2007
  14. Hova

Hova Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8)Manne!

Ik ging ff een slaapie doen op een grote berg, word ik godverdomme gebeten door een vampier!!
    Nu ben ik een beetje iedereen aan het bijten maar de fun is er wel weer van af! Worden die mensen die je in hun slaap bijt ook vampier??

Ik heb weleens gelezen hoe je weer normaal kan worden maar ben het vergeten en kan het niet terug vinden, kan iemand me helpen??

thnx in advantage

15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga naar een kerk, en vraag rond,

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Binnen drie dagen naar een kerk gaan en die fontein in het midden aanklikken voor helende krachten. Doe je dat niet, dan kun je een hele akelige quest gaan doen om te helen. Persoonlijk vind ik dit de ergste quest die er is.

17. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, ik heb dus Oblivion al in bezit maar ik twijfel nu om Shivering Isles te kopen voor 27 eu.
    Wat krijg je er nou precies allemaal bij? Uiteraard heb ik al gezocht op internet maar veel specifieker dan +30 uur gameplay ben ik niet gekomen.

Gr.

18. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt een nieuwe wereld erbij, groot lap land vol met quests,
    gewoon meer oblivion, wat moet je nou nog meer weten?

lol, zo willekeurig die paar posts boven mij dat het grappig is:p

19. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in de SI bezig, maar dat heb ik voorlopig wel weer gezien. Kan ik terug naar vanilla-oblivion zonder SI uitgespeeld te hebben en dan later evt. weer verder met SI?

20. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    ja

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina