TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Boeie, jullie kunne toch wel een extra gebruiken
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2007
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik dit zag lachde ik me echt kapot, weet niet waarom...

    Adam, sinds wanneer zijn die maps uit :confused:? En we zijn liefdevol uit elkaar gegaan kamachlarstom(L). Kut van je xdoos trouwens.

    Ik van het TsS h1 team(onverslagen status samen met TsS sostic) heb ook niks over masterspy gehoort, vind het maar dom :'-(.

    En ik zie dat qG jullie uitlacht. PIKKEN JULLIE DAT!
     
  3. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    spreektaal hier in drenthe, big deal, maar ik haal teminste me havo5_0/
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier bestaat het ook, daarom vond ik het zo grappig.
    En ik dacht dat je van me hield niels7lover
     
  5. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    dacht dat je me zat uittelachen:'-(
     
  6. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar lacht qG ons dan uit!?:mad:|:-
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
  8. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had eerst iets omtrend FeaR gepost, maar snel veranderd in haha, ging over zijn zielige actie van uurtje geleden, dat hij een klein kind is.

    Omdat we aan het customen waren, maestro had party leader, we gingen naar isolation, wij proberen te starten, hij delayed, wij vragen wat er aan de hand is, hij zegt dat ie isolation niet wil spelen, wij vragen of ie dan weg kan gaan

    Hij gaat dus niet weg, maestro wil em kicken maar klikt perongeluk op give party leader, en ja FeaR gebruikt de party leader om iedereen uit de party te kicken, Leuk he?
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2007
  9. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohhh is het het niet waard?
    Zal het wel heel zielig zijn geweest
    Toch grappig dat je altijd denkt dat iedereen zielig is terwijl je het zelf bent? :) vind ik wel iig
    O en als je wil wil ik het wel uitleggen, ben 100 procent zeker dat de mensen jou zielig zullen vinden ipv mij. Dus zeg het maar lieve jongen van me
     
  10. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat we aan het customen waren, maestro had party leader, we gingen naar isolation, wij proberen te starten, hij delayed, wij vragen wat er aan de hand is, hij zegt dat ie isolation niet wil spelen, wij vragen of ie dan weg kan gaan

    Hij gaat dus niet weg, maestro wil em kicken maar klikt perongeluk op give party leader, en ja FeaR gebruikt de party leader om iedereen uit de party te kicken, Leuk he?

    Hoe kan ik hier nou zielig zijn om gewoon ook isolation te willen spelen?
     
  11. Towel

    Towel Guest

    Haha maar geef toe realistiq dat is ook wel grappig:lol:. Die maestro ook altijd met zn foutjes\o/

    Ik als founder van TsS, heb niks over gehoord dat TsS Airwave opeens in de clan zit, vind het maar dom:{ Hihi nee hoor airwave:): Sluit je aan bij ons, maar ben je wel sexy? En ik wil ook h1!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2007
  12. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    O niet goed gelezen mijn fout :)
    Ok daar gaan we,

    Jullie hadden iedereen gemute behalve julllie eigen team (zal wel pro zijn ofzo, ik weet het niet maja daar gaat het nu even niet over) Denk je niet dat het dan een heeeeel klein beetje moeilijk om aan andere mensen te vragen welke map ze willen spelen? Niet dat normaal hoeft ofzo maar ik moest na dat potje eten en dus wou ik graag ball op guardian doen aangezien jullie toch wel de hele avond blijven spelen.
    Dus ik delay en vraag of we guardian zullen doen, wat gebeurt er? Maestro (de held op xbox live trouwens) unmute mij en zegt: 'Fear waarom delay je!?!?! dus ik wil zeggen dat ik zo moet eten en met de suggestie of we dus guardian ball gaan doen, máár maestro is natuurlijk veel te cool om daarna te luisteren en kickt me halverwege mijn 3e woord ong.
    Dus ik kom terug in de party, hij zegt helemaal niks, en opeens krijg ik partylead, hij had me dus geprobeerd te booten maar aangezien hij wat moeite heeft met knopjes indrukken, gaf hij me host.
    Vind je het een beeetje gek dat ik na die domme actie hém ook boot?
    Naja ik iig niet, leer er maar mee leven realistiq
    En o ja voortaan liever niet de feiten veranderen schatje van me:)
     
  13. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken, is niet nodig.

    Als je geen Isolation wilt spelen dan ga gewoon maar naar een ander server, net zo makkelijk :)
     
  14. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je mijn post uberhaupt gelezen? Ik wou dat dus gewoon vragen aangezien ik moest eten. Hoe moeilijk is het dan om mij een plezier te doen en even dat te starten, ipv meteen te booten en luisteren naar mijn verhaal,
    dan leg ik het uit en je weet dat je fout zit, en dan zeg je dat je er geen woorden aan vuil wil maken? Hm beetje raar maar boeie ook
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    SHIT! heb je me nooit gezien ofso tazz je weet niks

    Ik mooiboy brian zo de goude kooi uit.

    Oh shit, XBW beef.

    Nooit verwacht dat pieter dit zou doen. (eerlijk gezegt kan ik niemands kant kiezen)
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2007
  16. Towel

    Towel Guest

    ik als objectieve 3de persoon (haha objectief:x) Vind het toch wel logisch van fear. Het is wel zo aardig te luisteren naar elkaars request, dat doen we allemaal realistiq. Jij vraagt dat ook welis aan mij of we dat kunnen doen en dan vind ik dat prima.

    Zullen we een TsS.Fanclub maken en daar masterspy, dijkie en maugo instoppe?:)
     
  17. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan niet altijd je zin krijgenO-)
    hihihihihi
     
  18. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja en dan moeten ze wel tss fb heten voor hun naam en ze mogen geen hoofdletters gebruiken want die zijn alleen voor ons\o/

    en realistiq,, fearr heeft altijd gelijk, wanneer leer je het nou eens.
     
  19. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    haha niels _O_
    Net voor sinterklaas een ps3 een nieuwe tv. nieuwe telefoon, horloge en ipot gekregen
    Viel dus eerst dik tegen totdat ik de nieuwe auto in de garage zag :thumbs:
    Dankje wel Sint!
     
  20. Titan

    Titan New Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh..my...god! Verwend nest :p Ik kreeg alleen een...POPCORNMACHINE :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina